BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34] w czasie jazdy traci moc i umarł
Autor Wiadomość
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-02-24, 08:36   [E34] w czasie jazdy traci moc i umarł

mam taki temat, silnik m50b20, wcześniej miałem taki problem, że jadę i nagle zaczyna przerywać, daje gaz w podłogę i totalnie nic się nie dzieje tylko zwalnia, jak trafię z pedałem przyspieszenia tak trochę to powoli powoli jedzie.
na wyższych obrotach było to mniej odczuwalne, na niskich była masakra absolutna.
wyjąłem cewki, okazało się że całe świece są w oleju.
wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą, wszystkie fajki z gumami od cewek, jak przeglądałem świece to wyglądały na ok, nie były czarne ani nic.
ostatnio było już lepiej i problemu w ogóle nie było, teraz wielki come back.
żeby było jeszcze lepiej, jak trochę wystygnie to mu przechodzi i dalej można jechać.
tak czy inaczej, auto nie ma tej mocy co miało wcześniej.
gazownia na pokładzie sekwencja, dzieje się tak samo i na pb i na lpg.
jakieś pomysły?
cewka któraś strzelona?
jak mierzyłem oporność na krańcowych bolcach to wszystkie były takie same, chyba że to się mierzy jakoś w inny sposób?
kable? da się to jakoś sprawdzić? bo to ewidentnie wygląda jakby któryś gar przestawał banglać, tylko dlaczego? dzięki z góry za help
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
Hroop 
bokiem blepiej..



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-24, 17:21   

Może któryś czujnik - położenia wału albo temperatury świruje..
_________________
Gość Zobacz moje e30 ;)
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-24, 17:22   

Jak 2 litry to sterownik i osprzęt Siemens. Nie zazdroszczę ; ]
_________________


E30 + E91
 
 
 
318Albert 
2x 3er mit szperre



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-02-25, 10:45   

Wypnij przepływomierz i sprawdź na benzynie jak jeździ bez niego.
_________________
nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, tylko boczną.
Swapy,naprawa elektroniki(wzmacniacze lampowe,gramofony itp.)
 
 
 
SUCHARUS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2005
Skąd: LUBAŃ
Wysłany: 2013-02-25, 16:30   

ehh kolego widze ze problem podobny do mojego moje m50b25 tez sie tak zachowywalo pisalem w swoim temacie.....otoz znalazlem winowajce ....wszystko co opisywalem czyli zamarzajace paliwo jazda w deszcz i przerywanie silnika mialy ze soba zwiazek....otoz moj problem dotyczyl co prawda e30 ale mozesz sprawdzic u siebie....w mroz i duze sniegi bylo ok smigalo wszystko dobrze do momentu odwilzy badz deszczow...a tak zeby juz przejsc do rzeczy to uwalil sie kruciec od odpowietrznika baku zaraz przy koncowce oslony takze przewod byl otwarty i walilo w niego wode i wszystko co kolo nanioslo.....kupilem druga pompe bo myslalem ze stara juz nie wydala ogolnie ciagle zjawisko zapychania smoka syfem....teraz co prawda awaria usunieta....ale na PB jeszcze dobrze nie pracuje musze wrzucic sara pompe bo kupilem jakis tani zamiennik...mam taki efekt ze zmula przy wchodzeniu na obroty cos jakby za malo paliwa (lub nie palenie na wszystkie garki) albo uwalilem wtryski ta wodnista mieszanka ....ps na lpg tez mi swirowalo z takiego wzgledu i co sie niedawno dowiedzialem od gazownika ze stag 300 jest tak ustawiany zeby co ktorys cykl przepuscil PB przez wtryski niby sie to dzieje na niskich obrotach tylko.....co zauwazylem bo jazda powyzej 2500obr/min jest mozliwa bez pompy a ponizej nie ......
_________________
SUCHARUS
Ostatnio zmieniony przez SUCHARUS 2013-02-25, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-02-25, 22:48   

@cypis - nawet mnie nie wq...
@albert - rozumiem, że jak będzie hulać ok bez niego to mamy winowajce..
muszę podjechać na kompa, może coś wylezie mądrego z tego..
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-26, 07:22   

center, jakbyś chciał to mam na składzie przepływkę o numerze 13 62 1 730 033

Cytat:

@cypis - nawet mnie nie wq...


Nie ma tego złego, zawsze możesz założyć b25 na boschu :lol:
_________________


E30 + E91
 
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2013-03-03, 17:13   

podepnę się pod temat, w moim m50b25 jak odpalę i silnik jest zimny, auto jedzie normalnie, wchodzi na obroty, jak temperatura wyjdzie poza niebieskie pole auto zamula się i nie da się jechać, pyrka na wolnych obrotach, jak wcisne gaz to zdycha, i po jakiejś minucie wchodzi na 1100 obr spada na 700 i mogę jechać dalej. Jak auto jest ciepłe, odpalę i to samo czekam ok 1min, auto się odmuli i mogę jechać, i tak za każdym odpaleniem.
co może być nie tak ? przepływka ok, dolot szczelny, świece dobre, cewki też, na kompie błędów nie ma, smok w baku czysty, filterek koło baku czysty.
- pompa paliwa, regulator ciś. , może jakiś czujnik ?
_________________
BMW E34 525 24v
BMW E34 525 IX Touring
BMW E30 318 Touring
 
 
Hroop 
bokiem blepiej..



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-03, 19:42   

w m20b25 miałem podobne objawy i winny był czujnik temp w bloku silnika..
_________________
Gość Zobacz moje e30 ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16