BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Listwa wtryskowa m50 roznice....
Autor Wiadomość
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2013-02-25, 21:20   Listwa wtryskowa m50 roznice....

szykuje sie z zamiarem zakupu listwy oczywiscie uzywanej ....i teraz pytanko czy sa jakies roznice w M50b25 co do rodzaju z tego co sie zorietowalem na allegro numery sa rozne...wiem jak zmienialem w m20 to kolor cewek mial znaczenie jesli ktos ogarnial temat moze sie podzieli wiedza co szukac czy z m50 czy moze m52....cos podejdzie bedzie napewno mniejszy przebieg mialo...
_________________
SUCHARUS
 
 
 
Lex 



Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: kraków
Wysłany: 2013-02-25, 21:29   

z m52 czasem nie sa wtryski 3 bar i do tego simens?
czemu chcesz zmieniac listwe?
_________________
E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-25, 21:31   

Wtryskiwacze mają kolory oznaczające ich rezystancje. Źle dobrane wtryskiwacze mogą spalić kompa.
_________________


E30 + E91
 
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2013-02-25, 23:18   

SUCHARUS, Wtryski z m50b25 mają kolor zielony te same były stosowane w pierwszych m52b20 i m52b25 czyli od września 1994r. Co do przebiegu nikt Ci prawdy nie powie :( kupic zlecic umycie w wanience ultradżwiękowej i zakładac . Listwę pozostaw swoją bo z m52 nie podejdzie.
Ostatnio zmieniony przez szwangru2 2013-02-25, 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2013-02-26, 13:25   

dzieki za info wczoraj porownywalem z realoem takze sie troche uswiadomilem ....z tym umyciem w myjce hmm niestety zaden warsztat u mnie na wsi i okolicy nie oferuje takich zabiegow....a czemu chce zmienic hmm wczoraj przyszla nowa pompa VDO regulator wedlug manometru glicerenowego trzyma nie 3,5 ale jakies 3,3 wczesniejsza pompa tzn. tani zamiennik chodzil tragicznie dlatego nowa pompa.....a co do wtryskow....nie sprawdzalem jak rozpylaja bo aktualnie przeprowadzke mam i troche sajgon jest....ale tak reasumuje ze sa do wymiany.....paliwo mialo duuuzzo wwody w mrozy i tak mysle ze mogly sie uszkodzic....a dlaczego bo po calym zabiegu umysia zbiornika i zalania kilkukrotnie paliwem niestety na pb ma problemy ze spalaniem na lpg chodzi gladko i rowno w pelnym zakresie obrotow....a pb podczas dodawania gazu czuc ze zle pali tzn. nie wkreca sie tak szybko jak wkrecal czasami podczas jazdy ktorys gar nie domagai chodzi jakby na 5 podczas depniecia....
_________________
SUCHARUS
 
 
 
Lex 



Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: kraków
Wysłany: 2013-02-26, 17:06   

wymien regulator cisnienia.
_________________
E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2013-02-26, 20:46   

moze bedzie cala kapletna listwa z regulatorem takze bede sie bawil ale to dopiero po skonczeniu przeprowadzki do nowego domu i normalnego garazu;>...opisze dalsze poczynione kroki....
_________________
SUCHARUS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12