BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap m10b18 (Waska 1987) na m20b25
Autor Wiadomość
ernold106 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 07 Maj 2016
Skąd: Syców
Wysłany: 2016-05-07, 17:46   swap m10b18 (Waska 1987) na m20b25

Witam, postanowiłem zrobić swap silnika m10b18 na wtrysku zamontowanego w waskiej lampie na silnik m20b25 89' i problem jest taki, że przy włączeniu zapłonu zaczyna topić się kabel przy białym przekaźniku w tym dodatkowym boksie koło kielicha. Jest to przekaźnik umieszczony najblizej kielicha.
Czy spotkał się ktoś z tym ? objawem jest fakt iż nie działa pompa paliwa.

Drugi problem jest taki że obok starego komputera była jeszcze wtyczka płaska 3 pinowa, a w obecnej wiązce są dodatkowo obok komputera 2 wtyczki, w jednej 3 piny w drugiej dwa. Od czego są te kostki ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15