1. Czy zamiast rozrusznika z podpięciami 50 ,30, 30h , można zastosować rozrusznik z podpięciami 50 ,30 ? I co z kablem idącym do 30h.?
(Wymieniłem 50, 30 ,30h na taki sam lecz starszy typ ten większy i słabo kręci , a mam jeszcze taki bez podpięcia 30h)
2. Po wymianie rozrusznika brak nadmuchu po odpaleni silnika , oraz żarzy się kontrolka od czujnika klocków . Po przekręceniu stacyjni ( bez odpalania) dmuchawa pracuje.
3. Po odpięciu złącza 30h auto odpala i jest nadmuch na odpalonym lecz kontrolka nadal się żarzy
Pomógł: 30 razy Dołączył: 13 Gru 2008 Skąd: Grójec
Wysłany: 2011-09-24, 09:42
ogolny napisał/a:
Macie jakieś pomysły?
są 2 rozwiązania :
- przełożyc automat z poprzedniego rozrusznika
- połączyc na stałe z masą przewód idący do 30 h czarno - zielony jeśli dobrze pamiętam ,odpowiada za odcięcie masy do przekażników świateł,dmuchawy ,radia po to by odciążyc akumulator przy rozruchu.
Ostatnio zmieniony przez szwangru2 2011-09-24, 09:43, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach