Mam pytanie znajomy chce włożyć silnik m52b25tu do e36 gdzie teraz siedzi m50b20. Pytanie głównie o elektrykę czy dużo jest rzeźby żeby to odpalić w e36 tam nie ma ews ale z silnikiem będzie komplet ews, jak z komunikacją silnik buda, trzeba dużo podłączać czy ogranicza się to do kilkunastu połączeń.
Ostatnio zmieniony przez 525d 2013-11-04, 16:36, w całości zmieniany 1 raz
elektryki do podlaczania jest duzo a nawet bardzo oczywiscie dla osoby, ktora nigdy tego nie robila . schematy ogolnie dostepne w sieci.
wiazka z e46 do mocnego przerobienia osobiscie w e36 uzylbym wiazki z e39 choc wbrew pozorom wcale nie jest latwa do zdobycia w szegolnosci europejska .
pozdr wrona
_________________ angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Gru 2006 Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2013-11-02, 22:22
525d, Szukajcie silnika m52 na pojedynczym vanosie będzie łatwiej to ogarnąć bo silnik TU w praktyce nie jest tak prosto samemu podłączyć nawet jak ma się schematy i rozpiskę wszystkich przewodów istna kablomania że głowa boli.
Wiązka z angola e39 do e34 podpasowała mi idealnie w puszkę więc do e36 powinna też starczyć byle by nie była z e46
_________________ Było E30 320i 83r Lapisblau Było E34 520i m30b30 90r Silver Jest E34 525i m52b25TU 90r Diamant schwarz metallic
Ostatnio zmieniony przez Yabi 2013-11-02, 22:25, w całości zmieniany 1 raz
w tym problem że silnik już jest z e46 99r angol razem z wiązką tylko do wtyczek co wchodzą od sterownika i z ews +wiązka do niego. Wydawało mi się że nie ma szału z podłączeniem takiego silnika a tu jednak trzeba trochę pogłówkować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach