Wysłany: 2012-05-04, 16:15 [E30] 325iA Cabrio by Adamwsb
Witam ponownie wszyskich starych wyjadaczy i nowych Wracam po dluuuuuuuuuuuugiej przerwie hehe ale mysle ze bedzie tak jak poprzednio Beemke czekaja male i wielkie zmiany no i oczywiscie bede potrzebowal duuuuuuzo czesci ale o tym to pozniej na razie krotko i na temat a z czasem polecimy dalej.
standardowo:
Wyposażenie
Wartość
Kod typu BB21
Typ 325I (EUR)
Typoszereg E E30 (C)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji CABRIO
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.50
Moc 125
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Tapicerka (0295)
Data prod. 1988-02-05
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S201A 3 FAHRPROGRAMME F.4-GANG-AUTOM Zd. do pracy na estrze oleju rzep. (RME)
S288A LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S373A STOFFVERDECK DUNKELBLAU Dach składany granatowy
S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
reszte cudow dopisze z czasem bo dopiero co sie zabieram za woz
dodam ze sa jeszcze Sportsitze w czarnej skorze przod i tyl, przyciemniane boczne lusterka i moze jeszcze cos tam znajde na razie autko stoi w garazu i czeka na przyplyw gotowki
Planowane zmiany to oczywiscie MTII (wiem ze bedzie z tym troche roboty ale...), Black Hella przod, Startec tyl, BBS RS, gwint, ukl wydechowy z nierdzewki i dobre audio jak zawsze na pewno cos jeszcze dojdzie z czasem moze w ostatecznosci bedzie czarna jak poprzednia E30
Zrobione Black Hella, zmieniony wydech, swap, zalozony stozkowy filtr powietrza, wywalone visco i zamontowany wentylator elektryczny, jutro zakladam gwint i reszte Mpakietu , nastepne zmiany znowu za jakis niedaleki czas i na pewno je zobaczycie
Ostatnio zmieniony przez adamwsb 2012-11-23, 18:41, w całości zmieniany 3 razy
dzisiaj zakupilem gwint zobaczymy jak to bedzie po montazu, w poneidzialek sie za to biore, ocenie i powiem czy warto inwestowac w TaTechinx, mam to samo zawieszenie w Vento, zrobilem na nim ok 30 tys km po takich dziurach ze nie jedno zawieszenie by padlo i jestem jak na razie w 99% zadowolony, jedyny minus to minimalnie za twardy przod
[ Dodano: 2012-11-26, 16:57 ]
na zalozenie gwintu jeszcze troche poczekamy bo wyskoczyly male problemy z czym innym...
na razie mtech z przodu zalozony, jeszcze do konca dopasowac, zmienic halogeny i bedzie ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach