Wysłany: 2005-12-03, 19:34 Kto jest najlepszy ? Hołek !!!
Bardzo lubię i cenie Kuzaja, ale Hołek po raz kolejny pokazał klasę wygrywając karową !! Nie ważne że wrc, bo na karowej liczy się technika, technika, technika, i wrc nie raz zbierały łomot nawet od ośki.
Poprostu najlepsi polscy kierowcy (zasada, bubel, przybyłka, kulig, kuzi i hołek) wychowali się na tył napędzie !!
_________________ Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167
"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
Ostatnio zmieniony przez Baur 2005-12-04, 17:22, w całości zmieniany 1 raz
a ja jeszcze dobrze pamietam czasy kiedy jezdzilo na polskich trasach rajdowych wiecej WRC z roznymi kierowcami i przy ciasnych trasach oraz nawrotach zawsze do N byla przepasc - Holek pojechal bardzo ladnie ale ciezko oczekiwac zeby ktos N4 z podobnymi umiejetnosciami zblizyl sie do jego czasu, musialy byc GRUUUUBO lepszy albo Holek musialby popelnic spory blad czego nie zrobil. Oskami na takiej trasie to tylko mozna wygrac na zasadzie ostrej jazdy na czas gdy WRC kladzie sie bokami wszedzie nawet gdzie zupelnie nie trzeba, tak uwazam...
Wysłany: 2005-12-04, 00:25 Re: Kto jest najlepszy ? Hołek !!!
Baur napisał/a:
Bardzo lubię i cenie Kuzaja, ale Hołek po raz kolejny pokazał klasę wygrywając karową !! Nie ważne że wrc, bo na karowej liczy się technika, technika, technika, i wrc nie raz zbierały łomot nawet od ośki.
Poprostu najlepsi polscy kierowcy (zasada, bubel, przybyłka, kuzi i hołek) wychowali się na tył napędzie !!
Moje pierwsze skojarzenie jeżeli chodzi o tych kierowców i tylnonapędówki to:
1.Zasada-Porsche 911
2.Bublewicz-Ford Sierra Cosworth RS
3.Przybylski-FSO Polonez
4.Kuzaj-Fiat 126p
5.Hołowczyc-FSO Polonez
Na marginesie dodam,że przygoda Hołowczyca z Renault Clio V6 na torze w Kielcach oraz z Porsche 911 na torze Hungaroring to była totalna porażka,wiec nie ma się czym podniecać. 4x4 to inna bajka
a ś.p. J.Kulig wychował sie na megance i ma 2 rekordy Karowej, ale jak wiecie od tegorocznego startu jest nowa tabela rekordów gdyż została zmodyfikowana trasa na odcinku prostej startowej
Hołek pojechał wyśmienicie, bardzo dobrze kosił pętle po krawężnikach, nie gasił auta tak jak coponiektórzy, nie chodził dużo bokami ... jechał płynnie i miał bardzo szybką nawrotkę (co do nawrotek to czopik rulez!! )
niedługo zapodam jakieś fotki, ale niestety nie z przejazdów
pozdro
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Hołek jest najlepszy, to dla mnie żywa legenda...
Przejazd miał fenomenalny. Tylko przed podaniem jego czasu, zapadła niemalże grobowa cisza... po której było tylko słychać okrzyki radości i brawa za znakomity czas
Bardzo mi się podobały przejazdy takich klasyków jak:
-Lancia Integrale
-FSO Polonez
-Fiat 125p Akropolis
-Ford Escort (przepięknie latał bokami )
Zmarzłem, ale jestem baaardzo zadowolony z kibicowania
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
Wysłany: 2005-12-04, 01:54 Re: Kto jest najlepszy ? Hołek !!!
Allrad napisał/a:
Moje pierwsze skojarzenie jeżeli chodzi o tych kierowców i tylnonapędówki to:
1.Zasada-Porsche 911
2.Bublewicz-Ford Sierra Cosworth RS
3.Przybylski-FSO Polonez
4.Kuzaj-Fiat 126p
5.Hołowczyc-FSO Polonez
Allrad - wydaje mi się, że Sob Zasada największe sukcesy (Mistrz Europy)
osiągnął BMW...
_________________ Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
Gość
Wysłany: 2005-12-04, 08:48 Re: Kto jest najlepszy ? Hołek !!!
RoboCop napisał/a:
Allrad napisał/a:
Moje pierwsze skojarzenie jeżeli chodzi o tych kierowców i tylnonapędówki to:
1.Zasada-Porsche 911
2.Bublewicz-Ford Sierra Cosworth RS
3.Przybylski-FSO Polonez
4.Kuzaj-Fiat 126p
5.Hołowczyc-FSO Polonez
Allrad - wydaje mi się, że Sob Zasada największe sukcesy (Mistrz Europy)
osiągnął BMW...
...a mi się nie wydaje,bo oprócz BMW, Zasada był kierowcą fabrycznym firm Steyr-Puch, Mercedes-Benz, Porsche.
Pierwszy tytuł Mistrza Europy zdobył w 1966r na Steyr-Puch'u w gr.2. Drugi tytuł w 1967r. na Porsche w gr.1. Trzeci w 1971r. na BMW 2002ti Alpina. Notabene swoją karierę zaczynał w latach 50-tych na BMW 328, co nie zmienia faktu,że Zasada kojarzy mi się z Porsche, tak jak Bublewicz z Sierrą.
Poza tym dzisiejsze rajdy to już nie to co kiedyś. Swego czasu taki rajd RAC miał ponad 80 odcinków specjalnych...
Allrad - nie porównuj wyścigów do rajdów ! To że Hołek "dał ciała" w towarzyskich tak naprawdę wyścigach 911stką i clio o niczym oprócz nie znajomości aut i specyfiki zawodów nie świadczy, A JUZ NAPEWNO NIE O TYM ŻE HOŁEK NIE UMIE TYLNEGO NAPĘDU ! To powszechna sprawa że przychodzi mistrz z innej dyscypliny i się wykłada. Słowa Hołka - Tylny napęd jest moim ulubionym, jedynym prawdziwie sportowym, przedni napęd jest zaprzeczeniem sportowego charakteru auta. Kiedyś jeżdził w kartingu, i był najlepszy. A jego popisy i wyniki w rajdach w klasie fiatów 125 pamięta wielu kibiców. Tam wygrywał, i dlatego dostał angaż do zespołu fabrycznego FSO, a potem etat w toyocie, i zaczeły się piękne czasy dla niego i polskich rajdów.
Karowa jest tak trudna i specyficzna że bardziej liczy się technika niz sprzęt ! Wielokrotnie wygrywał ktos ośką, eNką itp. z autami WRC.
Ale masz rację Miłosz, jeśłi jest świetny kierowca, nie popełni błedu, to innemu równie dobremu n4 będzie bardzo ciężko.. Nie zmienia to faktu że Hołek wytrzymał ciśnienie i presje, i pojechał ślicznie.
Napisałem tak o Hołku przede wszystkim dlatego że wkurzaja mnie od dawna teksty typu - Hołek sie skończył itp. Zrobił tak wiele dla rajdów, jeżdził, jeżdzi w fantastycznym stylu, a takich emocji jak On nam dawał w latach 94-95-96 dawno nie było, i pewnie jeszcze długo nie będzie, choć Kuzi się stara i szacynek za to dla niego.
Smascher - co Ty piszesz, Kulig nie wychowal się na żadnej megance, tylko na maluchu ! A drugie jego auto po maluchy to było stara tylnonapędowa zeszperowana A-grupowa corolla ae86 ! to że jeżdzil świetnie renówkami (żółty diabeł na kormoranie ) potwierdza jak wielki był to kierowca.
Wydaje mi się że tylnonapędówki i ich zachowanie na drodze jest poprostu bliższe czterołapom, którymi wygrywa się najczęściej rajdy. Przód napęd wypacza moim zdaniem...
Choć oczywiście utalentowany kierowca wykręci świetny czas i ośka i enką.
_________________ Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167
"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
Allrad - nie porównuj wyścigów do rajdów ! To że Hołek "dał ciała" w towarzyskich tak naprawdę wyścigach 911stką i clio o niczym oprócz nie znajomości aut i specyfiki zawodów nie świadczy, A JUZ NAPEWNO NIE O TYM ŻE HOŁEK NIE UMIE TYLNEGO NAPĘDU ! To powszechna sprawa że przychodzi mistrz z innej dyscypliny i się wykłada. Słowa Hołka - Tylny napęd jest moim ulubionym, jedynym prawdziwie sportowym, przedni napęd jest zaprzeczeniem sportowego charakteru auta. Kiedyś jeżdził w kartingu, i był najlepszy. A jego popisy i wyniki w rajdach w klasie fiatów 125 pamięta wielu kibiców. Tam wygrywał, i dlatego dostał angaż do zespołu fabrycznego FSO, a potem etat w toyocie, i zaczeły się piękne czasy dla niego i polskich rajdów.
Zrobił tak wiele dla rajdów, jeżdził, jeżdzi w fantastycznym stylu, a takich emocji jak On nam dawał w latach 94-95-96 dawno nie było, i pewnie jeszcze długo nie będzie
czytałem, parę testów w prasie w których porównywane były auta przed- tylnio - i czteropedne z udziałem kierowców o których wspominasz - zawsze wszyscy oni srali pod siebie na punkcie czteronapedówek - więc cos tu się chyba nie zgadza, z tym co piszesz...
Rajdowcy (Zasada, Mucha, Warisella, Smorawiński itd) z lat 60- 70- owszem może przychylaliby się do wyższości tylnionapedówek, ale takich nie czytałem...
Boom na rajdy jaki był w połowie lat 90-tych w Polsce, prędko chyba nie wróci... nie wiem komu zależało, żeby załatwić tą dyscyplinę sportu...
Myślę, że jakby Hołek miał trochę czasu, żeby wjeździć się w tego torowego Porschaka, to wykręciłby sporo lepszy czas na Hungaroringu...
_________________ Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
Chyba się zgadza ze lubią i maja sentyment do tylnego napędu, a 4 łapy są poprostu najskuteczniejszą bronią rajdową, i dlatego się nimi zachwycają. troche żle interpretujesz moje wypowiedzi.
Pozdro !
_________________ Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167
"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach