Jako, że nieraz chodziły słuchy o tym, że m50b25 ma w serii więcej niż 170KM, i z racji, że nieraz powątpiewano, że moje e39 523i z 97' ma 142 000km przebiegu..... Shamowałem swoje auto. Poniżej wynik:
Auto seryjne, na kołpaku i oponie 205/65/15, bez sportowych filtrów powietrza. Aczkolwiek zadbane (świadek LUCAS), paliwo Pb95, olej 5W40 millers.
Nie wklejam, aby się pochwalić (no może troszkę.... ), ale aby poprzeć to co się mówi tu i ówdzie o m52b25. nie wiem, czy w przypadku m52b28 jest tak samo......
_________________ Weteran
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2013-10-22, 13:35, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-03, 13:38
Nie odczułem spadku, może nawet i lekki wzrost, a powyżej 3-3.5 tyś obrotów to całkiem inne auto. Wcześniej czuć było że dostaje coś jakby zadyszki, teraz ciągnie do końca.
Odniosłem podobne wrażenie po montażu kolektora u siebie, w b28. Może miało to coś wspólnego z wymianą odmy na nową... Nie wiem. W każdym razie, byłem przygotowany na lekkie osłabienie dołu, a tu zaskoczenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach