Cześć, mam na imię Artur . Chciałem zaprezentować Wam moją E30 coupe w kolorze lachssilber metallic, auto z 1988r. Posiadaczem BMW jestem od XI.2009r. kupiłem z myślą o przeprowadzeniu SWAPU, posiadała silnik m10. A więc w grudniu tego samego roku został zakupiony anglik e36 z 1994r. z silnikem m50b25 i zaczął być powoli realizowany projekt, swap wykonałem samodzielnie przy pomocy kolegów i oczywiście forum. Wykonałem również konwesje zawieszenia na 5x120, zostało zamontowane gwintowane zawieszenie TA-TECHNX. Baza ogólnie zdrowa, w dniu zakupu seria posiadająca tylko el. lusterka, fotele sportsitze i szyberdach, jestem IIIwł. do Polski sprowadzona w 2007r., karoseria BEZWYPADKOWA posiadała oryginalny lakier który nosił jak na swoje lata ślady użytkowania t.j.: przygięty przedni pas i dół wzmocnienia, brak halogenów, rdze na tylnym pasie, przytarte ranty błotników i lekko wgięty spód drzwi pasażera a więc w sumie standard w e30 . Wszytkie te mankamenty zostały usunięte uszkodzone elementy wymienione, a całość bez dachu profesjonalnie polakierowana w XII.2012r., a teraz regularnie dopieszczana. Przy każdej okazji i znalezieniu ciekawych fantów auto doposażane, w najbliższych planach zamontowanie zakupionych uchylnych szyb.
Auto w tym momencie:
mechanicznie i wizualnie:
silnik m50b25 VANOS + skrzynia e36, przelotowy wydech zakończony końcowym wydechem m20 i customowymi końcówkami z kwasu + konwesja 5x120, gwint TA-Technix zamontowane BBS RC 090 17" 8j opony 205/40 + rozpórki przód, tył + akumulator przeniesiony do bagażnika, wykonany shadowline, czarne nerki + zamontowane żółte halogeny ZKW i lampy według mojego pomysłu + xenon 4500k.
wnętrze i audio:
fotele sportsitze, zegary a'la M3 zamontowane ramki a wskazówki pomalowane na czerwono, czarna blenda szyberdachu, kierownica mtechII, skórzana gałka biegów ///M, radio Alpine + głośniki Hertz w bagażniku skrzynia basowa + wzmacniacz Hertz, tylna kanapa z podłokietnikem i workiem na narty, tylna półka z roletą w planach ma być więcej .
A teraz zdjęcia zapraszam do oglądania i wyrażania opini:
Jeszcz w sierpniu auto miało takie koła i wyglądało tak:
Ładne auto, fajny kolor, koła i jedne i drugie na +.
Powiedz mi tylko dlaczego jeśli już swap nie poszedłeś w M52? Toż tych silników jest pełno i nie są już takie drogie. E30 z M50 nie jedzie...... Jak już swapować to swapować
Nie mówię o M54B30 bo to już droższa impreza, ale M52B28TU jest idealne do E30.
_________________ Weteran
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2013-11-26, 11:56, w całości zmieniany 1 raz
Powiedz mi tylko dlaczego jeśli już swap nie poszedłeś w M52? Toż tych silników jest pełno i nie są już takie drogie. E30 z M50 nie jedzie...... Jak już swapować to swapować
M52 gdy robiłem SWAP jeszcze nie było tak tanie jak teraz, a zresztą ten anglik który wtedy kupiłem był tani
Adam86 napisał/a:
Jedynie te żółte drogowe mi nie pasują.. Black były by lepsze..
Wiadomo rzecz gustu, mi akurat pasują i wydaje mi się że dzięki nim bardziej się wyróżnia.
Ostatnio zmieniony przez sopek87 2013-11-26, 22:01, w całości zmieniany 1 raz
B. ładna, kolor też zaj... E30 w jasnych kolorach ładnie odcina się przedni pas lamp. Do E30 tylko szprychy albo słoneczka, więc i jedne i drugie ładnie wyglądają.
Piękna sztuka na prawde Łukasz m50 w e30 nie jedzie?? Chyba coś ci sie myli.... A o m52 mam takie same zdanie o odcięciu. Odcina jakby koty w marcu sie goniły pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach