chetnie bym zalozyl 205/55, ale u zadnego z handlarzy opon nie znalazlem takiego profilu, troche rzadki profil. Mysle, ze przy ET12 profil 50 bedzie ok. Jak bedzie za duza luka, to obnize autko troche
jakie sprezynki proponujecie, ktore nie beda twarde jak kamien, troche chcialbym obnizyc auto. Czy moge krotsze sprezyny zastosowac ze standardowymi amorami ?
u wulkanizatorów, rzadkie, fakt, ale może znajdziesz, jeśli nie zalezy Ci na wyglądzie - to na felgę '15 kup 195/60/15, ja takie założyłem i naprawdę nie jest najgorzej.
dobra, mam juz zalozone oponki 205/55 , za 350zl komplet znalazlem. Jednak dalej mi obciera z tylu, nie wiem dlaczego, ale nadkole z tylu jest dziwnie wyprofilowane, od polowy wewnetrzny rant jest zagiety do gory i idealnie sie komponuje z opona, a do polowy jest prosty do srodka i ta krawedz trze na dziurach, bede to musial chyba potraktowac mlotkiem gumowym i wygiac do gory jak reszta lotnika, nie wiem czy u was tez to tak wyglada. Bez sensu jest to troche zrobione.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lis 2004 Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2005-06-28, 14:20
195/65 R15 to standardowy rozmiar do E36, a do E30 jezeli chodzi o 15" to 195/55, 205/50 albo 205/55 bądż 225/50.
P.S. O oponach i felgach wiem prawie wszystko .
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
195/65 R15 to standardowy rozmiar do E36, a do E30 jezeli chodzi o 15" to 195/55, 205/50 albo 205/55 bądż 225/50.
Nie wiem skad wziales te rozmiary, ale na pewno nie jest to standard dla E30.
Standard to:
205/55R15
174/70R14
195/60R14
195/65R14
TD200/60R365
Z roznymi indeksami predkosci i nosnosci.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-06-28, 23:55
jak juz sie przekomarzacie to : A NIE MOWILEM wspomnialem wczesniej ze profil 60 to baaalon ,tym bardziej takie jak na zdjeciu "65"..
jak to wyglada? jak rekin...
maxymalnie wejdzie 205/50/15 ale dla bezpieczenstwa zalozylbym 195/55..
mialem na alu MIM et 13 zalozone oponki 205/55/15 i czasami tarlo ..sprezyny czerwone H&R
w ogole jak dla mnie stracila ta felga uroku..wczesniej na 195/45/15 wygladala ladnie(do poprawek dla specjalisty od polerki-sciganego ) i bedzie super ala klasyk
a teraz to pomylka...
pzdr
nie podginaj sam blotnikow bo masz ladna blache i mozesz tylko zwalic robote..wda sie rdza i po jablkach.
maxymalnie wejdzie 205/50/15 ale dla bezpieczenstwa zalozylbym 195/55..
Ja rowniez nie chcialbym sie przekomazac, ale rozmiar 205/55R15 jest zalecany przez fabryke - spojz sobie na tabliczke na slupku od strony kierowcy. Wiec nic nie ma prawa trzec - i nie trze. Wiem, bo sam mam zalozone takie opony. Chyba ze zalozysz felgi z jakims kosmicznym ET. Na standardowych 15x7,5" ET 24 wszystko jest git.
blotniki podgialem, i nalozylem 2 warstwy podkladu dla zabezpieczenia, narazie nic nie trze, nawet na dziurach. Felgi musze dac do wypiaskowania a pozniej polerka. Wie ktos gdzie w okolicach slaska piaskuja felgi ? chcialbym to na miejscu miec zalatwione, bo niektorzy sie oglaszaja, ale wysylaja te felgi gdzies w polske i to nawet 2 tyg trwa
heh, dzisiaj na miejscu zalatwilem piaskowanie felg i to nie daleko mnie w Bumarze, tam gdzie czolgi produkuja . Najpierw mnie chcieli odeslac do wtorku bo mieli duzo roboty, ale pogadalem z goscmi i mi wypiaskowali po 10zl felge
pozostala jedynie gdzieniegdzie farba ktora nie chciala puscic, ale zmatowiona dobrze bedzie za podklad sluzyc. Piaskowanie odbywalo sie na mokro, aby nie porobic dziur i por w felgach. Piaskowanie na sucho mocniej sciaga brud, ale wieksze spustoszenie robi na powierzchni aluminium
Nastepnie na probe juz w domu przepolerowalem sobie jedna felge
i teraz chlopaki mam dylemat, bo felgi sa jeszcze nie pomalowane, i sie zastanawiam, czy miedzy szprychami zrobic na czarno, jak to teraz mam w tej wypolerowanej feldze ( tzn naloze nowa warstwe nowej farby, bo ta jest spiaskowana ) czy malowac na srebrno, jak to jest widoczne na zdjeciu nizej, to sa te sam felgi, tylko 14stki, jakis czas temu je mialem
Doradzcie cos. Czy to bedzie fajnie wygladac, jak miedzy szprychami bedzie czarno, a szprychy i ranty beda wypolerowane, czy ranty polerowane a srodek srebrny
tez mysle, ze walne na czarno, widac bedzie tylko blyszczace koncowki szprych. Mysle, ze fajny klasyk mi z tego wyjdzie W poniedzialek dalszy ciag roboty , bo jutro do pracy Przed chwila kupilem na allegro chromowane wentyle, mam nadzieje, ze beda pasowaly, bo poprzednie musialem powycinac na czas polerki
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-07-01, 22:31
chyba no comment
scigany jestes mistrz
widzialem juz wczesniejsze twoje arcydziela i doslownie szoooook.
zostaw cale polerowane (miedzy szprychami tez) takie jak w temacie na forum ktore zapodal jacek.k z poznania w rozmiarze 11x16 cali...
czarny srodek miedzy szprychami moim zdaniem zmniejszy ci optycznie ta felasie..a tak beda blyszczec jak psu .....
pzdr
jednak zdecydowalem sie na wypolerowanie szprych a pomalowanie wewnetrznych powierzchni matowa farba Faust Ralley, dzieki ktorej w obojetnie jakim swietle widac tylko szprychy, a tyl jest nie widoczny. Mysle, ze wyszedl ciekawy efekt
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach