Kupiłem rok temu okazyjnie.E36 318is Coupe Individual Dakkargelb .Miała m pakiet brakowało kilu drobiazgów typu hokejka zderzaka przedniego listwy boczne mpakiet.halogeny.
Silnik w doskonałym stanie zawiecha bilstein.Blacharka była raczej słaba autko kwalifikowało się do lakierowania i wymiany kawałka podłogi.Poza tym technicznie ok.Odstawiłem do Lakiernika którego mi ktos polecił Naprawa trwała dosyć długo dokupowałem brakujące elementy m pakietu i inne pierdoły,chciałem autko zostawić dla siebie i je dopieścić.Autko odebrałem po roku!!!!! koleś zadzwonił że gotowe wiec pojechałem z kolegą odebrać ,było ciemno bateria padnięta. więc na krawat i do domu.Na drugi dzień przeżyłem szok nadkola inny odcień drzwi też brak halogenów które dowiozłem ale niby zapomniał założyć listwy odstają mało nie odejdą całkiem.uszczelki przedniej i tylnej szyby zapylone.kupowałem nowe w BMW AUTO FUS 110 przód i 130 tył mnóstwo elementów zapylonych.ranty tylnych nadkoli ostre pod spodem (żywica).mało tego.nie chce odpalić sprzegła nie da się odpowietrzyć musiałem wymienić wysprzęglik który akurat miałem......zero płynu we wspomaganiu.płynu w chłodnicy zapylone plastiki silnika.instalacja oświetlenia sieczka tak samo jak instalacja silnika.podciśnienia kabli brak albo pomylone.(koleś wyjmował silnik)Nawet piny od kompa jak i komp zapylone.Dodam że autko wjechało do niego o własnych siłach Silniczek pięknie jechał wszystko działało.a teraz nie chce odpalić aż się płakać chce......szrot...uwierzyłem na słowo.....najchętniej bym pojechał i gnaty połamał.ale chcę to załatwić tak żeby odzyskać sprawne autko takie jakie wstawiłem.Poradźcie coś.koleś nie ma zarejestrowanej działalności.......co robić.
_________________ Zawsze boookiem )))
E34 520i M50B20 Brokatrott Metallic
E36 318iS Coupe M-Technic Dakargelb II
Samochód wstawiasz do porzadnego serwisu żeby zrobili z nim porzadek a w miedzyczasie jedziesz do tego gościa bierzesz go do kibla, robisz mu przekret torby, walisz pała po jajach i dopiero zabierasz do owego serwisu żeby uregulował należność...tyle.
_________________ Jadac lewym pasem zjawisko dlugich swiatel w lusterku jest mi obce...
Widzę że są tu same Kozaki ! Chciałbym was zobaczyć w takiej akcji
Co nie zmienia faktu że Sarna ma rację
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Wiem ,że Sarna ma rację........mądry Polak po szkodzie,,,ale z drugiej strony widziałem kilka jego robót i całkiem ładnie mu to wychodziło.łachudra dostał kase na lakier podkłady podkłady i inne złotówki sam nie wyłożył.Już nie jestem tak wk.......wiony na lakierowanie bo stodoła i w ogóle podrzędny warsztat sam sobie jestem winien,ktoś by to poprawił.Najgorzej wpienia mnie to ,że Beemka nie odpala wiązka w proszku świateł nie ma kable poucinane,Podciśnienia od silnika w proszku brak rurek.Auto miało alarm z pilota połączony z centralnym zamkiem.po włożeniu silnika nie działał już nie chciał odpalić.to go wywalił a mówiłem hu...wi że wyjmę sam silnik i włożę go po lakierowaniu przy okazji sprawdzę sobie sprzęgło....to nie uparł się że sam wyjmie...uszkodził wysprzęglik który już wymieniłem bo akurat miałem od e34.środek plastiki pozapylane,po prostu miał pomalować a zj....bał mi mechanicznie auto.Trudno dzisiaj jadę do niego na ostrą rozmowę żeby zabierał mi to z podwórza i ogarnął.Jak się nie dogadamy to albo poradzę się adwokata co z tym zrobić,jeżeli powie że sprawa przegrana z góry ...to dla świętego spokoju ducha spuszczę kolesiowi wpie...ol ...,nie ma za bardzo w co uderzyć...bo to rude chuchro...ale postaram sie go mocno uszkodzić...
_________________ Zawsze boookiem )))
E34 520i M50B20 Brokatrott Metallic
E36 318iS Coupe M-Technic Dakargelb II
nie rozumiem.... odstawiles auto na rok i nie nadzorowales prac?.... ja, jak cos sie robi - dzwonie, przyjezdzam, truje,dopytuje... KONTROLUJE - przez rok nie zauwazyles ze auto robi się wrakiem?...
ja tam już nie oddawałbym w ręce takiemu paprochowi samochodu...krótka piłka...albo wyskakuje z kasy, albo zagrożenie skarbówką i sążny wpi dol...choć ciężko mi jest zrozumieć twoje niezainteresowanie się autem przez rok czasu...troszkę sam dałeś ciała...
Nawet nie chce mi się tego czytać i pomijam wszystkie te usterki które wymieniłeś. ALE JAK MOŻNA ODDAĆ SWOJE AUTO NA ROK ? Przecież to nie youngtimer tylko zwykłe e36 więc po co zostawiać je lakiernikowi na rok? Myślałem że to tylko w bajkach jest możliwe. Widać myliłem się. Jak chcesz się wyżalić, to chyba wybrałeś złe miejsce.
Hej Wszystkim. Odbije delikatnie od tematu, i mam wielka prośbę!! niech ktoś mi pomoże z e36 m50 2.0 150km, a mianowicie mam problem z płynem chłodniczym!! Zacznę od poczadku... kupiłem 1.12.2011r beemke, po czym na 2 dzień od kupna zaczął uciekać mi płyn z chłodnicy(dołem i górą), więc postanowiłem że kupię nową chłodnicę.. odpowietrzyłem, ale znowu po 2 dniach wylatywalo mi z pod ciśnienia pompą wodną, co sie okazało uszkodzony simmering, wymieniłem pompę dziś, odpowietrzyłem ale samochód jak od początku zaczyna mi się grzać, dosłownie po 3 km max, płyn wylatuje mi z pod ciśnienia w górę gdy odkręce wlew od zbiorniczka, gdy odkręce odpowietrznik, para leci jak z lokomotywy.. wogóle nie ma płynu w gumowych przewodach, które odchodzą od termostatu.. czy to wina termostatu, czy się zawiesił, czy następna jakaś rzecz, która poniesie mnie na koszty?? proszę o pomoc, bo mam juz dość tego problemu.. na 23 dni które mam samochód, użytkowałem tylko 4
nie w tym dziale nawijasz... jak masz problem zakładasz temat w dziele technicznym... zresztą zaraz cię tam przeniosą
wyjmij termostat i sprawdź czy działa.. wymień w razie potrzeby i posprawdzaj czy wszystkie przewody chłodziwa są na swoim miejscu... może ktoś coś pozamieniał.
http://realoem.com/bmw/ na tej stronie znajdziesz szkice jak powinno być wszystko poukładane.
[ Dodano: 2011-12-24, 00:03 ]
jestem ciekaw finału rozmów z tym partaczem....
życzę sukcesu ...
najlepiej wydrzeć z niego kasę.. ale coś mi mówi że jak on tak działa to tej kasy dawno już nie ma....
z rękoczynem wstrzymałbym się... jak to taka menda to pewnie spruje się że ktoś mu kuku zrobił. . .
Hej Wszystkim. Odbije delikatnie od tematu, i mam wielka prośbę!! niech ktoś mi pomoże z e36 m50 2.0 150km, a mianowicie mam problem z płynem chłodniczym!! Zacznę od poczadku... kupiłem 1.12.2011r beemke, po czym na 2 dzień od kupna zaczął uciekać mi płyn z chłodnicy(dołem i górą), więc postanowiłem że kupię nową chłodnicę.. odpowietrzyłem, ale znowu po 2 dniach wylatywalo mi z pod ciśnienia pompą wodną, co sie okazało uszkodzony simmering, wymieniłem pompę dziś, odpowietrzyłem ale samochód jak od początku zaczyna mi się grzać, dosłownie po 3 km max, płyn wylatuje mi z pod ciśnienia w górę gdy odkręce wlew od zbiorniczka, gdy odkręce odpowietrznik, para leci jak z lokomotywy.. wogóle nie ma płynu w gumowych przewodach, które odchodzą od termostatu.. czy to wina termostatu, czy się zawiesił, czy następna jakaś rzecz, która poniesie mnie na koszty?? proszę o pomoc, bo mam juz dość tego problemu.. na 23 dni które mam samochód, użytkowałem tylko 4
Masz wywaloną uszczelke pod glowicą i to tyle w temacie.
_________________ Chcesz mieć coś zrobione dobrze ? To zrób to sam - tylko Tobie zależy na tym, żeby zrobić to dobrze.
Powiedziałem kolesiowi że mi się nie spieszy ale jak rozebrał do malowania to jak go miałem zabrać?????w kontener??? Nie zależałó mi żeby to zrobił w tydzień nie jest mi to auto potrzebne na codzień.Miał to zrobić powoli i dokładnie.Bo było przy niej co robić.......Trudno.właśnie po delikatnej persfazji poprawia Beemkę ....Tyle w temacie.Dzięki.
_________________ Zawsze boookiem )))
E34 520i M50B20 Brokatrott Metallic
E36 318iS Coupe M-Technic Dakargelb II
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach