Potrzebuje sprawdzic a wszystko wskazuje na to ze i wymienic rozrzad w compacie e46 n42. Auto znajomego trafil do mnie po nieudanych probach napraw w kilku warszatach. Wymienione chyba ma juz wszystko oprocz rozrzadu wiec diagnoza nie trwala dlugo zwlaszcza ze inpa pokazuej blad czujniak walka ssacego. podmiana innego sprawnego czujnika nic nie dala.
Łancuch wzrokowo przez dekiel wydaje sie byc wyslizgany po zewnatrz i luzny.Blokady do tego silnika nie kosztuja zbyt malo jak na 1 raz. Po rozeznaniu sie w okolicy zabardzo nikt sie nie przyznal ze zrobi to z blokadami a bez to mozemy sobie sami probowac do skutku a nie oto przeciez chodzi.
Moze jest ktos w stanie pomoc .
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-05, 09:40, w całości zmieniany 1 raz
rok temu na warsztacie miałem bmw z tym silnikiem tez nie chciał palić spr sobie rozrząd ja miałem na walku ssącym o jednego zęba czy dwa już nie pamiętam okazało się ze pękają ślizgi i nie napinają tak jak trzeba i przeskakuje a powiedz mi świece są mokre a co do ustawienia da sie ale bardzo ciężko jak cos pisz
rok temu na warsztacie miałem bmw z tym silnikiem tez nie chciał palić spr sobie rozrząd ja miałem na walku ssącym o jednego zęba czy dwa już nie pamiętam okazało się ze pękają ślizgi i nie napinają tak jak trzeba i przeskakuje a powiedz mi świece są mokre a co do ustawienia da sie ale bardzo ciężko jak cos pisz
Auto jeszcze jezdzi tylko nie ma pelnej mocy .Bez blokad nie znalzalem nigdzie sposobu na sprawdzenie ustawienia rozrzadu.W wczesniejszych silnikach nie ma zvtym problemu a dodatkowo do 6 garow i isow mam blokady .
Jedynie co moge sprawdzic na "oko" to polozenie miedzy soba walkow ale juz caly valvetronic i kolka walkow niebardzo sobie to wyobrazam bawiac sie tym silnikiem pierwszy raz bez wsparcia
tak miałem jak ustawiałem bez blokad samochód odpalił ale nie miał własnie dobrego zebrania
i niestety musiałem pożyczyć blokady później śmigał dobrze ty masz o tyle lepiej ze ci chodzi silnik a mi przyholował gość bo wg: nie palił
tak miałem jak ustawiałem bez blokad samochód odpalił ale nie miał własnie dobrego zebrania
i niestety musiałem pożyczyć blokady później śmigał dobrze ty masz o tyle lepiej ze ci chodzi silnik a mi przyholował gość bo wg: nie palił
No wlasnie tylko ja nie mam mozliwosci pozyczenia blokad chyba ze sie ktos zlituje
Co do 6tek jestem w stanie zrobic wszyskto dlatego tez auto trafilo z polecenia do mnie gdyz poprzedni mechanicy nie potrafili przez 8 miesiecy postawic trafnej diagnozy 9wymienili tylko pol samochodu bez potrzeby i twierdza ze rozrzad jest dobrze ustawiony bo niby sprawdzali )
Po zbadaniu tematu zaden okoliczny warsztat nie ma blokad ,1 twierdzi ze auto naprawi oczywiscie ale po dalszej rozmowie wywnioskowalem ze tez metoda na chybil trafil
Szkoda mi wlasciciela bo wydal juz tyle ze moglby kupic drugi silnik a oprocz serwisu nikt chyba w okolicy z tym sobie nie poradzi
Filmiki z youtuba tez juz ogladalem
Najfajniej by bylo jakby sie ktos z blokadami znalazl i moglby pomoc oczywiscie nie za free
Ostatnio zmieniony przez majster_ 2012-01-15, 22:36, w całości zmieniany 1 raz
jesli mieszkasz w Koziegłowach koło Poznania zalatw sobie kontakt do Grubego, ma warsztat na Górczynie, mozliwe ze cos podpowie
Niestety mieszkam kolo Czestochowy
[ Dodano: 2013-04-24, 23:06 ]
Odkopuje stary temat tym razem sam mam prywatnie compacta z n42 i potrzebuje zrobic sobie rozrzad , moze ktorys z klubowiczow ma dostep do blokad do tego silnika ?
u mnie po wymianie ślizgu łańcucha i ustawieniu rozrządu po przejechaniu 100km zapaliła się kontrolka check ? czy to może mieć coś wspólnego z ingerencją w wnętrze silnika ? Kasowanie błedu pomaga na kilkanaście kilometrów ...
w inpie mam błąd od silniczka vvt oraz po przekroczeniu 4tys obrotów na jałowym pojawia się błąd mass air czyli przepływki ma ktoś jakiś pomysł ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach