Oto była e28 524td Sosena wdzięczna babcia jest w moich rekach
Zająłem się e28 bo Moje e30 u puza się robi który to już rok trwa
Babcia trochę rozebrana ale powoli sie składa, sreberka wrócą jak nowe
koła 9J i 10J Alpina, mam tez dokladke typ 654 z B7turbo ale po kolei i bedzie.
Nie mogę usiedzieć kolejny sezon zdecydowałem ze zrobię szybciej w babci m62b44 nv
pieknie wyglada, e28 jest masakrator
nie myslales zeby zostawic klasyka?
w e30 r6 w e28 chce v8
to moj pierwszy diesel, pokłony za pancerność i ekonomie jednostki m21 ale
brakuje tej magii osiągów i dzwięku benzynowego v8
silnik czesc wymienna
praca nad autem trwa, udało sie kupić idealne dzwi kierowcy będzie w końcu bez rdzy
tymczasem babcia dostała od innej babci kolegi gwint
tylko teraz pytanie sprzeglo
skrzynia 6b wiec zeby tego juz nie rozbierac
opcja:
dwumas z m60 + sztywna tarcza organiczna m60 265mm + wzmocniony docisk
czy
przerobiony jednomas z m30,m50 + 6 lopatek spiek tarcza 240mm z sprezynkami + wzmocniony docisk
raz w tygodniu dzien na torze i codziennie po bułki
zastanawia mnie ten dwumas ile wytrzyma
najlepsza chyba opcja
wytoczone od podstaw koło zamachowe + 6lopatek spiek tarcza moze daloby 265mm z spręzynkami + wzmocniony docisk
tylko kto takie kolo wykona oraz za ile?
moze jakies lepsze pomysly
do swojej E30 dałem zrobić spieki ceramiczne
trzeba im zawieźć koło zamachowe, starą tarcze i docisk
robiłem w bielsku 3 dni i do odbioru za 480PLN
i jest zupełnie inna jazda ale bardzo przyjemnie się prowadzi
półsprzęgła praktycznie nie ma albo się decydujesz jechać albo nie, trzymanie na półsprzęgle odpada
spina momentalnie, ruszanie pod góre na skrzyżowaniu bez pisku opon jest niemożliwe
do swojej E30 dałem zrobić spieki ceramiczne
trzeba im zawieźć koło zamachowe, starą tarcze i docisk
robiłem w bielsku 3 dni i do odbioru za 480PLN
i jest zupełnie inna jazda ale bardzo przyjemnie się prowadzi
półsprzęgła praktycznie nie ma albo się decydujesz jechać albo nie, trzymanie na półsprzęgle odpada
spina momentalnie, ruszanie pod góre na skrzyżowaniu bez pisku opon jest niemożliwe
W m62/s62 odpada - byly tam tylko dwumasy
A spawanie i toczenie dwumasa na jednomas dla mnie troche przypal
znalazlem za to lekkie koło zamachowe do m62 7kg gdzie dwumas ponoc wazy 14-18kg
tarcza spiek/kevlar 240mm z sprężynkami i docisk Sachs Performance
Koniec sezonu auto trochę podniesione na zimówce w garazu, jest czas cos napisac
Autko w tym roku dostało wkoncu nowe serce m62b44 bez vanosa 6b skrzynia
jednomas 7kg spiek/kevlar, wydech 3 cale przelot tylko ostatni tlumik oraz sporo zmian
Mialy byc jeszcze barany no ale... bedą w nastepnym silniku
dzwiek poprostu jest bezcenny
wkoncu wpadl pozadny hamulec z tyłu
z przodu mam jakis czas 4tłoczki brembo z e38 tyl zaciski z e34 m5
odrebny uklad z zaciskiem dla rekawa
Taki setup odrazu wytargal wszystkie gumki w zawiasie z tylu
teraz jest poliuretan wszedzie i jest piekielnie twardo
uklad wspomagania zostal zakuty i wpadla prawie nowa przekladnia z e34
2 chlodnice setrab jedna ukladu wspomagania druga oleju silnika
krótsza szpera 3,15 2way 50% spiecia jest bezbledna
kilka zdjec
Na przyszly sezon wpadnie spory dystans i na probe 18cali Alpina
wkoncu zderzaki chromy wlasnie zabieram do piaskowania od wewnatrz
nowy przedni pas czeka na montaz i kiera mtech 370mm
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach