BMW E30 325e czyli zwykła ETA 122KM - 09.1985 + chip DINAN + S3,46 25%
Buda w stanie można powiedzieć bardzo dobrym stanie są rzeczy do poprawki ale nic wielkiego. Buda w kolorze LAPISBLAU na wyposażeniu jest aż wspomaganie i szyber
Środek jak na te lata przystało jest niebieski, są sportsitz-y i kiera MT1 - siedzenia niestety nadają się do obszycia
Zawieszenie nowe amory Bilstein B4 i sprężyny -40mm
Na tylnej klapie lotka MT1
Najbardziej denerwują mnie zderzaki bo na nich widać ząb czasu Progi zdrowe jak i cały spód tylny błotnik prawy troszkę sam rant od wewnątrz jest zmęczony a tak ogólnie to jest dobrze. lakier w łądnym stanie . Silniczek ładnie idzie tylko że coś klekocze cicho podejrzewam że swożeń korba/tłok ale się okaże jak się rozbierze
Plan jest jeden i słuszny utrzymać {biiiiip} stan
No ale dojdzie jeszcze pare rodzynków:
Komplet dokładek przód tył i progi MT1 które czekają w garażu na odświeżenie
Felgi Keskin KT1 które czekają na nowe oponki
No ale najważniejsze doprowadzić wszystko na igłe
Czyli dużo roboty przedemną
To pare dni po kupnie
_________________ E34 520i
E30 325e powered by DINAN & S-25%
E39 528iA - M Technic
Ostatnio zmieniony przez Gr390R 2012-09-03, 20:08, w całości zmieniany 3 razy
OOO to ta z allegro chciałem ja kupić ale wybierałem się jak sójka za morze .Chyba ładny stan blacharski jest jest Generalnie baza idealna na dopieszczanie
_________________ Zycie zaczyna sie po e30 )
BMW E21 323i Alpina C1 '81
BMW E28 524td '84
BMW E21 323i oryginal[/b]
chip katalogowo daje ~20km i przenosi odcinkę w poprzedniej ecie też miałem takiego chipa i mogę śmiało powiedzieć czuć różnice
Silniczek fajny miałęm już ete i miło się tym jeździ
[ Dodano: 2012-09-09, 12:22 ]
małe update
żeby był spokój wymieniłem swożnie i końcówki z gumami stabilizatora oczywiście lemforder a w wahacz wcisnołem na próbę poliuretan i chyba już zostanie
Keskiny założone ale ogumienie niezbyt zjadliwe bo przód za niski profil a tył za wysoki ale założyłem bo akurat takie miałem w sumie tył i tak już druty
Moja ETA odcinke miała ( raczej nie miała) powyżej 6,5tyś , ale wtedy się modliłem żeby zawory się nie spotkały z tłokiem :)Silnik miał tylko osprzęt od 2.0 bez żadnych chipów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach