Tymon - tak , felgi oryginalnie sa w rozmiarze 4x 100
jaarek_V8 - auta raczej nie planuje sie pozbywac wiec pewnie bedzie sie cos dzialo, narazie sa inne priorytety ale mysle ze i na ponowne skupienie uwagi na E30 przyjdzie czas - wnetrze na nowo obszyc i pewnie trzeba bedzie sie postarac o mocniejszy silnik ale to troche odlegly plan...
Sorry Miro za tempo odpowiedzi.
Auto nadal jest w moich rękach. Nic konkretnego się nie zmieniło ponieważ były ważniejsze tematy w moim życiu.
Dołożyłem spojler mtechnic'a na klape aby był komplet a na tył założyłem sprężyny z regulacją co pozwoliło mi zejść około 1,5 - 2 cm w dół - od razu lepiej to wygląda
Na sezon 2014 będę starał się znów powrócić do włożenia kilku pln w auto m.in. obszyć wnętrze bo siedzisko kierowcy popękało na dobre ale po 25 latach miało prawo (widać na 5 fotce).
Auto ma oryginalny lakier ale w końcu trzeba będzie pomalować bo nie mogę patrzeć na np. wgniecenie na prawym tylnim błotniku czy 2 bąbelki rdzy na szyberdachu
aktualne foty
e30 tak spędza czas w każdy dzień kiedy nie jeżdżę
aha, zmieniłem również dyfer z 3,46 na 2,79 od diesla, tak się zbiera:
nadmieniam, że auta nie używam do driftu, interesuje mnie raczej sprint do 160km/h (to jest max na 3 biegu. Choć do 210km/h też ciągnie całkiem przyzwoicie (na 4rce), ostatnio jakiś koleś w Audi Q7 4,2tdi nie dał mi się wyprzedzić i dał po garach to do 210km/h siedziałem mu na zderzaku ku mojemu zdziwieniu okazało się, że to Q7 ma aż 326 KM... ale również inna wagę lubie takie spotkania z nowoczesnymi autami, których właściciele później są lekko zdziwieni. Innym razem jak jeszcze miałem most 3,46 to Q7 3,0 tdi nie mogło mnie dojść.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach