Wysłany: 2010-05-11, 17:29 [E34] Remotec--> 520i Touring Racing Dynamics K25/4
Numer podwozia WBAHG51050GJ92045
Kod typu HG51
Typ 520I (EUR)
Typoszereg E E34 (2)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M50
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor BROKATROT METALLIC (259)
Tapicerka PERGAMENT LEDER (0396)
Data prod. 1993-12-09
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S220A SELF-LEVELING SUSPENSION Zawieszenie samopoziomujące
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z
poduszką
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S385A DACHTRAEGER-LAENGSSCHIENEN System bagażnika dachowego
S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego
S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni
kierowcy/pasażera
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu
tylnym mechaniczne
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.
S564A INTERIOR LIGHT PACKAGE Pakiet oświetlenia wnętrza
S571A BOOSTED POWER SUPPLY Silniejsze zasilanie prądem
S687A RADIO PREPARATION Instalacja radiowa
L814A ITALY VERSION Wersja krajowa Włochy
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S855A LANGUAGE VERSION ITALIAN Wersja językowa, włoski
S945 BERUECKS. PREISABHAENGIGKEIT
S954 PREISAB.LEHNENTASCHE/LEDER
Do tego auto posiada kompletny układ wydechowy Supersprint łącznie ze sportowymi kolektorami. Regulowane zawieszenie Koni. Regulowane stabilizatory Racing Dynamics, grubsze niż w M5. Nawiercane tarcze i cztero tłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo.
Na razie porównania z 525 Touring nie miałem ale szykuje się takie, tak na oko mogę stwierdzić że ze startu jest szybsza niż 535 M30, wydaje mi sie że oprócz podobnej mocy ma krótszy most.
super sprzęcior
Ale jesli chodzi o porownanie z M30 to raczej nie da rady bo moc mozna przyjac za taka sama (gdyz M30 raczej nie trzyma fabryki) ale momentem to juz odstaje sporo(mniej i wyzej)...
Tyle ze M30 ciezsze wec powinny isc rowno...
W takiej krowie litraz to podstawa
Tak czy siak zawsze mozesz wlozyc to M50 do "trojki" a do E34 V8
W ogóle oba auta tworzą zacną parę
_________________
gg 3777982
Ostatnio zmieniony przez Pablo325i 2010-07-02, 17:40, w całości zmieniany 1 raz
jakie moddyfikacje wprowadzilo rd w m50? barany komputer?
Masz wszystko wypisane w pierwszym poście. RD zminiło pojemność silnika na prawie 2,6l stąd oznaczenie R26. Pojemność zmienili poprzez zmiane skoku tłoka a nie rozwiercenie cylindrów. Do tego sterownik ze zmienionym programem i przesunięty ogranicznik obrotów. I pewnie coś tam jeszcze pozmieniali. Poza tym kompletny układ wydechowy Supersprinta.
Sorry nie doczytałem co i jak.
Myslałem ze jest to zwykłe b20. z jakimiś wałkami innymi mapami w kompie i układem wydechowym. Dla tego stad moje pytanie czy zaglądałes pod pokrywe.
Ale jak ma poj. 2,6 to wiele wyjasnia. Pozdro
Świeży nabytek felgi MK Motorsport 8,5x18 i 10x18 założone tylko na Wrocławski zlot. Docelowo pójdą do ósemki, a tutaj za jakiś czas będą Racing Dynamics w trochę szerszej konfiguracji niż te które są teraz.
[ Dodano: 2013-06-01, 13:21 ]
Dzięki nieocenionej pomocy luthera dowiedziałem się że pierwszym właścicielem tego auta był Antonio Pasqualetti, dyrektor salonu Racing Dynamics w tamtych latach.
Tak auto żyje i ma się dobrze. Ostatnimi czasy dowiedziałem się że jest tam motor K25/4 a nie R26 jak myślałem na początku i zostało to potwierdzone, niestety tylko mailowo. Moc która wyszła mi z hamowni też raczej niema odbicia z tym co tam jest , bo było to robione zaraz po kupnie auta na starych świecach filtrach itd i w dodatku z niesprawnymi zegarami i problemami z kalibracją wszystkiego. Według RD moc silnika K25/4 to 245-265KM . Czasem mam okazje poganiać się z 330i E90 i przy różnych prędkościach jedno auto drugiemu nie ucieknie , dopiero od 200 w górę E90 zdecydowanie odchodzi. Muszę w lecie jeszcze raz wybrać sie na hamownię.
Wpinki na progach są po nakładkach które ktoś zakosił. We wnętrzu od RD są tylko nakładki progowe z grawerem Racing Dynamics, powinien być jeszcze wspomniany wcześniej licznik z inaczej wyskalowanym prędkościomierzem i obrotomierzem bo auto kreci się wyżej . Ale licznik też komuś wcześniej przykleił się do rączek.
Z fotkami wnętrza jest problem bo raczej go nie obfotografowałem nigdy.
Linki do zdjęć wygasły, więc kilka wkleję jeszcze raz:
Wtedy była jeszcze przed wymianą olejów, świec, filtrów itd , teraz jeździ zdecydowanie lepiej.
Nakładki progowe z polifta czy M Technik zwał jak zwał, totalnie nie będą współgrały z przetłoczeniem zaczynającym się na przedniej dokładce (i idącym przez próg RD do tylnej dokładki RD) , więc wyjdzie stylistyczny kocioł, puki co szukam progów i tylnej dokładki RD, na listwy poliftowe zwyczajnie w tej sytuacji szkoda paru stówek na zakup i malowanie.
Myślę że od 530i M60 E34 będzie szybsza, już raz ofiarą mojego 520 padła ku mojemu zdziwieniu 232 konna 530ia Touring E39. Zdjęcie tego nie oddaje ale tak mniej więcej wyglądała moja przewaga po ok 500 metrach.
Właśnie tak jak na tym zdjęcie powinna wyglądać moja E34 i do tego będę dążył, a może ta ze zdjęcia to moja bo chyba niewiele ich było kombi w tym kolorze .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach