Wysłany: 2011-06-27, 13:29 [E30] 325i sedan / Bono
Siema.
Z autkiem zaprzyjaźniłem się zaraz po tym jak sprzedałem 323i.
Potrzebowałem lekarstwa , bo chorowałem że sprzedałem wisienkę.
na pocieszenie przybyło:
e30 325i sedan 4d
Przy zakupie było 222.000km
Na całym aucie oryginalny lakier
1991 rok produkcji
Seryjnie wyposażone było w:
ABS
Wspomaganie kierownicy
Manualny szyberdach
Halogeny
Elektryczna Antena
Oryginalne zabezpieczenia BMW
Zawieszenie Mtechnik
OBC I
Grzane dupki w welurach
Oryginalny dodatkowy zamek BMW .
Seryjny silnik m20b25 po remoncie.
Wyglądało mniej więcej tak:
Jako że nie lubię stać w miejscu już po 2 tygodniach zająłem się autem
Nie będę wklejał szczegółowych fotek, bo zajęło by mi to trochę czasu i miejsca.
Prędzej opiszę.
Modyfikacje
Silnik - Swap z m20b25 na m20b25
Nowa jednostka nigdy nie rozbierana o przebiegu 200.000km po wymianie materiałów eksploatacyjnych, pasków, kabli, świec, napinaczy płynów etc.
-zmienione mapy komputera
-odchudzone koło zamachowe (a raczej założone lżejsze z m20b23, 6,3kg)
-wkładka K&N w dolot
Wynik na hamowni, 173km i 230nm ,
Układ napędowy:
-krótsza skrzynia także z m20b23
-dyferencjał ze szperą o przełożeniu 3,91 , szpera od 0 do 100% , a dokładniej - wiskotyczna
Układ wydechowy
-kolektory wydechowe tzw. barany
-x-pipe
-do środkowego układ z kwasówki
-środkowy seria
-końcowy seria
Zawieszenie
-przekładka zawieszenia z modelu e36 z rostawem szpilek 5x120
-acentryczne tuleje wahacza
-z przodu zawieszenie gwintowane TaTechnix
-camber plates (regulacja kątów)
-z tyłu sprężyny H&R i skrócone i utwardzone amortyzatory Bilstein B8
-dołożony grubszy stabilizator z tyłu
-poliuretanowe tuleje z tyłu pod belką
-rozpórka D&W przód
Układ Hamulcowy
-Zregenerowane zaciski z 328i przód, tył 318Ti
-Przód Wentylowane Nawiercane i Nacinane tarcze Mikoda GT 286mm + Klocki ATE
-Tył Tarcze ATE 280mm + Klocki ATE
Felgi
-BBS RC 090 17x8 et 20 + Opony 205/40/17 Yokohama Parada Spec @
Jak widać będzie na załączonych obrazkach, niestety jeszcze nie zdąrzyłem "wylizać" wszystkich felg, także już 2 sztuki mamy z wypolerowanym rantem i ogólnie w mojej wizji
hym swap na taki sam silnik??? nie rozumiem takiego posunięcia
korek od lpg??
bardzo ładna sztuka tylko szkoda ze nie 2d
gratuluje zakupy i oby sluzyla
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach