BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e36]Prosze opinie o 318 TDS
Autor Wiadomość
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-06-29, 15:06   [e36]Prosze opinie o 318 TDS

Prosze o sprawdzone opinie na temat tych aut. Eksploatacja co szybko pada i drogo kosztuje spalanie itp itd.
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-09-05, 20:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-02, 08:52   

Naprawdę nikt nie mial styczności praktycznej z tym silnikiem?
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2011-07-02, 10:02   

Mój braciszek cioteczny ma e36 318tds Compact zdaje się z 1996 r. Ostatnio przy nim trochę szperałem i oglądałem dokładniej tą motorownię. Trochę mułowate jak dla mnie, dopiero jak się mocniej przygniecie zaczyna jechać, podobnie jak bmka w benzynie :wink: Spalanie z klimą znośne około 7 litrów w mieszanej. U niego problem z nieszczelnościami pompy paliwa, koszt regeneracji wysoki - około 1200 - 1400 PLN. Turbo wiadomo - jak się dba to się ma :P Jeździ nim tylko wiosna lato jesień - w zimę nie ma szans na zapalenie, pomimo, że silnik zdrowy, świece powymieniane, dobrej jakości paliwo, wszystkie filtry i wiele innych części wymienione za sporo $ i :cenzura: - nie było mowy, żeby zapaliła. Może tylko w jego przypadku, a może i tak mają. Człowiek nie żałuje grosza na auto, a ono w zimę takie numery :D
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-02, 10:46   

Wielkie dzieki wlasnie o takie cos mi chodzilo. Czy ktos jeszcze moze potwierdzic te problemy z odpaleniem zimą. Bo wiadomo ze zima tez trzeba jezdizc. Nie potrzebuje :cenzura:.... Diesla bo do tego mam coupete. Mysle o zamianie 324 td na 318 tds. Zawsze troche mlodsze itp...
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
Ostatnio zmieniony przez Miro 2011-07-02, 10:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gatun0 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Skąd: Uć
Wysłany: 2011-07-02, 12:47   

te silniki są wadliwe , częste problemy z wałem korbowym , panewkami , pompami itd . Kultura pracy też słaba . Kup sobie 316 z gazem i będzie spokój ( oczywiście M43 z sekwencją )
 
 
Seba89 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Mar 2009
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-02, 17:22   

ja mam taki 318tds i poza tym ze jest mułowaty nie narzekam odpalam i jadę
w zimę miałem tylko problem z odpaleniem przez aku. ale wymieniłem na nowy i palił na dotyk jeżdżę nim już ponad rok wymieniałem tylko podstawowe rzeczy typu olej i filtry.
dla mnie diesel godny polecenia jak ktoś lata w długich trasach a spalanie mieszane ok 6.5l 7l. turbo tak jak kolega napisał jak się da to się ma.
pozdrawiam
_________________

Była biała
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-02, 19:30   

Tak jak koledzy pisza.

Grunt to znaleść zadbany model, alewiadomo, nikt nie kupuje diesla zeby mało jezdzic, wiec szukanie egzemplarza w dobrym stanie jest ciezkie, trzeba trafic model od kogos kto wie jak dbac o samochod, zwlaszcza diesla.
Bez tego UCIEKAJ !! ! od 318tds gdzie pieprz rośnie !!

Głowica, uszczelka pod głowicą, wtrysk, pompa dynamika to główne bolączki.

Jak jest ok to jest to ekonomiczny mułowaty klekot BMW, ale niech cos zacznie sie dziac... :|

Prócz seby nieznam nikogo kto mial 318tds i nie musial sciagac glowicy, czy robic pompy. No chyba że c hłopaki maja wyjątkowego pecha do wyboru aut.


Uwazam ze 324td ktore masz o jest o NIEBO lepsze.
Sam 324td zrobiłem 100tys km i jedyne co robilem w silniku to wymienialem pasek rozrzadu z rolka, pompe wody, regulowalem zawory, zmienialem olej, lałem rope i jezdzilem, a na szafie bylo juz prawie 400 tys...

Osobiscie nie polecam Ci 318tds, z uwagi na jego delikatnosc i zwiazana z tym trudnosc znalezienia dobrego egzemplarza.
Chyba ze gotow jestes na kompletną kapitalke po kupnie, wtedy bedziesz jezdzil a jezdzil ;)


PZDR!!
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2011-07-02, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-02, 20:02   

Wielkie dzieki chłopaki. W takim razie pozostaje przy 324TD ktore ostatnio spalilo 5,5 l na 100 km. Co mnie bardzo zadowala. Ale potrafi tez spalic 2 razy tyle pod ciężka nogą...
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
Ostatnio zmieniony przez Miro 2011-07-02, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Loona Thic 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lut 2011
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-07-02, 23:04   

Akurat z tych lat to chyba najlepiej sprawowało się w dieslu 325 td.
Nie pchaj się w 318 tds bo auto ma kilka słabych punktów (m.inn. wcale niemałe spalanie), potrafi niestety być awaryjne, a koszty usunięcia nie należą do najniższych niestety.
W 325 TDS to nie pchaj się dopiero - potrafi być jeszcze bardziej kłopotliwe niż 318 tds.
Dobre diesle BMW zaczęło robić dopiero od 1998 roku - na CR.
 
 
rajoo 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Gru 2008
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-03, 12:55   

dodam jeszcze ze padaja wtryski sterujace

generalnie odradzam
 
 
 
spr 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Cze 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-03, 21:54   

wtryski sterujące to akurat mały problem;) jak masz cierpliwość samemu naprawisz.
Ogólnie 318tds to paliwożerny powolny diesel.
Będziesz się denerwował a spalanie będziesz mieć takie jak w 324td.
sam mam 324td i jestem bardzo zadowolony,znajomy ma 318tds i to prawda że zimą są kłopoty, no ale jakoś mu pali ale ciężko.
Ma automat i twierdzi że w mieście wg kompa ma 8l/100km ja mam wg dystrybutora w mieście 7,3l/100km.
Ja nie widzę plusów tej zamiany.
Pozdro
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2011-07-04, 17:56   

Loona Thic, nie rozumie dlaczego odradzasz Mirowi 2,5 TDSa.. :| Z tedeesem jest tak jak z kazdym silnikiem diesla, ale.. "Jak sie dba, to sie ma.." :wink: grunt to nie kupic zajezdzonego trupa (bo wtedy bedziesz jednym z TYCH co tu nazeka jaki to TDS to niewdzieczny silnik, spuje sie, drogi i zeby tego nie kupowac.. ) Kuzyn ma tds-a nalatane ponad 500tys. I przy silniku palcem nie tyknoł, fakt pompa wtryskowa i turbo zaczynaja sie odzywac, ale przy tym przebiegu to raczej nie jest dziwne. Inna sprawa, ze TDSa pakowali do 3 modeli BMW, Wiec jak mam to rozumiec.. że BMW pkowało bardzo nie udany i wadliwy silnik 2,5 tds?????????? :| :lol:
 
 
spr 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Cze 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-06, 10:25   

ogólnie też uważam że tds jest udanym silnikiem tylko jego uzytkownicy to czesto nieudacznicy.Zresztą z każdym dieslem jest tak.Pamiętam jak kupiłem swoje 324td.Zapuszczone strasznie a patenty poprzedniego właściciela odkrywam do dzisiaj...np. w alternatorze ktoś zmienił szczotki a właściwie jedną szczotkę, dużo za małą niż powinna być i ruszała się na prawo lewo w gnieździe...okazało się że byłą to szczotka od wiertarki :mur:
a miała tylko jednego właściciela w pl przede mną.

Niestety ludzie myślą że kupując diesla to już będa tylko miec oszczędności...no i mają...
 
 
Rafał 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2004
Skąd: bardzo mobilnie
Wysłany: 2011-07-07, 00:13   

jak sie zdecydujesz na tego tedeesa to musisz pamiętać żeby klime wyłączać przed rozpoczęciem wyprzedzania :)
_________________
POL-ROW.PL
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-07, 02:06   

Rafał napisał/a:
żeby klime wyłączać przed rozpoczęciem wyprzedzania

Noo to bedzie taki Twoj przycisk mocy :D
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-07, 02:58   

hehehe dobre. Szczerze nie myslalem ze az tak 90 km w dieslu moze byc mulowate. Dla porownania vw tdi 90 km radzi sobie dosc sprawnie. A masa auta jest zblizona
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
spr 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Cze 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-07, 09:45   

Miro megane II 1,5dci 85koni też sobie radzi i nawet z 4 osobami nie miałem problemów przy wyprzedzaniu...później było bmw 324td 116koni i okazało się że nie trzeba się czaić by wyprzedzać i jeździ się inaczej, tak pewniej jakoś.

Wszystkim da się jeździć tylko pytanie czy nam taka jazda odpowiada
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-07-07, 09:53   

spr napisał/a:
Wszystkim da się jeździć tylko pytanie czy nam taka jazda odpowiada


Jak to powiadam... kulawy też chodzi ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2011-07-07, 09:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
spr 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Cze 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-07, 19:29   

LUKAS napisał/a:


Jak to powiadam... kulawy też chodzi ;)


mocne:)
 
 
Rafał 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2004
Skąd: bardzo mobilnie
Wysłany: 2011-07-11, 14:07   

a co to wogule za pomysł tds ?? ???????
323 mit lpg taniej i szybciej.
13 l lpg przy mojej betonowej nodze.

(320 pali tyle co 323 a jest zdecydowanie słabsza a 328 pali więcej bo kusi :) )) )
_________________
POL-ROW.PL
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2011-07-11, 14:41   

Rafał napisał/a:
co to wogule za pomysł tds ?? ?????

Jezeli ktos ma ON za free, lub po bardzo okazyjnej cenie, to czemu nie..??? :wink:
 
 
Rafał 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2004
Skąd: bardzo mobilnie
Wysłany: 2011-07-11, 14:48   

halo mobilki oszczędności sprzedam :) ))))))))))))))))))
_________________
POL-ROW.PL
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12