Wysłany: 2014-02-28, 12:56 [E30] 318i -> 320i by ZETT :)
Witam,
długo zbierałem się z założeniem tematu, ale w końcu jest.
W listopadzie kupiłem zadbane śmigiełko z 87 roku w nietypowym kolorze Cirrusblau, golas, ale zdrowy
Pierwszą rzeczą, którą postanowiłem dołożyć, było wspomaganie kierownicy, więc kupiłem komplet do E30 i przystąpiłem do działania
W międzyczasie trafiło się nowe wygłuszenie maski
Poskładane, ale pojeździłem na tym 3 dni i zaczęła wyć.. okazało się magiel do wyrzucenia, pojechałem do gościa, dał mi 3 kolejne na przetestowanie, niestety, też śmietnik.. Więc wziąłem od niego magiel z E36 i jak do tej pory wszystko działa jak należy.
W międzyczasie trafiła się jakaś wymiana oleju filtrów etc.
Następną modyfikacją, jaka już jest, to elektryczne szyby, wszystko wydawało się łatwe i przyjemne, kupiłem komplet do szerokiej lampy, ale po zdjęciu boczków okazał się zonk! Miałem szyby z wąskiej.. Uroki przejściowego rocznika
Więc szyby były poskładane dopiero tydzień później
niestety z samego zabiegu przekładki nie mam zdjęć..
Potem postanowiłem przetestować, jakie spalanie ma beata, więc zalałem do pełna i kolejna lipa.. Spalanie 18/100, rzeźba w wiązce do sondy, sonda martwa..
Jakoś dłuższy czas nic się nie działo, aż w końcu w zeszły weekend znajomy dał mi znać, że ma zdrowe M20B20.
Na drugi dzień już było w garażu
Postanowiłem, że trzeba zrobić przegląd, co wymienić. Zaczęła się rozbiórka.
Wczoraj wprowadziłem pacjenta na operacje, trwają przygotowania do przeszczepu
dalsze prace ruszają już dziś po pracy i systematycznie będę uzupełniał fotostory
Ostatnio zmieniony przez zett93 2014-03-05, 09:40, w całości zmieniany 1 raz
Skopiowałem linki bezpośrednio z google drive'a ale już poprawione
A w weekend działo się wiele w temacie. Wyjechał silnik
Jeśli ktoś chętny, oddam w dobre ręce
Skrzynia dostała nowy olej
Silnik przygotowany do wsadzenia
Dzień dobry
I ładujemy
i... okazało się, że mam za długi wał, na szczęście brat przyszedł z pomocą i dostałem prezent (w sumie jeden z wielu do tego silnika )
i po zabiegu, trochę się opierała, ale przyjęła serducho
zaczęliśmy ją upinać i wyszedł pewien problem, mam inny kielich i nie pasuje zbiorniczek i obudowa filtra, jakoś to trzeba będzie upiąć, a w przyszłości (jak znajdę na szrocie) to się przespawa (jakby ktoś miał zbędny kielich to chętnie wezmę )
kolejny problem był z elektryką, bo po podpięciu wszystkiego za chiny nie chciała zapalić, przyczyna okazała się banalna, ale jaka, pokażę, jak zrobię zdjęcia. W każdym razie odpaliła z pierwszego kręcenia
Planów jest dużo, w pierwszej kolejności po zmianie silnika są hamulce, bo bębnem i litą tarczą średnio będzie się hamować, auto na pewno pójdzie trochę w dół, może dostanie mtechnik zewnętrzny, niebawem będę musiał poprawić blachy bo ruda sobie o niej przypomina. W dalszej przyszłości na pewno wleci pełny check, skóra do środka na sportsitzu i audio, które ma być moim oczkiem w głowie. Ogólnie ma być 100% klasyka, dlatego właśnie wjeżdża m20 a nie coś nowszego. W ramach postępu prac będę dalej odkrywał to, co mam w głowie. Niestety idzie to powoli bo wiadomo student dużego budżetu nie ma
[ Dodano: 2014-03-06, 11:10 ]
mala aktualizacja, oto przyczyna, że nie chciała palić
a tu zdjęcie uzbrojonego silnika:
i tymczasowe rozwiązanie na obudowę filtra powietrza i przekaźników (mam inne mocowania)
cdn...
[ Dodano: 2014-03-10, 10:35 ]
mała przerwa, bo postanowiłem raz a dobrze załatwić maglownicę (wcześniej na własne życzenie zerwałem gwint w obudowie) magiel zawieziony do gości, którzy mają to ogarnąć, jak wróci, zrobię zdjęcia..
[ Dodano: 2014-03-13, 12:35 ]
dziś ok godziny 3 beemka wyjechała po pracy zrobię kilka fotek!
Ostatnio zmieniony przez zett93 2014-03-10, 10:36, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach