Wysłany: 2011-08-07, 21:33 woda pod nogami kierowcy
Panowie radzcie cos bo juz mnie szlak trafia....... leje mi sie woda do srodka i nie wiem ktoredy.........szyberdach ma odplywy drozbe leje tam wode wyplywa kolo kol z progow......otwory na podszybiu drozne takze.......juz to raz przechodzilem i byl zatkany otwor spustowy na sciane czolowej przy silniku udroznilem i niby bylo ok az do dzis gdy bylo urwanie chmury i spadly duze ilosci deszczu...wsiadlemi zobaczylem ze pod pedalem gazu znowu woda.....rozbieralem podszybie jest niby szczelne nie popekane.....wyciagnalem obudowe lewarka zmiany biegow i ten plastik pod nagrzewnica mysalem ze cos zobacze a tu nic sucho pod nagrzewnica tez... zanim przejde do rozkrecania reszty powiedzcie gdzie sie moze jeszcze lac?....leje sie na postoju
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-07, 22:08
często e30 rdzewieje podszybie... woda znajduje drogę pod uszczelką przedniej szyby. prawdopodobnie tam cieknie... musiałbyś wyjąć szybę i uszczelkę aby się przyjrzeć dolnym narożnikom... tam jest otwór który ma ewentualną wodę z pod uszczelki kierowac do odpływów, mógł się zatkać ... albo skorodowało.
_________________ ....
Ostatnio zmieniony przez MaxxxS 2011-08-07, 22:09, w całości zmieniany 1 raz
ehh panowie rece opadaja ktoredys sie leje czy podszybiem? hmm...lalem wody i delikatnie spod nagrzewnicy ale to musi byc bardzo duzo z duzym podkresleniem bardzo wody w podszybu co by odplyw nie nadarzal i wtedy moze jakos przez ta gabkowata uszczelke od nagrzewnicy moze sie przedostawac ale to male ilosci.....kwestia drzwi jeszcze nie sprawdzona....nie ma drugiej pray oczu co by mogly obserwowac jutro moze zone wezme to mi poleje:D.....
_________________ SUCHARUS
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 2011-08-11, 20:24, w całości zmieniany 1 raz
..Witam ! Spróbuj wyjąć kratkę od wlotu powietrza po stronie kierowcy na podszybiu i zobacz w jakiej kondycji są blachy wewnątrz ( pod ta kratką) . Pozdrawiam i tez czekam na wyniki oględzin.....PZDR - henry
_________________ HENIEK
Klubowicz
BMW E30 325i (szpera 3,25) z s50b32 - made by MGarage &(suspension) Lukas Performance !
Ale będzie jeszcze coś.......!!!
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Paź 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-14, 15:47
Zerknij na gumę w którą przechodzą kable (instalacja elektryczna) z kabiny do komory silnika.Masz ja na przegrodzi za pedałem sprzęgła.U mnie tam puściło i lała się woda.Jeśli to nie pomoże to ściągaj nagrzewnice i uszczelnij tam gdzie jest wentylator.Jest tam gąbka która rozpada się z wiekiem.Pozdro
_________________ Zycie zaczyna sie po e30 )
BMW E21 323i Alpina C1 '81
BMW E28 524td '84
BMW E21 323i oryginal[/b]
Witam!
Mój znajomy miał taki sam problem.
Po dokładnych oględzinach auta zobaczyłem, że ma dziure w nadkolu od strony kierowcy, i dziurę pod skrzynką bezpieczników na wylot (do nadkola). Zaspawaliśmy te dziury i teraz czy pada czy leje - suchutko.
Może u Ciebie też są w tym miejscu dziury?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Cze 2011 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-08-17, 13:45
temat znany.w tym wieku woda może dostawać się każdą drogą.
Pierw zdejmij wykładzinę, i sprawdź czy podłoga nie jest dziurawa.wieczorem wkładasz żarówkę do środka i świecisz patrząc czy pod samochodem gdzieś nie widać.
Sprawdź nadkola jak było juz wspomniane,
sprawdź uszczelki drzwi i dobrze je wpasuj w miejsca,ewentualnie doklej jeśli gdzieś odchodzą- uszczelki mogą być już odkształcone.
Ogólnie każde e30 ma ten problem i mało komu udaje się go zlikwidować.U mnie po wymienionych czynnościach była znaczna poprawa ale nadal czasami jest wilgotno, a wszystkie odpływy mam drożne.
Trzeba to zaakceptować bo rady nie ma.można masę kasy i czasu poświęcić na poszukiwania.
juz wszystko jasne.......wiadrami lalem wode na szybe......uszczelka od nagrzewnicy do wymiany moze sie nie leje ale kapie.....uszczelka drzwi tez o sobie daje znac ale to maly problem.......tak jak kolega mlynar pisal jest dziura ale nie w nadkolu tylko zaraz na poczatku przy progu....nie widac jej bylo ko konserwacja ja skutecznie zakryla po oderwaniu juz widac ze napewno tamtedy sie wlewa........idac dalej podobna sprawa jest w prawym tylnim nadkolu....mocowania oslony plastikowej od wlewu paliwa pognily i w jednym miejscu jest dziura takrze narazie 2 dziury....w sobote dzialam MIG drut 0,6 blach 0,5 do tego 10kg izolbetu K i bede smarowal......
_________________ SUCHARUS
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 2011-08-17, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
smierdziec bedzie to i to wszystkie preparaty typu boll bitgum itp. sa robione na podobnej zasadzie.....cos jak lepik tylko jak dla mnie nie sa zbyt dobre bo......maja konsystencje hmm taka w porownaniu do izolbetu bardziej rzadsza a jak polozysz troche grubiej to przy wyzszej temp zaczyna cieknac....tak samo nie jest dosc odporny na bicie wszelkiego rodzaju syfu z drogi.....po jakims czasie poprostu zostaje tak jakby zmyty.....moze spotkam sie tu z jakas krytyka ale jesli ktos chce to niech sprobuje nabrac na pedzel srodek typu izolbet a pozniej drugi typu bit gum....jak dla mnie cos co jest bardziej lepkie bedzie sie duzo lepiej trzymac i mozna nalozyc duzo wieksza warstwe i to mam sprawdzone juz nie na jednym aucie........a i mysle ze wychodzi sporo taniej a do tego trwalej
_________________ SUCHARUS
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 2011-08-18, 20:38, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach