BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
KESKIN KT1 9jx16 et30 4x100
Autor Wiadomość
rafcis82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-08-22, 22:28   KESKIN KT1 9jx16 et30 4x100

Witam tak jak w temacie , mam takie felgi i na tyl smialo wchodza a na przod potrzebne mi sa juz dystanse czy ktos sie orietuje jakie dystanse kupic , jakiej grubosci?? Moja Beata to e30 cabrio m20b25 waska lampa na grubej ladze siedzi
 
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2012-08-29, 13:09   

20 mm na przód

na tył też bym dał dystans.
_________________
Wszystko do e30 504-413-297
 
 
 
rafcis82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-08-29, 18:39   

Dzieki bardzo za odpowiedz, powiem Ci ze zakladalem i na tyl wole bez dystansow wsadzac bo siedza idealnie
 
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2012-08-31, 16:16   

Dziwne że weszły. U mnie przy ET30 trzeba było wsadzić 13mm dystansu bo opierały o amor przy koni sportach.

A aktualnie mam 4x20mm i finalnie na każdej osi 9x16 ET10
_________________
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-09-02, 11:10   

Na tył 9J przy et30 wchodzi bez dystansu ale te 9 cali mizernie wygląda bo się chowa w nadkole. Przód oczywiście dystans.

Pozdro
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
Gr390R 



Dołączył: 07 Gru 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2012-09-03, 19:24   

Ja z tyłu nie mam dystansu a z przodu mam tylko 5mm i chce jeszcze stoczyć 1mm chodzi mi o to żeby nie wystawały bo tył się fajnie chowa
_________________
E34 520i
E30 325e powered by DINAN & S-25%
E39 528iA - M Technic
 
 
 
rafcis82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-09-05, 09:30   

Miro moze i masz racje troche sie chowa ale jak zaloze dystans to bedzie wystawala jednak fela za bardzo bo i tak guma 225 jest mocno naciagnieta:) to jaki dystans proponujesz??
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-09-06, 21:04   

rafcis82 napisał/a:
Miro moze i masz racje troche sie chowa ale jak zaloze dystans to bedzie wystawala jednak fela za bardzo bo i tak guma 225 jest mocno naciagnieta:) to jaki dystans proponujesz??

No nie mów mi że 225 jest mocno naciągnięte. Z tyłu bym dał 10 moze nawet 15 mm
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
rafcis82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-09-07, 21:06   

hehe jutro zapodam fote jak jest naciagniete to sobie zobaczysz:)
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-09-08, 00:48   

To było 205/45/16 na 9j a 225 to prawie na równo z felga jest....


Pozdro
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
rafcis82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-09-08, 09:37   

spoko u mnie podobnie to wyglada z 225 fote zapodam Ci pozniej , ale teraz z innej beczki, wiesz moze jakie springi zalozyc zeby to dobrze siedzialo -60/-40 czy moze -60/-80. Bo teraz jak zalozylem na przymiarke to wysoko stoi jak nie wiem w oryginale
 
 
 
Miro 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2012-09-08, 10:46   

No to już zależy od Ciebie jaką chcesz glebę mieć w aucie. Ale jak założysz same sprężyny to moment wyleją się amory. Wg mnie najlepiej gwint zakładać i ustawic zawias jak tylko chcesz.

pozdro
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
Kleryk 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 10 Wrz 2012
Skąd: Ślask
Wysłany: 2012-09-10, 11:43   

Mam niemal identyczny zestaw. Mianowicie 2 x 9jx16 et 25 + 225/40 oraz 2 x 9jx16 et 35 + 225/40.
Buda to e30 na obnizeniu 40/40. Pytanie z mojej strony, ktore et wlozyc na przod, a ktore na tyl? Czy bede musial zastosowac jakis dystans? Prosze wytlumaczcie mi to jak matolowi bo jestem jeszcze dosc zielony.

[ Dodano: 2012-09-11, 09:07 ]
Wiele sie tu nie dowiem widze
 
 
rafcis82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-09-11, 12:54   

Moim zdaniem et 30 na tyl a et 25 na przod , na tyl nie bedziesz musial zakladac dystansu
 
 
 
Goszki 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Cze 2010
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-07-02, 13:43   

u mnie et30 z tyłu opiera sie o mocowanie sprezyny zas et 15 sporo wystaje po za nadkole :cry:
_________________
///
(OO==[lll][lll]==OO)
HTG!
 
 
rafcis82 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-07-03, 17:52   

u mnie et30 wchodzi bez problemu z tylu i o nic nie ociera:) z przodu tylko dokupiłem dystans 20mm i jest gitara
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15