Podejrzewamn że mogę mieć popsuty przepływomierz. Ponieważ silnik mi różnie odpala, pali mi duuużo benzyny i z pod machy jest taki metaliczny dźwięk. Co do metalicznego dźwieku, to wykluczam zawory, jeżeli już, to podejrzewam klapkę w przepływce. Jeżeli przepływka jest skopsana, to może podawać złe dane do kompa i komp przez to może podawać za dużą dawkę paliwa, przez co może być zwiększone spalanie, oraz utrudnione (tylko czasami) odpalanie motoru.
Moje pytanie to:
1) Jak mogę sprawdzić przepływomierz, czy chodzi poprawnie
2) Jeśli bedzie popsuty, to czy da radę ją naprawić, czy przepływki są z reguły nie naprawialne i trzeba wtedy wymienić ją na nową
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Oderwij plastikowa oslone przeplywki i sprawdzi recznie czy otwiera sie do konca skali bez oporow i bez przeszkud powraca do pozycji pierwotnej.
Jesli sie zacina to kombinuj i probuj zrobic tak zeby sie nie zacinala ja tak zrobilem i nie zazekam smiga jak przed szczalem! 8)
_________________ Zabejcowac wszystkich!
"autosugestia ktora wyjatkowo silnie wplywa na zwiekszenie osiagow"! Truu!
yoshi Gość
Wysłany: 2004-04-29, 22:25
mi sie kiedys zatarl przeplywomierz to znaczy klapka strasznie tarla zrobilem ja tak ze bylo cacy przejechalem 4000km i dzis wymienialem filtr powierzta i znowu trze
mi sie kiedys zatarl przeplywomierz to znaczy klapka strasznie tarla zrobilem ja tak ze bylo cacy przejechalem 4000km i dzis wymienialem filtr powierzta i znowu trze
Prostowac do bulu jak sie co polamie dopiero wymieniac.
_________________ Zabejcowac wszystkich!
"autosugestia ktora wyjatkowo silnie wplywa na zwiekszenie osiagow"! Truu!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach