Wysłany: 2016-05-07, 17:46 swap m10b18 (Waska 1987) na m20b25
Witam, postanowiłem zrobić swap silnika m10b18 na wtrysku zamontowanego w waskiej lampie na silnik m20b25 89' i problem jest taki, że przy włączeniu zapłonu zaczyna topić się kabel przy białym przekaźniku w tym dodatkowym boksie koło kielicha. Jest to przekaźnik umieszczony najblizej kielicha.
Czy spotkał się ktoś z tym ? objawem jest fakt iż nie działa pompa paliwa.
Drugi problem jest taki że obok starego komputera była jeszcze wtyczka płaska 3 pinowa, a w obecnej wiązce są dodatkowo obok komputera 2 wtyczki, w jednej 3 piny w drugiej dwa. Od czego są te kostki ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach