Wysłany: 2020-04-12, 21:16 [E36] 328i coupe Individual
No to jedziem
3 lata temu nie miałem odpowiedniego sprzętu na Beemka Track Day w Kielcach i praktycznie z łapanki kupiłem sobie takiego oto "złomka".Jako ,że mam jeszcze 2 beemki to dla odróżnienia nazywa się Adolf (bo też z Austrii)
========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBABG21070ET11701
Type code: BG21
Model: 328I (EUR)
E-F-R series: E36 2
Series: 3
Type: COUPE
Steering: LL
Doors: 2
Engine: M52
Displacement: 2.80
Power: 142 (193 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 490 - SONDERLACKIERUNG
Upholstery code: P7TH - LEDER CASUAL/HEL
Prod.date: 1995-09-26
S214 Automatic stability control (ASC+T)
S243 Airbag for front passenger
S277 BMW LA wheel/double spoke
S302 Alarm system
S314 Door mirror, driver lock, heated
S320 Deleted, model lettering
P337 M Sports package
S354 Green windscreen, green shade band
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S440 non-smoker package
S473 Armrest front
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S498 Headrests mechanically adjustable, rear
S502 Headlight cleaning system
S510 Headlight vertical aim control
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S556 Outdoor temperature indicator
S651 Radio BMW Reverse RDS
S690 Cassette holder
S704 M Sports suspension
S710 M sports steering wheel, multifunction
L801 National version Germany/Austria
========================================
Individual equipment
========================================
---- Steuerung Individual
Hinweisschild BMW Individual
0490 Lackierung
Sonderlackierung
quot;nachtblau-metallicquot;, FE
68-51AX BASF
in Verbindung mit M Sportpaket, wie
Schl.Nr. 337.
(Stoßfänger vorne und hinten,
Frontgitter, Schweller, Spiegel,
Griffleiste-Heckklappe in Wagenfarbe).
Tak wyglądała jak kupiłem...
Nawet dojechała do domu (450km) ,zaliczyła Kielce (1000km) ,ale potem trzeba było trochę przy niej zrobić... I tak pomału robię,ale końca nie widać
Skrzynię na manuala przełożył któryś z poprzednich właścicieli,ale krótszy dyfer 3.07 został
Taka nie za ładna ,ale bez szyberdachu wydawała mi się idealna do okazjonalnego latania po torze-tylko odchudzić i wstawić porządny zawias- przecież to "kultowe 328i" Po dokładniejszych oględzinach okazało się ,że buda jest już dość zmęczona ,więc musiałem się nauczyć podstaw blacharki.Za 500+ czyli 600zł kupiłem karoserię z bliźniaczym silnikiem m52b20 i paroma częściami,pociąłem i nauczyłem się gdzie co i jak pospawać
Rozrusznik też sam wymieniłem,dostęp do niego jest ... łagodnie mówiąc trudny,a właściwie pracochłonny,ale teraz odpala zawsze.
Jak kupowałem akumulator nie był przykręcony,bo nie za bardzo go było do czego przykręcić.
Na szczęście nowe mocowania są w ASO dostępne i nie kosztują dużo - nie trzeba ich dorabiać.
Ostatnie zdjęcie z dzisiaj.W końcu pozbyłem się szarej popękanej deski ,a przy okazji zamontowałem dodatkowe wskaźniki ciśnienia,temp.oleju i napięcia,a także zmieniłem obc z 11 na 18. Wcześniej była walka z prawym progiem,poprawianie lewego,nadkoli przód,wnęki akumulatora,wymiana błotników z przodu i maski na laminat.Po drodze były przymiarki felg,zmiana zawiasu na gwint KW V2 -polecam świetny setup i wyrzucenie audio i paru wygłuszeń - teraz Bastuck jest lepiej słyszalny
O planach co dalej w następnym poście ...może jutro.
Ostatnio zmieniony przez ChriS 2020-04-13, 04:36, w całości zmieniany 5 razy
Jo i jeszcze piszczenie plastiku przy kręceniu kierownicą było,ale nasmarowałem i przestało.
Ogólnie dużo z tego fabrycznego wyposażenia zniknęło zanim ją kupiłem,a potem ja coś nie coś jeszcze usunąłem.Za 5 dni mam przegląd... trzymajcie kciuki
Ostatnio zmieniony przez ChriS 2020-04-15, 20:04, w całości zmieniany 1 raz
Przegląd przeszła,trzeba dłubać dalej...
Osłona pod zderzak przód,żeby woda już nie chlapała na alternator
Uszczelnienie Vanosa,jak się okazało nie było, aż takie twarde.Sądząc po silikonie pod pokrywą zaworów to "nasi" już tam byli.
Wyczyściłem poskładałem i jest ciszej w okolicy rozrządu,ale coś nie czuję żeby działał.Na nowych uszczelnieniach tłok chodził bardzo opornie. Jest taka możliwość ,że się zblokował ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach