BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 touring M-Pakiet -wyposarzenie 3 pytania
Autor Wiadomość
slawek00022 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
E46-M54B30



Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-04, 21:33   E36 touring M-Pakiet -wyposarzenie 3 pytania

koledzy jestem przed kupnem BMW E36 Touring w M-Pakiecie

szukam samochodu z full opcją M-Pakiet (chodzi o elektrykę 4 szyb.ESP,duży komp,grzane :cenzura: i audio 10 głośników) lecz rzadko się takie zdarza co by mialy wszystko

1.czy jak auto ma niepełne wyposażenie czyli tylko elektryczne szyby z przodu to czy wiązka na tyl i do tunelu przycisków jest schowana??

wiem ,że w E30 idzie wszystko dołożyć (bo to przerabiałem) a jak jest w E36???

2. drugie pytanie marzy mi się z silnikiem 2,8L ewentualnie z 2,3L żeby już kupić i nie swapować (1,6 i 1,8 wraz z IS-em odpadają )czy na 2,0 się rzucać jak jest ładne w M-Pakiecie

lecz jak silnik pasuje to golas w srodku i na odwrót ,jak ma sporo w opcji to 1,6 lub blacha nie ciekawa

3.czy kupując już np.2,0 lub 2,5 litrowym motorem chcąc w przyszłości swapować bede mial dużo pracy

dam przykladowe auta
a: http://otomoto.pl/bmw-320-m-pakiet-C20484857.html
b: http://moto.allegro.pl/bm...1845626024.html
c: http://moto.allegro.pl/bm...1852642264.html

doradzcie jak możecie

Pozdrawiam Sławek
_________________
!!schody,parapety,blaty!!
Ostatnio zmieniony przez slawek00022 2011-10-05, 08:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
jackx 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-05, 06:01   

1. nie, nie jest tak jak w E30
2. 2.0 daje radę, jak jest zdrowe to te 150KM spokojnie starcza
3. nie, nie ma większych problemów. to są praktycznie takie same silniki

P.S.
ale widżę że Ciebie interesuje pakiet zewnętrzny, bo aukcja "b" i "c" to na 99% maja dokładany a to samemu mozna zrobić.
"a" moze mieć M fabryczny "b" hmm... na fotach to ona nieciekawie wyglada Ja bym ja odpuścił w "c" dla mnie porażką jest LPG ale nie to ze ją ma tylko montaż instalacji, co z tego ze jest kombi jak nic z tym nie zrobisz bo ma butle :wow:
pozdro
_________________
 
 
 
slawek00022 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
E46-M54B30



Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-05, 07:26   

jackx napisał/a:
P.S.
ale widżę że Ciebie interesuje pakiet zewnętrzny, bo aukcja "b" i "c" to na 99% maja dokładany a to samemu mozna zrobić.
"a" moze mieć M fabryczny "b" hmm... na fotach to ona nieciekawie wyglada Ja bym ja odpuścił w "c" dla mnie porażką jest LPG ale nie to ze ją ma tylko montaż instalacji, co z tego ze jest kombi jak nic z tym nie zrobisz bo ma butle


interesuje mnie M-Pakiet i z zewnątrz i w środku :)

ale chyba lepiej kupić dobre auto z M-Pakietem w środku ,a zderzaki dokupić .Prawda??

dzięki za malą pomoc :beer:
_________________
!!schody,parapety,blaty!!
Ostatnio zmieniony przez slawek00022 2011-10-05, 07:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-05, 07:42   

slawek00022 napisał/a:
ale chyba lepiej kupić dobre auto z M-Pakietem w środku ,a zderzaki dokupić .Prawda??


M pakiet to nie tylko wnętrze i zderzaki ; ]

Napiszę tak. Posiadam takie e36 w m paku z m52b20 pod maską, ten silnik to trochę za mało do auta, szczególnie do miasta,jest zbyt mułowate i mało oszczędne. Dlatego m52b25 leży już w garażu na palecie. Z przekładką na 2.8 jest już trochę więcej roboty. Ale jak znajdziesz ładne, dobrze wyposażone auto, to warto w nie zainwestować trochę kasy.

Z twoich propozycji to a jest prawdziwym m pakietem z tym że grila ma przedliftowego i to zmasakrowane wnętrze....
_________________


E30 + E91
 
 
 
slawek00022 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
E46-M54B30



Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-05, 07:55   

Cypisek napisał/a:
slawek00022 napisał/a:
ale chyba lepiej kupić dobre auto z M-Pakietem w środku ,a zderzaki dokupić .Prawda??


M pakiet to nie tylko wnętrze i zderzaki ; ]

Napiszę tak. Posiadam takie e36 w m paku z m52b20 pod maską, ten silnik to trochę za mało do auta, szczególnie do miasta,jest zbyt mułowate i mało oszczędne. Dlatego m52b25 leży już w garażu na palecie. Z przekładką na 2.8 jest już trochę więcej roboty. Ale jak znajdziesz ładne, dobrze wyposażone auto, to warto w nie zainwestować trochę kasy.

Z twoich propozycji to a jest prawdziwym m pakietem z tym że grila ma przedliftowego i to zmasakrowane wnętrze....


czyli 2,0 już odpada (tym bardziej w Touringu) ale jak będzie miało full opcję to warto, w przyszłości swapa strzelić :)
tu jest taka Bardzo Ładna :
http://otomoto.pl/bmw-320...-C20941440.html
ale też cena szalona trochę

właśnie najbardziej wypasione i które krótko są na alledrogo to z 2,3 litrowymi motorami w wersjach individual -fioletowe lub granatowe/niebieskie i te najbardziej mi się podobają(bo kolor też ma znaczenie dla mnie) takie zboczenie :roll:

jeszcze trzy pytania :)mam
1. jak wygląda rzecz z korbami z tyłu czy problem dolożyć elektrykę ??
2. jak wygląda zmiana z Automata na manual (opłacalne??)
http://otomoto.pl/bmw-328...-C19451663.html
3. jak wygląda zmiana z 2,5 TDS na benzyne (opłacalne??)
_________________
!!schody,parapety,blaty!!
Ostatnio zmieniony przez slawek00022 2011-10-05, 08:19, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-05, 12:07   

Jeżeli znajdziesz zadbane 2.0 to bierz, silnik zawsze można wstawić większy.

2.3 litrowy silnik ma 2.5 litra pojemności i jest bardzo podatny na zwiększenie mocy bardzo prostym sposobem, więc jest to dobra alternatywa dla silnika 2.8. W dodatku 323i jest bardziej ekonomiczne od 2.8

Założyć manuala można bez problemu, tylko po co? ten silnik ma na tyle dużo mocy że bez problemu radzi sobie z autem. Automat i tempomat? świetne połączenie.

Co do zmiany diesla na benzynę, to myślę że łatwiej i taniej było by już zmieniać 316i na 328i.

A no i e36 nie ma ESP.
_________________


E30 + E91
 
 
 
slawek00022 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
E46-M54B30



Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-18, 21:09   

Cypisek napisał/a:
Jeżeli znajdziesz zadbane 2.0 to bierz, silnik zawsze można wstawić większy.

2.3 litrowy silnik ma 2.5 litra pojemności i jest bardzo podatny na zwiększenie mocy bardzo prostym sposobem, więc jest to dobra alternatywa dla silnika 2.8. W dodatku 323i jest bardziej ekonomiczne od 2.8

Założyć manuala można bez problemu, tylko po co? ten silnik ma na tyle dużo mocy że bez problemu radzi sobie z autem. Automat i tempomat? świetne połączenie.

Co do zmiany diesla na benzynę, to myślę że łatwiej i taniej było by już zmieniać 316i na 328i.

A no i e36 nie ma ESP.


dzięki kolego "Cypisek" :spoko:

zakupiłem czarnego Turasa z M52B28 na full wypasie wewnątrz ,a na M-Pakiet z zewnątrz to będzie czas po zimie:)

mam jeszcze pytanie o instrukcę obsługi dużego komputera .Ma ktoś może ?? i nie dziala mi ten trzeci przycisk na pilocie ( oświetlenie)to się jakoś programuje ?? centralny działa z pilota, oraz czy domykanie szyb też powinno działać pilota czy tylko z wkładki ??
_________________
!!schody,parapety,blaty!!
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-19, 19:50   

slawek00022 napisał/a:
i nie dziala mi ten trzeci przycisk na pilocie ( oświetlenie


U mnie po jego naciśnięciu podświetla się wnętrze. W e36 nie było domykania szyb z pilota.

Pochwal się autem w naszych śmigiełkach ; ]
_________________


E30 + E91
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15