BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e34]problem z 525i 12v
Autor Wiadomość
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2011-04-25, 12:43   [e34]problem z 525i 12v

Witam problem polega na tym ze auto slabo chodzi, tzn slabo przyspiesza i nie ma buta na starcie ale jak sie rozpedzi to nawet idzie. Kolejny objaw jest taki ze w cztery osoby ja gory nie widze a ona juz czuje.
dodam ze nie ma katalizatora wiec nie bedzie zatkany.
od czego zaczac szukanie przyczyny? co moze byc? jakies rady. w srode bede kompresje sprawdzal.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-05-06, 08:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
yaster 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2006
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-04-25, 19:23   

Witam, musisz napisać coś więcej, czy beemka ma instalacje gazową, jeśli tak, to czy podobne objawy są na gazie jak i benynie. Czy nie ma mocy przy wysokich obrotach, czy niskich, czy w całym zakresie obrotów. Czy ma stożek czy seryjny filtr, jaki wydech...
_________________
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2011-05-04, 22:05   

ma gaz i tak samo slaba jest na gazie jak i benzynie. ma zwykly filtr powietrza. nawet jak ja wkrece do ponad 5000 obr to i tak ja udusi. wydech jest prawie oryginal. prawie dlatego ze nie ma kata a zamiast kata sa dwie strumienice. zauwazylem ostatnio ze jak ja rozgrzeje zgasze i odkrece korek z chlodnicy to podnosi stan plynu a potem opada. no i jak odkrece korek do odpowietrzania na chodnicy to wali tam powietrze. nie wiem czy tak ma byc bo w poprzednim aucie nie mialem zbiorniczka przy chlodnicy tylko osobno. obroty trzyma rowno na bezynie i gazie. ogolnie jak ja zorpedze to idzie nawet tylko gorzej jest jak jedzie sie w trzy osoby. ja gory nie widze a ona juz czuje. zastanawiam sie czy to wina silnika czy czegos innego. mam hybryde 2.7 z mojej e30 80tys po remoncie i zastanawiam sie czy go tam wkladac bo jesli okaze sie ze to nie silnik a wydech czy cos innego to szkoda mi go do teego auta na darmo pakowac.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Yabi 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Gru 2006
Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2011-05-05, 18:12   

Jak masz instalację lpg na mikserze to wywal z dolotu ten mikser i sprawdź jak wtedy idzie.
Co by nie było to to ustrojstwo robi zwężenie w dolocie i dławi silnik już przy 5000 obr/min
_________________
Było E30 320i 83r Lapisblau --> Było E34 520i m30b30 90r Silver --> Jest E34 525i m52b25TU 90r Diamant schwarz metallic
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2011-05-05, 21:41   

teoretycznie masz racje ale mialem juz podobny silnik na gazie i nie bylo z tym problemu. poza tym ta e34 byla juz kiedys w mojej rodzinie. mial ja moj brat i zapie...la o wiele lepiej niz teraz. wtedy jak nia jezdzilem to bylo cud malina a teraz jest tragedia. od tej pory jak brat ja sprzedal to w dolocie powietrza tylko jedna rzecz sie zmienila. gosc od ktorego ja kupilem wstawil klapke antywybuchowa w gume dolotu miedzy przepustnice a krokowy. ja w swojej e30 m20b25 tez mialem taka klapke ale przy samej przeplywce i u mnie auto smigalo bez problemu. probowalem zmienic polozenie tej klapki zeby bylo tak jak u mnie ale nic to nie dalo. kumpel mowil ze przeplywka moze byc od 2.0 i bedzie slaba ale zakladalem przeplywki inne i nic. wydaje mi sie ze silnik dentka.

[ Dodano: 2011-05-05, 22:44 ]
dodam tyle ze ostatnio sprobowalem sie z brata e36 320i bez vanosa i nie dalem mu rady. rozumiem ze e34 jest ciezsza ale ja jechalem sam a brat w trzy osoby jutro zakladam moja hybryde 2.7 z e30 i zobacze co wtedy bedzie

[ Dodano: 2011-05-05, 23:17 ]
wlasnie na realoem sprawdzalem vin i weglog tej strony powinienem miec przeplywke z koncowka 082 o ile sie nie myle to na 5 pinow a mam zalozona z koncowka 083 na 4 piny. mozliwe zeby przez przeplywke byla slaba?
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
Ostatnio zmieniony przez Rat84 2011-05-05, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
yaster 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2006
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-05-08, 13:22   

na pracującym silniku odłącz wtyczke od przepływomierza, jeśli nie będzie różnicy w pracy to teoretycznie przepływka jest zła lub zepsuta
_________________
 
 
 
WI$NIA 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-09, 09:02   

Przepływka jest od 2 litrów i całkiem możliwe, że tu tkwi problem.
_________________
E30 320i samodzielnie składana - satysfakcja z jazdy gwarantowana :D
 
 
 
Kruczek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2011-05-09, 09:11   

nieszczelności w dolocie jeśli na lpg i na pb nie chodzi jak powinna.
przepływki pasują naprzemian z 2,0 i z 2,5
 
 
 
WI$NIA 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-09, 19:53   

Z tego co się kiedyś dowiedziałem na tym własnie forum, to właśnie nie są. Podobno przepływka od 2.5 ma większy przekrój w środku. I podobno robi to dużą różnicę.
_________________
E30 320i samodzielnie składana - satysfakcja z jazdy gwarantowana :D
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-05-10, 10:29   

co do przepływek..to w m20b20 mam 5 pinów a w b25 jest tylko 4 piny :) tak jest u mnie
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2011-05-10, 19:42   

znalazlem problem. uszczelka pod glowica albo sama glowica. dzis padlo do konca. bez termostatu sie strasznie grzeje a jak odkrece korek od chlodnicy i przegazuje to wali woda jak fontanna. jutro wkladam hybryde 2.7 :D
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17