BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34 M20B25] Nie pracuje na wszystkie cylindry
Autor Wiadomość
amon87 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Wrz 2013
Skąd: Zawiercie, śląsk
Wysłany: 2013-09-18, 09:51   [E34 M20B25] Nie pracuje na wszystkie cylindry

Cześć wszystkim!

jestem tu nowy, ale mam nadzieję, że nie zostanę sponiewierany i ktoś mądrzejszy ode mnie rzuci mi jakiś pomysł na temat mojego ulepa ;)

Byłem moją e34 m20b25 z 1989 roku na wakacjach na węgrzech. Dojechała, ale z powrotem miała już drobne problemy. Nie sądzę, zeby było jakieś dupiate paliwo. Zaczęła szarpać przy 3 tysiącach i 4 tysiącach. Niżej i wyżej było okej. Tak, jakby wypadał zapłon, albo nie odpalało mieszanki. Wróciłem i od tego czasu z dnia na dzień było gorzej. Jakieś 2 tygodnie temu chodziła może na 3 albo 4 cylindry, więc powedrowała do garażu. I stoi tam do teraz.

Wymieniłem i sprawdziłem już trochę rzeczy. Pompa paliwa (3 bary tuż przed listwą), nowe przewody NGK (magneti marelli skonczyly sie po pol roku). Nowe świece, doszczelniony dolot, uszczelki. Nowy czujnik temperatury do komputera (2 kable). Nowe wtryski z Top Setup (zamienniki oryginalnych ev1 - nowsze generacyjnie ev6) i nowe świece. Auto pali moze na 5 cylindrów. Świece ładują jak szalone, a na poprzednich kablach 2 były mokre. Teraz nie chce ich wycagac, bo chce miec wszystko szczelne. Wszystko wydaje się okej, ale nadal nie pali na jeden cylinder. Zmienilem nawet czujnik położenia wału. Został mi do wymiany już tylko komputer (który resetowałem) i silnik.
Kopułka podmieniana - bez róznicy wszystko. Wyczyściłem cały dolot, czujnik położenia przepustnicy, przepustnicę, zmieniałem przepływki. Ciągle to samo. Nie pali na jeden cylinder. Albo na dwa. Ja już sam nie wiem i jestem głupi.

Ma ktoś może jakieś doświadczenie w takich sytuacjach beznadziejnych? Może mi ktoś jakoś pomóc? Bo ręce mi do gleby opadają już...

Pozdrawiam i dzięki za przeczytanie.
_________________
Co cie nie zabije to cie w...nerwi.
Ostatnio zmieniony przez amon87 2013-09-18, 09:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gtszudi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 07 Mar 2008
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2013-09-18, 10:24   

to może sprawdz kompresje na garach :D
 
 
 
amon87 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Wrz 2013
Skąd: Zawiercie, śląsk
Wysłany: 2013-09-18, 11:13   

Zrobione, zapomniałem napisać. od 10,5 do 11 na każdym. Auto nie ma i nigdy nie mialo LPG.
_________________
Co cie nie zabije to cie w...nerwi.
Ostatnio zmieniony przez amon87 2013-09-18, 11:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-18, 14:42   

Regulowałeś kiedyś luz zaworowy?
_________________


E30 + E91
 
 
 
amon87 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Wrz 2013
Skąd: Zawiercie, śląsk
Wysłany: 2013-09-18, 16:43   

Jasne, że tak. Jakies 6 tysięcy temu. Jeszcze sprawdzałem go ostatnio
_________________
Co cie nie zabije to cie w...nerwi.
 
 
 
grzesiekd111 
e30 maniack



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Skąd: jaworzno
Wysłany: 2013-09-18, 18:30   

cewke sprawdzałeś , jak nie podmien od kogos
 
 
 
Rafal_e30 



Dołączył: 19 Lut 2008
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-09-18, 20:25   

Miałem taki objaw w m20 jak mi dźwigienka zaworowa pękła ale pewnie wtedy nie dobił by Ci kompresji. Na rozrządzie nie przeskoczył?
 
 
 
amon87 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Wrz 2013
Skąd: Zawiercie, śląsk
Wysłany: 2013-09-18, 21:21   

Cewki zmieniane. Zero różnicy. Oddałem ja do mechanika - sprawdza mi rozrząd. Moje możliwości się skończyły. Auto zagadka. Dam znać jak będę coś wiedział. Niech będzie dla potomnych :)
_________________
Co cie nie zabije to cie w...nerwi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16