Cypisek, nie znasz się...
A tak serio to na tych kołach z przodu już nie mogę niżej zejść, bo będą obcierać o ranty błotników.. przy max skrecie miedzy oponą a błotnikiem jest 2mm luzu
Ostatnio zmieniony przez Adam86 2013-03-24, 16:42, w całości zmieniany 1 raz
BIERNAŚ, W tej chwili nie jest źle... bez spiny moge jeździć po mieście że czymś obetre..
ale zobaczymy jak założe letnie kółko.. w końcu regulacji jeszcze troche zostało..
Przez długi weekend majowy miałem troche wolnego..... oczywiście trzeba było poświęcić trochę czasu dla
Pierwsze co zostało zrobione to wymiana oleju i wszystkich filtrów. Stare jeszcze nie były złe (Przez 2 lata 25 tys. km) Ale nowe napewno nie zaszkodzą.
Motor teraz jest zalany MOTUL em 5W40 x-clean Wczesniej zalewałem go castrolem edge 5W40Turbo Diesel. Powiem Wam że widać różnice.. silnik jest teraz ciut cichszy, no i oleju nie ubywa, co miało miejsce w castrolu.
Oprucz tego został wyeliminowany "kwiatek"...
Tak wyglądała sprężarka klimatyzacji..
...Niewiadomo z kąd uciekał olej, czy to z pod pokrywy zaworów, czy gdzieś od turbiny.... Z kolegą Grzesiem obstawialiśmy turbine, wiec też od niej zaczeliśmy.
Po rozebraniu całego dolotu i wylotu z turbo znaleźliśmy przyczyne całego syfu...
pierwszy winowajca całego zdarzenia...
a to drugi...
...w konsekwencji powstała dziura której nie powinno być..
turbina zasysała "lewaka", silnik kopcił, oleju w silniku ubywało, i samochód był jakiś taki zmulony.
Turbina pojechała na sprawdzenie, na całe szczescie w żaden sposób nie ucierpiała, a macher który ją sprawdzał ocenił jej stan na bardzo dobry.
Wszystko złożyliśmy na nowych uszczelkach, rura została wymieniona, a na zarzygane miejsce poszło 3 zmywacze w sprayu.
Po miesiącu mogę powiedzieć że, teraz dopiero auto zaczeło jechać.. Przy tym już nie kopci, i oleju nie ubywa, miejsce wycieku jest teraz czyste i suche.. Czyli tak jak powinno być
nowe mody w trakcie....
Ostatnio zmieniony przez Adam86 2016-02-09, 17:11, w całości zmieniany 3 razy
Stary układ hamulcowy nie dawał już rady, wiec zdecydowałem że wymienie go na taki o to zestaw:
Przód:
Tarcze MIKODA+ klocki GIRLING
Tył:
Tarcze ROTINGER + klocki STEINHOF
Do tego zostały też wymienione szczęki hamulca ręcznego (akurat na miejscu mieli tylko tego schita, a nie mogłem sobie pozwolić na czekanie), Ccały układ został zalany świeżutkim płynem hamulcowym.
Nie obyło sie bez malowania jażm i zacisków kupiłem farbe w sprayu do kominków żaroodporna; kolor antracyt.
I przy okazji wymieniłem sworzeń wahacza, (Stary juz miał luz).
Mała sesja jak to teraz wygląda:
A tutaj jest moja świeżo upieczona żona, która nawet chętnie zapozowała do zdjęcia:)
Ostatnio zmieniony przez Adam86 2016-02-09, 17:20, w całości zmieniany 5 razy
BIERNAŚ,
Reggie4ever, internet nam się zesrał, dla tego też wrzucenie fotek tyle trwało..
Jeżeli chodzi o hamulce, to narazie jest wszystko jak najbardziej ok Zestaw hamuje trochę lepiej niż seria, i jest cicho przy hamowaniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach