BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39] 530 i touring
Autor Wiadomość
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-13, 00:42   [E39] 530 i touring

Dawno nic sie nie odzywalem, ale dwa dni temu nabylem nowy dupowoz

Modellbezeichnung 530I
Ausführung Europa
Typschlüssel DS62
E-Code E39 (2)
Karosserie Touring
Lenkung rechts
Türen 5
Motor M54 - 3,00l (170kW)
Antrieb Heckantrieb
Getriebe automatisch
Außenfarbe Sterlinggrau Metallic (472)
Innenraum Standardleder/grau (N6TT)
Produktionsdatum 08.02.2002
Werk Dingolfing
Code Serienausstattung Standard Equipment
S202A Steptronic Steptronic
S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension
S266A BMW LM Rad Radialspeiche 48 BMW light alloy wheel, radial spoke 48
S470A Isofix-System Isofix-System
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)
S853A Sprachversion englisch Language version English
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S302A Alarmanlage Alarm system
S386A Dachreling Roof railing
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S441A Raucherpaket Smoker package


Code Sonderausstattung Optional Equipment
S473A Armlehne vorne Armrest front
S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor Rain sensor
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer
S773A Edelholzausführung Fine wood trim
S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
L812A Länderausführung England / Irland NATIONAL VERSION GREAT BRITAIN
S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English

swietne auto, poki co dwie foty, resza jak znajde czas zeby cos cyknac:








_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
BIERNAŚ 
FASOLA


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: KONIN
Wysłany: 2013-11-16, 08:30   

Jak jeździłem swego czasu po UK to zauważyłem, że poniżej 3.0i ciężko coś znaleźć :P
Git dupowóz.
Pozdro!
_________________
BMW e46 328i touring
Vw T-3 Caravelle C 1.6TD
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-16, 22:02   

hmm to nie tak do konca. Jest sporo aut 2.0 itd. Fajne 3.0 zy v8 cieko znalesc w dobrej cenie. Mi sie akurat trafila zajebista okazja. Auto naprawde w swietnej kondycji, sa tylko 2 lub 3 pierdoly do zrobienia
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2013-11-17, 11:01   

siemka
fajne to auto jedyne co mi osobiście nie pasuje to:

Innenraum Standardleder/grau (N6TT)

nie mogę zdzierżyć szarego wnętrza w e39

pozdr wrona
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2013-11-17, 15:05   

wrona napisał/a:
nie mogę zdzierżyć szarego wnętrza w e39


Nie tylko w e39 kiepsko to wygląda :wink:
Zawsze można zmienić kolor wnętrza ,łatwiej niż kolor nadwozia :)

Slawo,furka może być ,jak na daily dupowóz oczywiście :spoko:
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-17, 21:15   

nie jest zle...



rewelacji nie ma, ale jest w super stanie. Zreszta jak sie lekko odkuje to i tak poszukam komfortow.
Pytaie tylko jak dlugo ze mna zostane, bo jest plan na sprzedaz , zreszta kupione na handel, a ze zostala chwiliwo to inna sprawa ;)
Napewno kieroonice zmienie na ta z e46 ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Adam86 



Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2013-11-17, 21:32   

Fajna asztuka ci się trafiła... ale jest ZA seryjnie.. :wink:
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-18, 00:51   

Adam86 napisał/a:
Fajna asztuka ci się trafiła... ale jest ZA seryjnie.. :wink:


i takie raczej...raczej napewno... pozostanie ;) uwielbiam miec wszystkie plomby w zebach ;)
mam nawet zawias -60 lezec i nie dam sie skusic ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-11-18, 12:10   

slawo napisał/a:
Adam86 napisał/a:
Fajna asztuka ci się trafiła... ale jest ZA seryjnie.. :wink:


i takie raczej...raczej napewno... pozostanie ;) uwielbiam miec wszystkie plomby w zebach ;)
mam nawet zawias -60 lezec i nie dam sie skusic ;)


Prawidłowo, to nie zeswapowane E30. E39 jest do sprawnego i przyjemnego oraz komfortowego przemieszczania się z A do B.
_________________
Weteran
 
 
 
Adam86 



Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2013-11-18, 17:46   

Łukasz, zmiana felg chyba u nikogo nie wpłyneła dyrastycznie na komfort podróży... :roll:
slawo, jak ma zostać u ciebie to przynajmniej pomyśl nad kołem.. trumniak nabierze charakteru po całości :)
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-18, 18:38   

no wlasnie w 528 mam 17 kolo i mnie wkurza bo sie twardo zrobilo, dlatego nie wiem czy chce tracic komfort na rzecz kol...
Do tego jak kolo to i gleba i kolko sie zamyka, a 17 na balonie wyglada strasznie.
Nie wiem czy dlugo ze mna pobedzie, moze wystawie jakas zaporowa cene. Jak sie spreda to ok, jak nie to zostanie ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
karole30qp 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 09 Cze 2012
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2013-11-21, 01:36   

Co do koła co fakt to fakt, Jeśli komfort i przemieszczanie z A do B to nie preferuje więcej niż ori 16" W byłym 530d też myślałem jakieś 17-18" ale jak kolega w takim samym założył 18 i się przejechałem to podziękowałem :? Fajna sztuka i motorek też klasyczny (bo w końcu R6 i 231PS). Ale co jak co ori kiera przed liftem z multi lepiej mi wchodzi niż po :P Powodzenia w uskutecznianiu planów :spoko:
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-11-21, 10:08   

Moje 523i na 15" jest bardzo komfortowe, a że nie latam po torze to mi to jak najbardziej pasuje. Znam ludzi z 5er.pl , którzy jeżdżą na 19" i twierdzą, że jest ok :lol: :wink:
_________________
Weteran
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-21, 20:24   

karole30qp napisał/a:
Co do koła co fakt to fakt, Jeśli komfort i przemieszczanie z A do B to nie preferuje więcej niż ori 16" W byłym 530d też myślałem jakieś 17-18" ale jak kolega w takim samym założył 18 i się przejechałem to podziękowałem :? Fajna sztuka i motorek też klasyczny (bo w końcu R6 i 231PS). Ale co jak co ori kiera przed liftem z multi lepiej mi wchodzi niż po :P Powodzenia w uskutecznianiu planów :spoko:


kiera po lifcie wyglada gorzej,ale jest grubsza, przez co idealnie lezy w lapie. Czytalem cos ze nie da sie wlozyc juz kiery "serca" do auta po lifcie? Wie ktos jak to wyglada?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-21, 20:32   

Łukasz napisał/a:
Moje 523i na 15" jest bardzo komfortowe, a że nie latam po torze to mi to jak najbardziej pasuje. Znam ludzi z 5er.pl , którzy jeżdżą na 19" i twierdzą, że jest ok :lol: :wink:


haha komfort na 19 ;)mam poki co obie kombice i mam porownanie miedzy ori 16 a 17.
Nie sa to balony ,ani tez jakies placki, a roznice czuc:







Roznica jest ogromna, chodz nie powiem, kusi jakis zawias m-tech lub eibach -30 i kolo 17 ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2013-11-21, 20:47   

slawo napisał/a:


kiera po lifcie wyglada gorzej,ale jest grubsza, przez co idealnie lezy w lapie. Czytalem cos ze nie da sie wlozyc juz kiery "serca" do auta po lifcie? Wie ktos jak to wyglada?


da sie zalozyc serducho jak i mpakietowa z okraglą poduszka . serducho musi byc po po wrzesniu 99 czyli 2 nabojowa pasuje p&p

pozdr ;)
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-21, 20:49   

wrona napisał/a:
slawo napisał/a:


kiera po lifcie wyglada gorzej,ale jest grubsza, przez co idealnie lezy w lapie. Czytalem cos ze nie da sie wlozyc juz kiery "serca" do auta po lifcie? Wie ktos jak to wyglada?


da sie zalozyc serducho jak i mpakietowa z okraglą poduszka . serducho musi byc po po wrzesniu 99 czyli 2 nabojowa pasuje p&p

pozdr ;)


dziekuje Wrona za podpowiedz, sam nie wiem ktora ladniej bedzie wygladac ;) musze pomyslec ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2013-11-21, 20:53   

mapkiet z okragla najgrupsza i najwygodniejsza ;)


o tym ze najdrozsza nie wspomne ;)

pozdr
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-21, 21:18   

wrona napisał/a:
mapkiet z okragla najgrupsza i najwygodniejsza ;)


o tym ze najdrozsza nie wspomne ;)

pozdr


a ktora to?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Miro 



Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2013-11-21, 22:02   

kiedy wpadniesz do PL??
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-21, 22:32   

bylem kilka tygodni temu na chwilke. Bede wkrotce, kiedy dokladnie jeszcze nie wiem...
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2013-11-22, 18:40   

slawo napisał/a:
wrona napisał/a:
mapkiet z okragla najgrupsza i najwygodniejsza ;)


o tym ze najdrozsza nie wspomne ;)

pozdr


a ktora to?


Zdaje się ,że ta:


jeśli tak to też mogę powiedzieć ,że jest super.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2013-11-22, 21:50   

dzieki Krzysiu. Jak sie cos trafi to pomysle.
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
wrona 
PRAWY DO LEWEGO ;)



Dołączył: 10 Cze 2005
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2013-11-23, 07:02   

ChriS napisał/a:
slawo napisał/a:
wrona napisał/a:
mapkiet z okragla najgrupsza i najwygodniejsza ;)


o tym ze najdrozsza nie wspomne ;)

pozdr


a ktora to?


Zdaje się ,że ta:
[url=http://img707.images...ttq.jpg]Obrazek[/URL]

jeśli tak to też mogę powiedzieć ,że jest super.


dokladnie o tą mi chodzilo


pozdr
_________________
angole, angole, angole........ uparcie do przodu...
 
 
 
artek320e30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 10 Lut 2008
Skąd: NOWY DWóR MAZOWIECKI
Wysłany: 2013-11-29, 19:08   

ładny turas kolor auta na + tylko ta kiera nie z tej strony :wink:
_________________
BMW 523 E39
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16