BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] zimny gaśnie na LPG po odłączeniu pompy paliwa
Autor Wiadomość
kawu 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: bytom
Wysłany: 2011-08-05, 14:57   [E30] zimny gaśnie na LPG po odłączeniu pompy paliwa

Witam,
Czy spotkaliście się lub macie pomysły co może być przyczyną gaśnięcia silnika (M40B16) pracującego już na LPG (LandiRenzo) podczas wyjęcia bezpiecznika nr.11 (pompa paliwa)?
Sytuacja taka ma miejsce tylko podczas pierwszego rozruchu rano i ewentualnie po dłuższym postoju ( jak się wychłodzi). Gdy silnik jest gorący można wyjąć bezpiecznik i silnik pracuje normalnie.
pozdrawiam
Bartosz
 
 
Mieruck 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Lip 2011
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-08-05, 15:31   

Jaka instalacja LPG ?? jak sekwencyjna to nie masz się co dziwić ;) sekwencja nie pozwala na uruchomienie Zimnego silnika Na gazie tylko uruchamia się na benzynie i dopiero po rozgrzaniu silnika Załącza się LPG ;)
 
 
kawu 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: bytom
Wysłany: 2011-08-05, 19:54   

Mieruck napisał/a:
jak sekwencyjna to nie masz się co dziwić

nie to nie sekwencja. Zwykła mieszalnikowa (II gen). Nie chodzi o to że nie da się uruchomić na gazie ale o to że jak się już przełączy na gaz i odetnie się pompę paliwa (wyjmie bezpiecznik) to silnik gaśnie jakby nie dostawał gazu (a co może mieć wspólnego pompa paliwa z instalacją gazową). Kiedyś jeździłem bez pompy paliwa i wszystko działało. Teraz wygląda to tak jakby na zimnym silniku potrzebował i pobierał wręcz benzynę a dopiero po nagrzaniu działał na LPG.
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-08-06, 14:51   

kawu napisał/a:
Teraz wygląda to tak jakby na zimnym silniku potrzebował i pobierał wręcz benzynę a dopiero po nagrzaniu działał na LPG

Co to silnik decyduje na czym będzie jeździł i przełącza sobie lub dawkuje, miesza różne paliwa? :D Może nie ten bezpiecznik wyciągasz.
 
 
kawu 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: bytom
Wysłany: 2011-08-06, 16:35   

beryl napisał/a:

Co to silnik decyduje na czym będzie jeździł i przełącza sobie lub dawkuje, miesza różne paliwa? :D Może nie ten bezpiecznik wyciągasz.

No widzisz... sam tego nie rozumiem :wow: i dlatego pytam. Wyciągam jak napisałem nr.11 i na 100% to ten. Nie sądzę żeby mieszał paliwa bo pompę ewidentnie odcina ale dlaczego przy tym odcina LPG na którym już działa...
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-08-06, 20:36   

Trudno wnioskować, ale możliwość jest taka - masz centralkę od gazu która przełącza się od obrotów ale i warunkiem do pracy na gazie jest temperatura cieczy chłodzącej. zobacz jaką masz centralkę i emulator to coś się wymyśli.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-08-06, 22:27   

Tylko pytanie czy to jest rzeczywiście II gen. ze sterownikiem, czy zwykłą śrubka?
 
 
kawu 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: bytom
Wysłany: 2011-08-16, 18:43   

beryl napisał/a:
czy to jest rzeczywiście II gen. ze sterownikiem, czy zwykłą śrubka?

Na 100% II gen z komputerkiem LCS V05 ER a do emulatora mam kiepski dostęp ale też jest zamontowany. Kolejnym pewnikiem jest to że nie ma czujnika temperatury. Jestem w stanie odpalić samochód na dowolnie zimnym silniku na LPG i nie jest problemem przełączenie na gaz ale już po przełączeniu i przed osiągnięciem temperatury roboczej płynu po odcięciu pompy paliwa się dławi. Sporo jestem w stanie zrobić przy tym aucie ale tu nie mam pomysłu. pozdrawiam
kawu
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-08-16, 20:08   

Jeśli przejeżdżałbyś koło częstochowy to zapraszam. Co dwie pacynki to nie jedna.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
iwanciw 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-08-21, 20:11   

Ja mam instalację sekwencyjną STAG i mam tak samo.
Po wyjęciu bezpiecznika 11, oczywiście przy pracującym już silniku na gazie, silnik gaśnie.
Ale nie wiem dlaczego?
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-08-21, 20:18   

A moży by spróbować podejść takim sposobem - nie wyciągać bzp. tylko odłączyć pompę pod siedzeniem ( oczywiście po demontażu siedzenia) i wtedy zaobserwować co się dzieje.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
iwanciw 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-08-21, 20:38   

brałem to pod uwagę i tak zrobię, zresztą jutro jadę do gazownika i jak się dowiem coś konkretnego w tej kwestii to dam znać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15