Witam
Postanowiłem się pochwalić swoim ulepem. Jest to e30 Wąska 323i(wersja 150 KM ) , 1984 r.
Wyposażenie:
ABS
Elektryczne szyby przód
Manualny szyber
Uchylane szyby tył
Brązowe szybki
Chrom line
Szpera 3,45 25%
Parę fotek średniej jakości:
Uploaded with ImageShack.us
Samochód znany pewnie większości na forum. Co do planów to zamierzam ją jeszcze trochę sprowadzić na ziemie. Narazie tylko tył a jak będzie się dało jeździć to pomyślimy nad większą glebą W środku chcę założyć sportsitze w beżowej skórze no i przydało by się ory radio. Co do koła to narazie jest 16/9 ale w odległych planach 3tlg najlepiej w 17 i jakiś gwint do tego. Jak dobrze pójdzie to babcia w zimę dostanie nowy lakier i konserwacje podwozia.
_________________ dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem
widze że też zachorowałeś na 323i 84 roku tak jak ja
opowiedz jakie masz dalsze plany
wybebeszyłeś fure tak jak ja, będziesz jakis remont silnika robił czy swap?
widze że Twoja jest w dużo lepszym stanie niż moja przy zakupie
ja wymieniałem przednie błotniki, progi, i tylne błotniki i malowanie ale już jest miodzio
silnik remontowałem poszło troche kasy ale było warto
i zmiana sprzęgła ze zwykłego za spieki ceramiczne
zależało mi żeby by klasyczny silnik z tej epoki a nie jakieś plastikowe coś
w tamtych czasach robili samochody ze stali i tak powinno zostać
i widzę tablice KSU czyli okolice suchej, często bywam pod wadowicami więc możemy sie umówić kiedyś jak skończymy swoje 323i
ja planuje na wiosne wyjechać
wpadam czasami w odwiedziny do Twojego projektu więc widzę co się tam dzieje silnik wczoraj rozebraliśmy. plany są zaraz po nowym roku zawieść do roboty. jeszcze nie wiem dokładnie co i jak w nim będzie robione ale 323i ma urok i trzeba działać buda ma się dobrze jak na mój gust i te lata jak będzie coś czasu to pstryknie się coś więcej foto. na piwo zapraszam bo ja raczej w tym roku nie wyjadę
_________________ dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem
na remont silnika zejdzie Ci ok. 2000 - 3000PLN
musisz się z tym liczyć zależy na jakich częściach chcesz składać silnik
jeśli chcesz oryginalne części BMW to wyjdzie dużo więcej PLN
jeśli prześledzisz dokładnie historie mojej 323i to są tam chyba zapisane ceny poszczególnych operacji
sama regeneracja głowicy kosztowała mnie 400zł
spieki ceramiczne też 400zł niecałe
i komplet panewek głównych coś 350zł
i już jest ponad 1000zł a to dopiero początek
więc jeśli chcesz zrobić prawdziwy remont silnika to musisz się liczyć z kosztami
mi remont silnika zajął pół roku, bo kupowałem po trochu, każdej wypłaty coś
ale efekty widać i słychać
[ Dodano: 2011-12-29, 18:43 ]
zapomniałem jeszcze dodać że to są ceny samych części bez robocizny
bo silnik składałem sam w garażu a nie dawałem go nigdzie składać.
żaden mechanik nigdy nie poskłada silnik tak jak bym chciał
i przynajmniej wiem czym jeżdze
dzięki tej panewce z "kołnierzem" masz odpowiedni luz osiowy wału korbowego
chyba że już ma kolor miedziany to już nie masz odpowiedniego luzu osiowego
miedziany kolor panewek to już jest ostatnia warstwa poślizgowa ( tak bym to nazwał ) i ostatni dzwonek do wymiany,jak ostatnia warstwa "miedziana" się zużyje potem już jest tarcie metal o metal i wiadomo co się dzieje
golum22, Fakt za dużo roboty blacharskiej to przy niej nie bedziesz miał.. W dobrym stanie masz bete. (Ponoć właśnie e30 z pierwszych lat produkcji są mniej podatne na korozje niż te z szeroką lampą)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach