1.Jakość paliwa
2.ilość paliwa w baku ( zwłaszcza w zimie)
3.Szczelność układu dolotowego
Najlepiej podjedź do zaprzyjaźnionych mechaników w w-wie (np.ubott)
jak słychać pompę, co jest pojęciem względnym, bo nie wiemy, czy słychać buczenie z powodu małej ilości paliwa, czy już ją zdążyłeś przytrzeć, i brakuje ciśnienia na listwie.
Ostatnio zmieniony przez makkus 2012-12-30, 12:42, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2011 Skąd: mysłowice
Wysłany: 2012-12-31, 13:19
jeśli na LPG chodzi idealnie to znaczy że diabeł siedzi w układzie paliwowym
możesz sprawdzić:
- regulator ciśnienia paliwa
- wtryski ( mogły się zawiesić albo zapchać nagarem jak na LPG ciagle śmigasz )
- fillter paliwa
- i na końcu pompa paliwa może nie dawać ciśnienia
( w mojej e30 miałem jeszcze problem ze sterownikiem komputera w termostacie, komputer dostawał błędne dane i silnik miał sraczke bo ciągle chodził na "ssaniu" i palił jak czołg )
po wymianie jednego niewielkiego czujnika normalnie nie to auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach