BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
rejestracja po swapie
Autor Wiadomość
przem 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-09-21, 20:34   rejestracja po swapie

witam
panowie chciał bym zarejestrowac e30 z 4,0 pod maska tylko u mnie w okolicy żadna stacja diagnostyczna nie chce wydać papierka potrzebnego do zmian w dowodzie rejestracyjnym na nowy silnik. Wyraźnie widać że nie czują tematu i nie chcą ryzykować wiec odsyłają, żeby szukać szczęścia dalej.
czy ktoś może polecić jakąś taką miejscówkę (najchętniej w okolicach pruszków-żyrardów ale jeśli trzeba będzie to podjadę i kawałek dalej) tak, żeby nie patrzyli na takie auto jak na ufo i gdzie będzie szansa dostać stosowny papier?
jeśli nie w tym dziale to przepraszam,ale nie wiem w którym powinno być
pozdrawiam
_________________
e30 327i mit 3.91 sperre - laleczka sprzedana
e30 340i wide- aktualnie na tapecie
 
 
 
lijo1979 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 09 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-11, 09:48   

Hejka,

Nie podam Ci namiaru na warsztat ale z tego co piszesz oznacza że sa po prostu niekompetentni!!! Moze warto by to zgłosić gdzieś?
Możesz napisać do PUZ'a. On Swoje swapowane auta "przegląduje" gdzieś w okolicy Torunia.

Wymiana silnika polega na dodaniu adnotacji przy przeglądzie ze został wymieniony silnik. Musi być podana nowa pojemność i moc.

Diagnosta ma sprawdzić auto pod względem druciarstwa, wycieków i tym podobnych historii. A czy tam jest 4l czy nawet 6L to nie ma znaczenia.
_________________
Fajnie jest mieć drugą Żonę ;) Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
 
 
 
TomekZG1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-10-11, 14:51   

Wydaję mi się że potrzebny Ci jeszcze jest dokument od rzeczoznawcy, i dopiero wtedy na stację diagnostyczną i do WK.

Pozdrawiam
 
 
 
kafarek 
Master of desaster



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-10-11, 15:59   

Żadnego rzeczoznawcy.

Jedziesz na stację diagnostyczną.. Diagnosta prosi o dokument stwierdzający pochodzenie silnika i jego dane. Dopiero wtedy zaczyna oględziny stanu technicznego. Diagnosta nie ocenia jakości swapa, ale stan techniczny pojazdu.. Silnik to część zamienna...
_________________

 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2011-10-12, 21:17   

Jaki ma to być dokument o sprzedaży silnika jak silnik był kupowany od osoby fizycznej? krótka umowa sprzedaży? co w tej umowie powinno się znaleźć? W sumie skoro silnik to część zamienna to po co to w ogóle?
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
kafarek 
Master of desaster



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-10-12, 21:56   

Po to, że legalizacja tej części zmienia dane w dowodzie rejestracyjnym. Np pojemność, rodzaj paliwa itp.. Za tym idą pieniądze..

Jeśli chodzi o dokument, to potrzebna jest po prostu umowa kupna/sprzedaży. Musi ona jednak zawierać dokładne dane silnika lub chociaż numer. Jak diagnosta kumaty, to sobie sprawdzi sam.

Przechodziłem to jak PUZ mi swapował E30-tkę.. Zmieniłem wpis w dowodzie o pojemności.. A w ubezpieczalni policzyli mi za tuning ekstremalny bo zwiększyła mi się moc pojazdu o blisko 100% :/

Zmuszony zostałem do zmian w dowodzie, bo podczas kontroli drogowej policjant okazał się kumaty i zabrał mi dowód :/
_________________

 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-13, 12:52   

Panowie Panowie... powinno być tak:

1) musisz mieć papier stwierdzający wymiane silnika/zmiane kosntrukcyjną pojazdu, w warsztacie którego KRS jest wpisany na listę uprawnionych warsztatów mechanicznych do dokonywania zmian konstrukcyjnych pojazdów
następnie
2) z tym dokumentem jedziesz do SPK która równiez posiada uprawnienia do rejestracji pojazdów zabytkowych i zmian konstrukcyjnych pojazdów.
Tam dostajesz przegląd i kolejny dokument
3) z tym drugim dokumentem jedziesz do wydziału komunikacji i PO ROBOCIE !! ;)

Jeśli masz jakies problemy to uderzaj do mnie na PW, pomogę Ci w tym.
Do Mińska daleko nie masz chłopaku ;)


PZDR!!
LUKAS ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2011-10-13, 13:32   

Tors przerabial ten temat na tyle ze zmienil nawet model na 335i po swapie na m30..
pozdro
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15