Wysłany: 2005-11-25, 00:09 Karwan ->> E30 320i M-TECHNIC II
Witam !
Jestem posiadaczem tej trojki od ponad roku.
Auto posiada:
- pakiet ospojlerowania M-Technic II
- brewki
- kierownica z pakietu SPORT
- check control
- zawieszenie M-Sport (lekko obniżone)
- koła:
letnie: ATS 17 cali na dystansach 10 mm z kazdej strony - opony Michelin Pilot Sport 225/45
zima: oryginalne felgi BMW 14 cali
- audio:
radio JVC KG-401 + głośniki: przód - seryjne, tył MacAudio 3-drożne + wzmacniacz Blaupunkt GTA 2100 (mostek) + tuba basowa Magnat Power Bull 600W
Silnik to standardowa 6 cylindrówka - jak dla mnie powoli robi sie za mały i zaczynam rozważać sprzedaż auta w związku z czym prosze o informacje ile mogę aktualnie uzyskać za ten samochód. Auto posiada od roku instalację gazową. Mam jeszcze jedna prosbe - w serwisie po numerze VIN sprawdzilem wyposażenie i nie wiem czy ten M-Technik jest oryginalny (zamowiony jakos wybiorczo), czy Niemiec go dolozyl (i zapomnial o pletwie, kierownicy i podsufitce, ktora jest standardowa)bo jest napisane tak:
BMW LM RAD/BMW STYLING
FRONT-UND HECKSPOILER
SPORTPAKET
nie wiem też co oznacza:
ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
SATIN CHROME
Prosze o pomoc odnośnie moich watpliwosci.
Jesli chodzi o komentarze z poprzedniego forum to juz wiem, ze pletwa nie jest oryginalna to i tak wg "mojego gustu" bardziej pasuje do sylwetki auta i jej nie zdejme, natomiast postaram sie wymienic drązek zmiany biegow.
Mysle, ze jak na rok produkcji 1988 jest w bardzo dobrym stanie.
Proszę ocencie sami
Pozdrawiam
_________________ Karwan // Aktualnie: E36 320i w sprzedaży
byłe: BMW E30 M TECHNIC II
tak jak napisales nie wymieniajac tego drazka zmiany biegow zdejmij tylko brewki i z mojego punktu widzenia koniec.
bardzo ladnie utrzymany mtech ,zrobiony z glowa czyli zmieniona tylna pletwa( ta duza raczej pasuje do coupe) na mniejsza,pasujace alu,gaz schowany pod maska jak i pod tylna dokladka.panel od radia moglby byc czarny ale to juz dla typowych pedantow.
dlaczego masz tylko jedna rure z wydechu? takie chyba byly w starych 2 litrowkach ...
pzdr
Bardzo ladne autko. Jak dla mnie to brewki pod kolor powinny być albo nie powinno byc ich w ogole, i drążek zmiany biegów trochę za długi (jak dla mnie). Reszta jest jak najbardziej OK.
Piekna E30 fajne felgi te z pierwszych zdjęć bardzo fajna końcówka wydechu poprostu zajebista hehe
Moze szału nie ma, ( chromowana bylaby lepsza ) Mysle, ze swiecidełka przy takim zderzaku nie są wskazane - ta nie rzuca sie w oczy i chyba nie przeszkadza wiec jej nie zmienilem odkad zakupilem samochod.
_________________ Karwan // Aktualnie: E36 320i w sprzedaży
byłe: BMW E30 M TECHNIC II
popytaj się o środek czyszczący DIMER często w warsztatach ziomusie to mogą mięc rozcięcza się i rozpuszcza każdy brud ja jak kupiłem swoją miałem identyko zastosowałem to i nagle moja końcówka zrobiła się złotawa pasta polerująca poszła w ruch i teraz się pięknie prezentuje a rurki nie zmieniaj jest kozak gdyby nie ta końcówka DTM (która mi sie podoba maxymalnie) to bym miął takie dwie rureczki to jest najlepsze rozwiązanie na końcówke wydechu w BMW.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach