Dołączył: 20 Mar 2004 Skąd: WZ wśćiekły zapierdalacz
Wysłany: 2005-11-28, 08:16
czesc
a sprawdz jak masz wyskalowany predkosciomierz tzn do jakiej predkosci i bedzie wiadomo czy to td czy tds
ale z tego co piszesz to chyba chodzi ladnie
jak chcesz mozemy sie ktoregos pieknego dnia spotkac i porownac samochodziki tyle ze juz chyba na zimoweczkach wiec moga byc problemy z ruszaniem
pozdrawiam
_________________ E-36 325 TDS
beemka bawara nowa czy stara to jest wlaśnie to co chłopaków dziś jara
Licznik był do 220 ale nie mam pewności czy od niej, to tez akurat mozna se wymieniać bo w tej chwili mam już do 260 Chetnie sie spotkam ktoregos dnia to wymienimy poglądy i pooglądamy maszynki Odezwe sie na priv jak tylko złoże silnik (jak wczesniej mowiłem zmieniałem tloczki,pierścienie,panewki i głowice roibłem z myśla o chipie w przyszłości). Za pare dni juz ja odpale. Pozdro...
_________________ E30 318i - było
E36 325 TDS - było
E36 318 żółte, na czterech gaźnikach - było
E34 520i Touring - jest
Dołączył: 20 Mar 2004 Skąd: WZ wśćiekły zapierdalacz
Wysłany: 2005-11-28, 20:45
cinek_sw napisał/a:
a nie lepiej dojśc po VIN-ie
eeee to by było za proste
ale faktycznie , VIN znajdziesz w dowodzie rejestracjnym czy chocby na podszybiu auta , nie chce Cie stresowac ale licznik do 220km/h brak IC to typowe "objawy" zwykłego TD ...
ale moze sie myle, wklep nr VIN do dekodera w niezbedniku techn. i sprawa powinna sie wyjasnic
pozdrawiam
_________________ E-36 325 TDS
beemka bawara nowa czy stara to jest wlaśnie to co chłopaków dziś jara
Jestem strasznie niepocieszony Wbiłem nr i wyszło, ze jest to TD. Ktoś musiał wpisać sobie podczas przywozu do kraju literke ''s'' na końcu. Intercooler założe i jak najszybciej udam sie na jakis chip PS:i tak BMW jest lepsze od Omegi bo mając 20 koni mniej i tak lepiej zasuwało (widać masa robi swoje). Teraz po remonciku bedzie jeszcze lepiej wiec chyba nie bede narzekał Z drugiej strony jestem zadowolony, ze wiem co mam. Pozdrawiam ....
_________________ E30 318i - było
E36 325 TDS - było
E36 318 żółte, na czterech gaźnikach - było
E34 520i Touring - jest
Dołączył: 20 Mar 2004 Skąd: WZ wśćiekły zapierdalacz
Wysłany: 2005-11-28, 23:02
no własnie nie chcialem tego pisac ale to czesty "zabieg" sprzedających te samochody deklajanie literki "s"
sam jak szukałem autka to czesto to widzialem nawet kiedys pojechalem kilkaset km zeby ogladac td zamiast tds-a stąd moja dociekliwośc pod wzgledem różnic miedzy jednym a drugim modelem
ale najwazniejsze ze jestes zadowolony , i ze autko sie dobrze sprawuje
z ciekawosci ile dales za "remont"
pozdrawiam
_________________ E-36 325 TDS
beemka bawara nowa czy stara to jest wlaśnie to co chłopaków dziś jara
Sancho - remont postanowiłem zrobic, poniewaz moja Beemka zbliży sie niedługo do przebiegu 300000 km i zaczęła juz troche mocniej dmuchac w odme. I faktycznie, pierscienie miala juz w tragicznym stanie co dla diesla jest fatalnym skutkiem. Remont robiłem z ojcem (nigdy nie oddaje do warsztatu) a jaki bedzie tego efekt opowiem za pare dni Co do kosztów były to tylko wydatki na części. Pozdrawiam ...
_________________ E30 318i - było
E36 325 TDS - było
E36 318 żółte, na czterech gaźnikach - było
E34 520i Touring - jest
Daj spokuj, ja tu załamany siedze a Ty jeszcze takie gadki ....... Hehehehehe, zartuje ... Znalazłem VIN w dwóch zródłach i w tych dwóch potwierdziło sie, ze to jest TD. Pozdro ...
_________________ E30 318i - było
E36 325 TDS - było
E36 318 żółte, na czterech gaźnikach - było
E34 520i Touring - jest
bardzo ladny tds
kolorek mi sie podoba i twoj malunek na czarno nie najgorszy. tez tak chcialem zrobic ale kupilem biale bo sie akurat orginalne trafily
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach