Wysłany: 2012-02-06, 13:45 [e39] przegrzanie, dymi na szaro, plyn w oleju
A więc tak. Wszystko było ok, dopóki nie zaczęły się mrozy. Przy tym największym z piątku na sobotę żonka pojechała na stację benzynową dolać paliwa no i po drodze wskazówka od temp poleciała na czerwone pole. Kobieta jak to kobieta nie zwróciła uwagi i tak chwilę jechała... Kiedy zorientowała się, że temp jest za wysoka stanęła na poboczu... w międzyczasie wywaliło trochę płynu. Jako, że mnie nie było to auto stało sholowane na podwórku. Kiedy przyjechałem to pod korkiem oleju kawka z mlekiem (i to sporo). Na bagnecie to samo, a płyn przy w wężu przed termostatem był zamarznięty... I teraz pytanie. Czy to uszczelka czy pękła głowica, jeśli auto się przegrzało.
Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale nie grzeje mi prawa strona w środku. Tzn. leci letnie powietrze po stronie pasażera. A dwa, że od jakiegoś czasu były problemy z przełączeniem się na gaz, a jak się już przełączył to potrafił co jakiś czas wywalać na benzynę. Poza tym wąż dochodzący do reduktora był letni...
Silnik m52b20
_________________ BMW jest jak SEX... Radość z jazdy!
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-01, 12:37, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-02-06, 16:48
musiałeś mieć lipny płyn skoro zamarzł, jak jest kawa z mlekiem pod korkiem to są 3 wyjścia:
1. poszłą uszczelka - ale to najmniej prawdopodobne
2. pękła głowica
3. Pękł blok - i patrząc na to że płyn zamarzł to niestety najbardziej prawdopodobne......
majac chwile sprawdzilem co i jak. W plynie jest olej i odwrotnie. Auto normalnie pali i jezdzi. Nie ma spadku mocy, nie grzeje sie, tzn trzyma normalnie temp. takze moze to tylko uszczelka?
_________________ BMW jest jak SEX... Radość z jazdy!
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-02-07, 22:32
no bez zdjęcia głowicy się nie dowiesz, ja na uszczelce nie zobaczysz miejsca przepalenia to następnie sprawdź głowicę na szczelność - jak będzie szczelna to niestety zostaje blok. Stawiam na blok ponieważ nie piszesz o kompresji walącej w układ chłodzenia, płyn się nie gotuje więc uszczelka mało prawdopodobna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach