Wysłany: 2014-03-07, 22:37 E30 Waska in progress MT1 86 Coupe m5o
Witam wszystkich posiadaczy e30-stek ; - )
Swoja wymarzona waska lampe kupilem jakies 4miesiace temu z zamiarem całkowitej odbudowy, lecz po poszukiwaniach okazlalo sie, że jest bardzo ładna 316 z silnikiem 1.8 m10b18 80km od mojego domu, bardzo nie odpowiadał mi kolor wyblakniety karminrot, lekkie spotkanie z nissanem patrolem, dotarta panewka.
Jednak po głebszych ogledzinach, blacharka w stanie idealnym, ktos bardzo dbał, wnetrze stan salonowy, bez zastanowienia samochod nabylem za kwote 1800zł .
Został zarejestrowany jako samochod sanitarny po bledzie w wydziale komunikacji
W pierwszej kolejnosci po przyjechaniu wyciagnolem zmeczony m10b18 przez gaz ktory meczyl go 10lat .
Wleciał na jego miejsce pancerne m50b25 bez vanosa,magiel z e36, fotele omp, pasy 4pkt.
Na dzień dzisiejszy powoli sklejam MT1 oczywiscie wkladam swojej produkcji laminat ze wzgledu na to ze jest lepiej zrobiony jak mt1 ktor przez 20pare lat przeszedl przez pare rak i duzo osob próbowalo ta "gume" skleic a zywica niestety nie trzyma sie tej gumy.
Ogolnie auto nie jest budowane pod rajdy, kjs, drift. OLD Timer do jazdy po miescie, na codzień w weekend. W przyszlosci kompresor lub turbo lub marzenie do spełnienia s50b32 <3
Jednak piorytetami sa w tym momencie hamulce,skończenie mt1, regeneracja halogenów. Fotki gdzies mam, ale musze to wszystko skompletowac bo jest ich sporo.
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2014-05-25, 13:50, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2014-04-09, 20:55
Widziałem Cie na trasie...
Powiem szczerze że dłuuuugo patrzyłem w bocznym lusterku za nią.
Ładna sztuka.
Musowo wrzuć jakieś foty, jak wyglądała wcześniej... jak obecnie, bo jedno zdjęcie to jeszcze nie galeria.
Gdzie ją kupiłeś
Ostatnio zmieniony przez Adam86 2014-04-09, 20:56, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Cze 2004 Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-04-10, 18:21
Damian_BucioMT1 napisał/a:
zywica niestety nie trzyma sie tej gumy.
A właśnie ,że żywica się trzyma.Mój Mt I też dużo przeszedł ,a teraz poklejony, polakierowany i trzyma się w jednym kawałku.
Kubełki i pasy 4 pkt. to chyba tak średnio do miasta,raczej na tor.
P.S. Gratki za zdrową budę , no i cenę za jaką kupiłeś e30.
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
Pomógł: 9 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2014-04-10, 20:51
...Chris wlasnie mialem pisac ze kubelki to taki sredni pomysl... ale oryginalne RECARO albo chociaz sporty wygladaly juz zdecydowanie lepiej.
Damian_BucioMT1 daj wiecej zdjec
Witam wszystkich, ogolnie malo czasu, konserwacja auta. Moje mieszkanie to garaz i konserwowalem samochd 4 dni pd profili zamknietych do caly spod, korki dziury wszystko polatane.
Aktualnie czekam na MT1 progi, oryginalny zderzak uratowalem zeby zrobic kopie z laminatu. Słyszalem ze da sie pospawac tylko nie znam magika ktory to ogarnie propozycje mile wiadziane u mnie w okolicy gosc rozlozyl rece.
Co to foteli, tak recaro bylo by mistrzostwo, aleee auto ma byc z charakterem pod tor, lecz do jazdy na codzień powoli realizuje swoje plany z samochodem, wlecial flock calego srodka, kompresor m90 zamowiony, zostalo jeszcze ogarnac hamulce na tarczowe i jakies big brake z audi tt z zaciskami od e34. aktualne fotki na dzień dzisiejszy jeszcze zostalo duzo do zrobienia halogeny juz sa tylko zamontowac
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2014-05-25, 13:53, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach