Witam ,
rok temu kupiłem e30 z serduszkiem m20b25 . Po 2 miesiącach samochód stracił na mocy, nie chodził równo , w sumie to jak v8 . Po rozebraniu góry okazało się że była to wina wtryskiwacza , został upalony . Przy okazji chciałem wymienić uszczelkę pod głowicą ,bo stara już nie trzymała jak powinna . No i tu zaczynają się schody , oddałem głowicę do planowania kupiłem nowy olej Motula, uszczelkę getza filtr oleju , pasek jak i śruby do mocowania głowicy. . Rozrząd był robiony po kupnie . Wszystko posklejałem . Sprawdziłem luzy zaworowe .
Odpaliłem ją na pół godziny żeby sobie pochodziła , po czym zrobiłem jazdę próbną max 10 km. Wróciłem do garażu i sprawdziłem wszystko jeszcze raz czy nie ma jakiś nieszczelności i czy wszystko trybi. Gdy pojechałem na miasto pozałatwiać sprawy temperatura silnika skoczyła do 110 stopni a sam silnik zaczą nierówno pracować wiec najbliższy parking i maska do góry . Głównym problemem jest to że woda znika w mgnieniu oka , na wyłączonym silniku i zastanawiam się czy może być to wina uszczelki , czy pękniętego bloku lub głowicy . Wiem że te silniki nie lubią przegrzewania .
_________________ Mów co chcesz , ja i tak zrobię swoje .
Dopiero to przerabiałem http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=57357 dokręć głowice, jak dokręcałem dałem 120niutonów i jest elegancko. I sprawdz olej bo woda albo poszła do oleju albo na gary i w powietrze.
_________________ Zielona E36 316i (był M40B16, 2xM40B18 JEST M42B18 )
Pocieszasz mnie . Ale bardziej mnie martwi temperatura jaka osiagna silnik . I boje sie ze cos mogło sie rozdupczyć . Bo blok jak i głowica lubią pękać . Wróce do kraju to zacznę znowu grzebać . Mam nadzieję że to uszczelka .
_________________ Mów co chcesz , ja i tak zrobię swoje .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach