Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-27, 13:38 Problem z kołami
Felgi które mam z tyłu założone nie mają pierścieni centrujących, miały cały czas bicie i mają dalej, a ja myślałem że dragania kierownicy to zupełnie gdzie indziej przyczyna. W związku z tym się pokrzywiły, są nieco kwadratowe.
GDZIE DOBRZE PROSTUJĄ FELGI??!! no i niedrogo ...
Gdzie dostanę pierścienie centrujące??!! To bardzo pilne!!
Poza tym, przez jakiś czas jeździłem na źle ustawionej zbieżności i się opony z przodu poprzycierały na zewnętrznych krawędziach i to mocno, ewidentnie widać. Czy pozostaje mi je wykończyć a kupić nowe, czy mogę je zamienić, trochę przypalić i będzie dobrze?
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Perscienie dorabiaja w Jablonnej jadac od strony wawy po lewej stronie jest taki budyneczek z brazowej cegly klinkierowej maja tam jakies gadzety "tuningowe" firma jest na wysokosci unicaru tak mniej wiecej.
Gość
Wysłany: 2004-04-28, 20:44
Felgi prostuja w Piasecznie-wyjazd na Góre Kalwarie, za dr Eris. Biora 60 zl za felge i robia to dobrze.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-29, 21:38
A czy gdzieś bliżej (Wilanów) jest miejscówka gdzie robią pierścienie centrujące ...
Lokop, jak w feldze jest otwór większy niż osadzenie w piaście to musisz założyć pierścienie centrujące. Jeśli Twoje koło jest "wycentrowane" tylko na śrubach to podlewaruj samochód i zakręć kołem. Powinno mieć duże bicie. Może nie zawsze tak jest, ale u mnie jest duże
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Ostatnio zmieniony przez SmasherE30 2004-04-29, 23:47, w całości zmieniany 1 raz
Piszac "Daniel" chyba miales na mysli mnie?
Powiem tyle. Kolo trzyma sie do felgo dzieki temu ze sruby dociskaja je do piasty z odpowiednia sila i srednica osadzena ma tu niewiele do powiedzenia i powie ci to karzdy kto zna sie na budowie maszyn, gyby kolo trzymalo sie do piasty tylko dzieki srubom to sciol bys sruby przy pierwszym lepszym hamowaniu. A pozatym srednica piasty jest na tyle rozna z srednica felgi orginalnej ze gdyby zalezalo to od tej srednicy to wszystkie auta mialy by bicia kol a auwaz ze nie zawsze na piascie jest miejsce na osadzienie welgi.
_________________ Zabejcowac wszystkich!
"autosugestia ktora wyjatkowo silnie wplywa na zwiekszenie osiagow"! Truu!
Gość
Wysłany: 2004-04-29, 23:24
Mylisz sie. Jesli Srednica otworu w feldze bedzie chociaz troche wieksza niz na piascie to na 100% bedziesz mial bicie. Orginalne felgi nie moja zadnych luzów
troche sie z Toba niezgodze moje auta zadko maja orginalne fele i powim Ci ze jezeli piasta nie psasuje idealnie do otworu to sie zawsze pojawi bicie a to powie Ci kazdy wulkanizator a oni chyba znaja sie bardziej na kolach niz goscie od budowy maszyn??
Jesli srednica otroru w feldze musiala by byc az tak bardzo spasowana to nie zdja ani ne zlozyl bys kola. Spasowane to jest lozysko i do jego montazy i demontazy potrzebna jest znaczna sila.
_________________ Zabejcowac wszystkich!
"autosugestia ktora wyjatkowo silnie wplywa na zwiekszenie osiagow"! Truu!
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-05, 22:41
ok ... to już wiemy że musze zdobyć pierścienie centrujące ... teraz tylko gdzie to dostać. Mieszkam w Wilanowie. Mile widziana miejscówka w Warszawie.
Czy pierścienie dystansowe mogą robić za centrujące przy okazji? (plus dłuższe śruby kół)
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach