BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mały Szok....:-)
Autor Wiadomość
e-30
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-06, 00:58   Mały Szok....:-)

Witam :)
Dziśiaj scigalem sie z Calibrą 2.0 16v i odziwo wygralem... :lol: 3 razy...potem z vectra 2.5 v6 2 razy o 1.5 dlugosci....wygralem i wtedy juz bylem w szoku...wkoncu ma 180KM ja raptem 140... 8)
 
 
Jawor
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-06, 09:16   

moc, mocy nie równa...pewnie jak byscie mieli nowe auta fabryczne to byś przegrał..trzeba tez pamietac ze w wyscigach rownoległych liczy sie takze moment a nie tylko moc...no i kierowca..niefrasobliwa zmiana chocby jednego biegu prowadzi do poraszki
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-06, 10:41   

Dlaczego miałby przegrać ? Calibra ma 150 km, e30 coś grzebał, może ma tez 150 ? A vectra ma 170, a jest cięższa ! I wogóle opel to robił wcześniej rowery i maszyny do szycia, a BMW silniki do samolotów, DZIEDZICTWO NADAJE MOC I PEWNOŚĆ WYŻSZOŚCI !! ! :D :D :D A swoją droga ISy są szybkie jak sie je ładnie poprosi.
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-06, 10:52   

a od ilu RPM to jest ładnie :?:
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-06, 11:06   

Do 4 tys idzie jak normalne kulturalne 1.8, a powyżej, aż do 7tys troszke się wścieka :) . Nie jest to R6 które idzie zawsze !! !
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2005-05-06, 11:51   

Baur napisał/a:
opel to robił wcześniej rowery i maszyny do szycia, a BMW silniki do samolotów

Ty Baur .... bo wiesz ... Alpina to firma wywodząca sie z maszyn do pisania :lol: (żarcik :wink: )
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
Zbychu 



Dołączył: 29 Sie 2004
Skąd: Białystok
Wysłany: 2005-05-06, 12:02   

Kurcze, wczoraj gdzieś czytałem o Lancii co ma 300KM przy 6500RPM- przy 2000RPM miała zaledwie 48KM. Z tego wniosek, że bardzo wiele zależy od techniki jazdy. Trzeba znać swoje auto i tyle..
_________________
Raz się żyje, a co to za życie bez BEEMKI...
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-06, 12:20   

SmasherE30 napisał/a:
Baur napisał/a:
opel to robił wcześniej rowery i maszyny do szycia, a BMW silniki do samolotów

Ty Baur .... bo wiesz ... Alpina to firma wywodząca sie z maszyn do pisania :lol: (żarcik :wink: )


... dlatego 'zwietrzyli pismo nosem' i zamiast przerabiać maszyny do szycia albo do pisania wzięli się za betki - umiejętność pisania jak widać się przydaje :mrgreen:
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 13:34   

Stosunek mocy do masy to jest klucz, na ten przykład na przykład - jakiś czas temu miałem do testów przez kilka dni nowe Subaru Legacy 2.0 138 KM i objeżdżałem ten samochód swoją 115 konną 318 aż miło :twisted: Nowego Peugota 407 2.0 też objechałem...i co? I nie ma się czym podniecać....A to dlatego, ze ta 4napedowa świnka(Subru - jak mówia Anglicy :wink: ) była dużo cięższa, no i miała straty na napędzie....Także jakaś tam krzywa Vectra V6 to jeszcze nic takiego, choć 150 konna Calibra z dobrym kierownikiem mogła cię objechać....
 
 
 
--==maly==-- 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-06, 14:08   

Baur napisał/a:
Nie jest to R6 które idzie zawsze !! !


Z tym się nie zgodze r6 w 320 nie idzie w ogóle dopuki nie osiągnie 4tyś.
 
 
 
e-30
[Usunięty]

Wysłany: 2005-05-06, 15:29   

Calibra 2.0 16v ma 100kw czyli 136 koni jest jeszcze 2.0 8v 115 koni...ale i tak najwiekszy problem mialem z Ibizą 110KM tdI...

Chyba ze mowicie o tej 2.0 16v dohc ona ma 150KM,ja trafilem na 136 konną..
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 16:05   

bo chopaku jak wprowadzisz kilka drobiazgów do ibizy i ją jeszcze zavirusujesz to ho, ho ...nie ma bata..nawet 325 pęka i głośno jęka....Tak to juz niestety jest, ze w tych horernych turbodieslach można małym kosztem zrobić sobie mini rakietkę....
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-06, 16:10   

Wiem wiem, że 2.0 R6 nie chce iść z dołu, ale już nie chciałem się narażać R6 stkówcowcom ! :D I byc posądzonym o stronniczość na rzecz ISa. Jak R6 to juz 2.5 lub więcej, albo stare 2.3. 2.0 to taki silnik co juz pali, a jeszcze nie jedzie. No ale ma 6 garków. Niestety zarówno m20b20 jaki i nawet m50b20 saczęsto objeżdzane przez ISy.
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 16:12   

Tu sie zgodzę, krówki -szóstki trzeba albo ciut wzmacniać, albo odchudzać coby porządnie jeździły, ładnie to pracuje, ale trochę jest ciężkie....A 6 kombinowane z etą lubi sobie też wypić na ten przykład....
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2005-05-06, 18:11   

Baur to może się spróbujemy.Twój IS vs. moje 320 24v.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-05-06, 19:49   

to może być naprawdę fajny KILLLL :twisted:
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-09, 10:15   

CHRIS, no problem. Zawsze podnosze rękawice.. :D Moze nie ze względu na przewage sprzętu, ale sportowe serce :D Ci co jezdza e36 is mówia że objezdzaja e36 2.0 m50. Ciekawe jak to wygląda w przypadku e30stek. Ile masz do stówy ? jaki masz dyfer ?
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2005-05-09, 19:40   

Do 100km/h jakieś 8,5s.Na dyfrze blaszka skorodowała i odpadła sobie :(
prawdobodobnie mam 3,91,no i trochę szerokie opony(215/40),ale do ścigania mogę założyć piętnastki 195/50.W Pile 3-5.06. pewnie nie będziesz,to spotkamy się pewnie dopiero w Borsku.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-05-10, 14:46   

Twój czas do setki jest całkiem niezły. Nie mierzyłem jeszcze g-techiem swojego is-a, ale wstępnie łapałem stoperem. Myślę że do stówki mamy wyrównane szanse, ponieważ wychodziło mi 8 sek do 100. ale to takie mierzenie na oko troszke.
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16