BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sączy się płyn z króćca/nagrzewnicy ?
Autor Wiadomość
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2014-04-19, 22:05   Sączy się płyn z króćca/nagrzewnicy ?

Cześć, sprawa taka, że zacieka mi powoli w niewielkich ilościach płyn chłodniczy, zauważyłem to przypadkiem po zdemontowaniu plastików pod kolumną kierowniczą :? Poci się na tych plastikowych rurkach - ciężko powiedzieć, czy na łączeniu gdzieś na tym "zakręcie", czy z góry na łączeniu...

Pytanie, czy to jest wymienny element niezależny od nagrzewnicy ? Może ew. tylko jakieś uszczelki się wymienia na tych łączeniach ? Wdzięczny będę za pomoc :beer:

[ Dodano: 2014-04-20, 04:58 ]
Sprawa druga, czy wszystkie e36 mają taką samą nagrzewnicę i pasują do każdej wersji nadwozia - ja mam Compact bez klimatyzacji ?
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-04-21, 08:12   

Alleluja ;)

Jak masz Compacta to musisz szukac nagrzewnicy tylko z compacta.

Sprecyzuje gdzie Ci cieknie? Bo przy przewodach sąoringu uszczelniające jesli to tam jest nieszczelność ...

http://www.bmwstore.pl/pl...k/11407/686x484
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2014-04-21, 16:37   

No właśnie nie wiem, czy to z nagrzewnicy, czy z któregoś z łączeń po prostu, muszę to odkręcić (osłonę pod nogami) i wezmę papierowy ręcznik i chociaż będę wiedział, czy z góry zacieka, czy tutaj na tym "kolanie" gdzieś, ale czy to będzie z łączenia króćca z nagrzewnicą, czy z samej nagrzewnicy ? Nie wiem, ale wydaje mi się, że nagrzewnicy chyba by po prostu leciało gdzieś pod dywan, a tutaj poci się i kropla wisi na kolanie i jest wilgotny dywan na wierzchu (zrobiła się taka plama tłusta), więc myślę, że albo z góry zacieka, albo z łączenia króćca z nagrzewnicą... Muszę to szybko namierzyć, bo i chłodnicę będę wymieniał (poci się na łączeniu radiatora ze zbiorniczkiem), także po spuszczeniu płynu muszę chłodzenie ogarnąć kompleksowo :)
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-04-23, 07:24   

W takim razie sciagaj osłone i szukaj.

Najlepiej jakbyś miał od znajomego mechanika pozyczyc pompke, którą zakładasz na korek wlewu płynu chłodniczego i wytwarzasz nią ciśnienie 1-1,5 bara w układzie chłodzącym, wtedy jak jest nieszczelnosc to latwo ja zlokalizowac na zimnym silniku (jak trysnie to przynamniej nie poparzy no i jest cisza latwo tez uslyszec gdzie syczy...)
A jak nie masz pompki to uzupelnij chlodzenie zagrzej silnik niech cisnienei zrobi sie naturalnie, tylko wtedy uwazaj na goracy płyn, zeby w razie co w oczy nie trysnal...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2014-04-23, 21:34   

Wychodzi, że nie zacieka z góry, bo tam sucho, owinąłem papierowym ręcznikiem rurki w połowie i suchy był, a krople pociekły jednak na dywan i wylot ciepłego powietrza na nogi kierowcy. Cieknie na łączeniu na 99%, więc albo pozostaje zamówić cały element, albo możliwe, że sam uszczelniacz skapitulował. Nagrzewnica jak by leciała, to by na kolanie nie wisiały krople, bo pod górę woda nie płynie :D No nic, będę działał, muszę to ogarnąć, oraz niestety nieszczelność na przekładni się pojawiła :( po wymianie na drugą (pierwsza miała luz), było git, pochodziło 2 tygi i leci z miejsca, gdzie wychodzi nafrezowany wałek (na niego wchodzi krzyżak). Rozłożyłem, myślałem, że bez problemu dokupię nowy simering zespolony z łożyskiem, a tu takiego ;/ Część nie występuje jako osobna, a przecież nie kupię drugiej przekładni, czy nowej... Nigdy już nie nabędę używanego magla, wolę regenerację z gwarancją, a tak można zamienić swój zdzierek, na jeszcze większy... Niby ok, chodzi, nie stuka, nie puka, dostanie ciśnienia, ruszy wszystko i coś wylezie... Pozorna oszczędność :evil:
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-04-23, 22:38   

W nagrzewnicy masz dwa oringi, można dobrać albo kupić w ASO. Leci z dopływu, bo od temperatury twardnieje. Simering w maglu nie jest zespolony z łożyskiem, tylko siedzi za nim i można go wymienić (miałem nowy sam simering w zestawie naprawczym) tylko trzeba to umiejętnie zrobić, bo można uszkodzić to łożysko z małymi kulkami. Trzeba by jakiś sprytny ściągacz do tego. Jeśli uszkodzisz to łożysko, to raczej nie dostaniesz poza ASO, w którym koszt nowego (jeśli występuje) może zabić.
Ostatnio zmieniony przez beryl 2014-04-23, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
violkawilciak 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączyła: 24 Kwi 2014
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-24, 16:56   

Dlatego moim zdaniem lepiej zleć to komuś, może być tańsze w całokształcie.
_________________
aparat tlenowy
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-04-24, 16:59   

violkawilciak, czemu tak nie wierzysz w umiejetnosci kolegi ?? ? :roll:
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
bogib184 
I'm back :)


Dołączył: 24 Gru 2009
Skąd: okolice Pułtuska
Wysłany: 2014-04-24, 19:53   

Spokojnie, ja nie mam dwóch lewych rąk :lol: To moja trzecia babcia, e30, oraz e34 wyremontowałem rozkładając na części pierwsze praktycznie :D Wymieniłem ten uszczelniacz i jest ok, dzisiaj powalczyłem trochę. Wymieniłem też oringi przy dwururce, suchutko póki co :spoko: Chłodnica również wymieniona, zalany płyn, odpowietrzanie.

Gorące leci jak z piekła (nawiewy), dolny wąż ciepły, temperatura na wskaźniku delikatnie przed połową, ale z tego odpowietrznika w zbiorniczku wyrównawczym się nie przelewa, nawet jak przygazuję :| O co chodzi ? ;/ Węży nie nabija, przejechałem się tak bystrzej, rozgrzałem silnik bardzo mocno, ale nadal nie ma strumienia płynu... Płynu weszło książkowo :|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15