BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34] M20B25 Nagar na jednej świecy.
Autor Wiadomość
proartur 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Maj 2012
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2012-06-26, 01:02   [E34] M20B25 Nagar na jednej świecy.

witam, mam takie pytanie...
czy nagar na świecy może robić się z powodu źle ustawionej szczeliny na zaworze?
dzieje sie tak tylko na jednym cylindrze - dokładnie na trzecim
nagar tworzy się około 200km jest czarny, czasem czarno-brązowy, jest suchy
gdy odetnie iskrę po wykręceniu nie jest mokra od oleju.
czy to raczej juz pierścienie poszły?
oraz gdyby ktoś miał linka jak poprawnie ustawiać te luzy prosiłbym o przesłanie.
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-08-11, 07:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2012-06-26, 10:18   

w linku powinieneś po części znaleźć odpowiedz
http://autokult.pl/2011/0...onowych-czesc-1
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-26, 10:27   

Bierze olej? kopci na niebiesko? po odpaleniu czy przy mocniejszym gazowaniu? albo przy hamowaniu silnikiem? Sprawdź sprężanie. Luz zaworowy tak czy inaczej powinien być w m20 kontrolowany, na forum masz opisane jak to zrobić. Możesz podmienić wtryskiwacze. Ale na początek sprężanie.
_________________


E30 + E91
 
 
 
proartur 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Maj 2012
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2012-06-26, 14:39   

nie napisalem tego, ale niedawno poszła panewka.
gdy stuki dochodziły z góry zdjąłem pokrywę zaworów aby sprawdzić czy to coś tam.
odkręciłem śruby od regulacji i przykręciłem bez szczelinomierza zajmując sie dołem.
silnik za zdrowy tez nie jest ale poki jezdzi a co moge sam zrobić to robie.
nie kopci na niebiesko i oleju nie ubywa jakoś szczególnie dużo.
chodzi mi bardziej o to czy źle wyregulowane zawory mają jakiś bezpośredni wpływ na tworzący sie nagar... czy tylko na stukanie, wypalanie gniazd itp.
 
 
kafarek 
Master of desaster



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-06-26, 16:15   

Uszczelniacze zaworowe na tym cylindrze.. Przerabiałem to ostatnio w swoim M70. Nawet nowa świeca potrafiła po 2-3 rozruchach zalać się olejem z góry.. Po wymianie uszczelniaczy problem znikł.. Nic innego nie robiłem/zmieniałem. Po prostu wymieniłem uszczelniacze zaworowe w głowicach..
_________________

 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-06-26, 16:57   

kafarek, najpewniej.
_________________


E30 + E91
 
 
 
adrian e30 
Reanimator



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2012-07-20, 11:57   

jezeli nagar jest brazowy to moze jeszcze dostawac sie plyn chlodniczy do cylindra... zrob dobrafotke tej swiecy to bedziemy cos widzieli...
Ostatnio zmieniony przez adrian e30 2012-07-20, 11:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16