BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Praca silnika w Bmw E30 318i M40
Autor Wiadomość
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-05-11, 19:08   Praca silnika w Bmw E30 318i M40

Witam wszystkich
Od niedawna mam mały problem ze swoją beemką....
Mianowicie gdy uruchamiam auto całkowicie zimne po całej nocy postoju to od razu gaśnie (bez ruszania pedału gazu) natomiast jak przytrzymam silniczek w granicach 1500-1700obr. przez 2-3minutki to zacznie pracować na wolnych obrotach,ale to bardzo nierówno.Dodam,że po przejechaniu paru kilometrów (auto osiągnie temp.roboczą) pracuje na wolnych obr.równo.

Jestem bardzo zdziwiony,ponieważ wcześniej po uruchomieniu zimnego silnika obroty zatrzymywały się w granicach 1200-1300obr. i powoli się zmniejszały,aż spokojnie opadły do 700-800obr. i silniczek pracował równiutko.
Samochód nigdy nie jezdził na gazie! Jestem zwolennikiem benzynki
I nie posiadam LPG!

Jeżeli spotkał się ktoś z takim problemem,prosze o pomoc...
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-05-11, 20:58   

Wymieniałeś cos po zimie? Może wystarczy skontrolowac stan przewodów WN, filtrów i świec?
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-05-11, 21:35   

a może to ssanie ci padło w jakiś sposób? dostaje za ubogą mieszankę jak jest zimny i gaśnie
 
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-05-11, 21:43   

loko napisał/a:
a może to ssanie ci padło w jakiś sposób? dostaje za ubogą mieszankę jak jest zimny i gaśnie


to samo pomyslalem... objawy wskazują na ssanko
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-05-11, 23:40   

Witam

Z tego co sie orientuje to ssanie jest automatyczne...
Jeżeli macie jakieś pomysły jak sobie z tym poradzić to proszę o wiecej szczegółów.
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-11, 23:44   

trzeba sprawdzić czujnik temperatury wkręcony w blok pod kolektorem ssącym czy dziala prawidlowo trzeba go wykręcic podłączyć do ohmomierza i włorzyć do czajnika jerzeli podczas nagrzewania sie wody miernik nie będzie pokazywal zmiany wartości oporu tego czujnika znaczy to ,że czujnik jest do wymiany
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-12, 07:00   

korzuch e30 napisał/a:
hi!!

PS mam LPG

chłopak jeżdzi na bęzynie więc gazownicy niech go swoimi doznaniami nie katują bo to i tak nie pomoże w ustaleniu przyczyny,włąściwie to darek powinien dla gazowników załorzyć oddzielne forum gdzie największą podnieta jest zagazowanie Mpowera
jeżeli kogoś uraziłem to sorki ale nie prównywajcie jazdy samochodem na gazie z jazdą na paliwie bo nieraz okazywało się ,że za wszystkie kłopoty w pracy silnika odpowiada instalacja LPG :wink:
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-05-12, 07:22   

z tym gaśnieciem na LPG coś jest...
w kangoo na gazie jak wrzuce luz na 4 jadąc to gaśnie...
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-12, 07:29   

kaprys napisał/a:
z tym gaśnieciem na LPG coś jest...
w kangoo na gazie jak wrzuce luz na 4 jadąc to gaśnie...

trzeba zwęrzke zalorzyć na dolot powietrza bo silnik sie dławi bo zadurzo powietrza dostaje
a pozatym to my lejemy coś innego do zbiorników :wink:
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-05-12, 16:05   

Witam
Cytat:
Samochód nigdy nie jezdził na gazie! Jestem zwolennikiem benzynki
I nie posiadam LPG!
To "tylko" tak dla przypomnienia,bo widze ze wdarl sie temat LPG :twisted:
Cytat:
chyba czas wymienic swiece tylko nie wiem po ilu sie wymienia i jakie mam włozyc mam silnik 1,6 m40 e30 cchem NGK

Ostatnio wymienialem u siebie swiece(2-3 tyg.temu).Kupilem NGK (oznaczenie moge sprawdzic),dwu-elektrodowe...Jednym slowem mowiac: Straszny szajs! naprawde stanowczo odradzam!
Do niemieckiego silnika japonskie swiece :?: :!: Jak swiece to "tylko" BOSCH i to tez oryginały...
 
 
Gość

Wysłany: 2004-05-12, 17:56   

Inparco napisał/a:
Kupilem NGK (oznaczenie moge sprawdzic),dwu-elektrodowe...Jednym slowem mowiac: Straszny szajs! naprawde stanowczo odradzam!
Do niemieckiego silnika japonskie swiece :?: :!: Jak swiece to "tylko" BOSCH i to tez oryginały...


Tu wypadało by Cię obśmiać z tego że bosch jest najlepszy. Do trabanta był niezły choć i tak polska iskra była jeszcze lepsza.
Zapytaj o opinie elektromechanika na temat świec Boscha.... ja już nic nie będę komentował... acha i zapytaj co poleca do BMW.

Co do świec do M40 to z tego co pamiętam powinny być o ozanczeniu NGK No.20.
Świece w polskich warunkach wg rady elektromechanika dobrze jest wymieniać co 10000-15000km.
Moje NGK się rozkraczyły dokładnie po przebiegu 21tyś km.
 
 
kaprys
Gość
Wysłany: 2004-05-12, 21:47   

hmmm ale żescie namieszali...z tymi swiecami
to w końcu jakie kupic ?
NGK jest firmą amerykańską...ale odziałow to ma najwięcej w japonii i brazyli :lol: :lol:
 
 
Cube_
Gość
Wysłany: 2004-05-13, 20:20   

Do Kaprysa: silnik gasnie przy duzej predkosci na luzie bo ped powietrza przy zamknietej przepustnicy powoduje zmniejszenie podcisnienia w kolektorze i zmniejszenie wydatku gazy przez parownik(oczywiscie tylko I i II gen.) rozwiazaniem jest nie zwezka w dolocie ktora zdlawi silnik wylko wyjecie lacznika od filtra powietrza do lampy/blotnika(nie wiem skad kanggo powietrz ciagnie) badz odwrocenie go przeciwnie do kieunku jazdy.
Do korzuch e30: 60tys km to zdecydowanie za duzo jak na swiece jezdzone na gazie. NGK ma dobra opinie przy czym produkowane w japonii sa podobno duzo lepsze nie robione w francji. Co najwazniejsze do gazu powinno sie stosowac swiece jednoelektordowe i takie chyba byly w m40 firmowo. pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12