Trochę mnie na forum nie było z braku czasu, ale przy aucie cały czas coś się dzieje Tak więc
Doszedł długo wyczekiwany tłumik z kwasówki by MG Motorsport. Pucha wykonana w pełni profesjonalnie, jestem mega zadowolony. Indywidualnie podchodzą do każdego zamówienia, bardzo dobry kontakt telefoniczny, wszystko objaśnili, wytłumaczyli. Jednym słowem SUPER
I już na aucie:
Kolejny fant jaki wpadł to komplet grzanych sportsitze i kanapa od is'a. W całości rozebrane, przełożone prościutkie stelaże z drugiego kompletu jaki miałem bo te były popękane, cały materiał wyprany, mechanizmy przesmarowane (tutaj dzięki koledze Żelek za pomoc). Kupione w mocno okazyjnej cenie, pozostało tylko wpiąć się w wiązkę i będzie cieplutko na zimę
W wolnej chwili zrobiłem małe spa lampom. Wymyte całe w środku, pryśnięte na czarno długie bo trochę było na nich widać ząb czasu i przesmarowane regulacje
Ostatnia rzecz jaka się zmieniła to koła. Wpadły Melbery 7j ET12. Wszystkie sztuki po kompleksowym prostowaniu, odświeżone rotory i wypolerowany rant. Na razie zostają na zimę, koło na lato już jest ale o tym w niedługiej przyszłości
Ori bbsów nie będzie z deklem, nie podobają mi się i głębokie ET mają.
Rcków też już sporo śmiga, nawet u mnie w mieście jest jedna piękna wąska na RCkach więc będzie co innego. Jak już mówiłem koło już jest, ale trochę trzeba przy nim porzeźbić i po zimie pokaże efekty
Co do wydechu to chyba nie jest tajemnicą, 600-700zł przy wzięciu dwóch sztuk od ręki. Nie wiem czy przy jednej puszcze jest taka sama cena. Najlepiej zadzwonić, pogadać, podpytać bo cena jest "ruchoma" i zależna co kto sobie zażyczy. Na prawdę polecam chłopaków z MG Motorsport
Miesiąc temu wpadł gwint home made (tu podziękowania dla kolegi Żelka!) na razie na komplecie nowych mtsów przód/tył aczkolwiek dorwałem już B6 na przód. Jak znajdę na tył polecą do Zerkopolu na utwardzenie i regenerację. JOM był niestety trochę za miękki do takiego obniżenia.
W tygodniu będę miał też już cambery.
W międzyczasie zakupiłem osłony w ASO na akku i osłonę na kable od M3
Osłony silnika trochę mi nie pasowały do koncepcji więc poleciał mały mod i teraz jest czarno
Komora wygląda teraz tak (większość kabli jakie się dało zostały pochowane)
I finalnie po wielu poszukiwaniach lamp - a konkretnie szukałem Bosch'ów z uśmiechem w dość dobrym stanie udało się dorwać w niemcowni takie oto sztuki
Lampy nigdy nie były rozkładane ani rozklejane, co ważne wszystkie uchwyty w idealnym stanie, klosze jak i odbłyśniki również w ładnym stanie
Na dzień dzisiejszy to tyle. Czekam ciągle aż kółka na nowy sezon wrócą z nawiertu i wtedy zrobię zdjęcia jak to wszystko siadło na aucie!
Pozdro
W lato był trochę przestój bo nie było czasu na mody, aczkolwiek musiałem się wyrobić na E30 Meeting więc były 4 dni grubej roboty od rana do nocy
Wpadła wreszcie długo wyczekiwana felga, ponownie Azev A w trochę innych rozmiarach
Przód 8,5j + dystans 5mm i tył 10j
ET ciężko określić, sprzedawca podawał ET22 przód ET40 tył natomiast na felgach było wybite na odwrót..
Wpadły także cambery z regulacją w 2 płaszczyznach i customowe talerzyki najniższe jakie się dało (autorstwa Żelka). Teraz przód jest skręcony ledwo na połowę także pole do popisu jest spore.
Wkłady MTS'a zastąpiły 4 sztuki Bilsteina B6 - docelowo do skrócenia i utwardzenia.
Jak tył już będzie beton wpadnie pewnie 5-7mm dystans na tył
Polerowanie lakieru jak widać skończone (polecam pasty Menzerny, na prawdę robią robotę) wszystko przetarte pre-wax cleanerem i położony wosk Collinite 476S. Efekt jak na pierwszy raz zabawy z lakierem wyszedł chyba całkiem nieźle.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach