Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Mar 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-12-30, 16:47 Moje felgi po polerce
Dzis wypolerowałem na próbe jedną felge. Efekt będzie lepszy jak kupie wreszcie dobrą paste,żeby było jeszcze większe lustro. Jak uważacie wypolerwoać jeszcze środek czy zostawić sam rant w polerce bo mam dylemat.
Ostatnio zmieniony przez --==maly==-- 2006-04-03, 22:12, w całości zmieniany 3 razy
Do Borbetow i podobnych pasuje wypolerowanie calosci, widzialem Piotrka fele w tarnowie i naprawde fajnie wygladaly. Jak masz jeszcze dosc cierpliwosci i zapalu to probuj
pewno że poleruj cale jak masz cierpliwośc i zapał, ale pamiętaj że potem będziesz musiał o nie dbać bo żeby je utrzymać w takim stanie to trza się napracować
_________________ Marcin
Klubowicz
GG 6271263
------------------------------------------------------
nawet Papież jeździ BMW > Bóg powiedział ludziom co dobre :)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Mar 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-12-31, 14:55
Gepard napisał/a:
remosol czy cos w tym stylu grany
Scansol
Jednak felgi zostaną polakierowane na nowo wypolerowany będzie tylko rant. Po wypolerowaniu całości strasznie optycznie zmalała sama felga jak i rant a pozatym krawędzi pod rantem nie da sie wypolerować bez sprzętu i wygląda nie za ciekawie. Na jakość polerki nie patrzcie bo skończyła mi się pasta więc nie są wypolerowane do końca ale i tak widać jak to będzie wyglądało i wg mnie lepiej z samym rantem.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Wrz 2005 Skąd: Pacanów..... :))))))
Wysłany: 2005-12-31, 17:16
W prawdzie to Twoje fele i Tobie maja sie podobać,ale według mnie mimio wszystko 10000razy ładniej będzie jak bedą całe w polerce....
Ale to moje skromne zdanie....
PozdrOOfki.....
_________________ gg.8917719
Gdyby Bóg popierał przedni napęd To chodzilibyśmy na rękach....
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-12-31, 17:49
w calej polerce to moze i tak ale naprawde bardzo trudno dojsc recznie do tych miejsc/rantow obok wentyla.jak sie ma odpowiedni sprzet to mozna robic pelna polerke.domowymi sposobami to lipa.ostatnio zauwazylem ze piotrek z krakowa tez nie mial tego zrobionego.dopiero przy duzym zblizeniu to mozna zobaczyc.tez walcze z moimi 17".jak dorwe aparat to wrzuce fotki .
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Mar 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-12-31, 19:59
Mcinek napisał/a:
Wedlug mnie bardzo dobrze, ze nie bedziesz polerowal calosci.
Dobrze,że ktoś podziela moje zdanie.
Nie chodzi tylko o trudność dostępu ale poprostu jakoś schlodniej wyglądały z wypolerowanym samym rantem teraz wyglądają jak chromowane kołpaki na matizie.
Co do bezbarwnego to oczywiście,że go nie będzie bo polerka straci połowe swojego połysku poprostu co jakiś czas trzeba przepolerować i tyle.
mysle ze ciekawie by mogly wygladac polerowane cale tylko ze wewnetrzny rant ten pionowy pomalowal bym na czarno i tak samo zrowil bym z ramionami tak aby wygladaly na cienkie
_________________ bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Mar 2005 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2006-01-05, 17:21
misza napisał/a:
jaqub napisał/a:
....I pomysl o dobrym lakierze bezbarwnym....
bezbarwny lakier powinien zmatowic polerke tak czytalem na innym forum, wiec odradzam:D
to zalezy od lakieru... wystarczy dobrac odpowiedni lakier... jesli nie polakierujesz to zeby wygladaly super miodzio to niestety trzeba by bylo prawie non stop polerowac... felgi orginalne (z orginalnym lakierem) bardzo ciezko jest domyc... Mi zchodzi z domyciem felg 3 razy wiecej czasu niz z calym autem (srodki do czyszczenia felg, myjka cisnieniowa itd) i to w zasadzie bez roznicy czy 17' motorsport (10 podwojnych ramion, plaski rant) czy 17' z Z4 ( 7 podwojnych ramion zachodzacych na rant) a ostatnio wpadlem na pomysl spolerowania motorsportow (a ze jezdze na nich w zimie to bede szukal jakiegos super lakieru bezbarwnego)... czy ktos robil eksperymenty z lakierami do felg???
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2006-01-05, 19:18
lakier bezbarwny zabierze ci okolo 40 % polysku wiec mija sie to z celem.
cos za cos wiec albo polerka bez lakieru ,poswiecanie sporo czasu na czyszczenie i efekt caly czas jak chrom albo pokrycie bezbarwnym i bedzie wygladala jak zwykla srebrna felga od np.poloneza ,lady samary,fiata 125p
a to jest lakier do alu do kupienia w prawie kazdym sklepie ala castorama itd.nadaje sie np.do malowania srodka felgi.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Gru 2005 Skąd: Bialystok
Wysłany: 2006-01-10, 14:59
wypolerowane fele wygladaja super ale jak ich nie pokryjesz lakierem nie czeka cie polerowanie od czasu do czasu tylko raz na tydzien i to pod warunkiem ze bedzie w miare sucho tez tak mialem spolerowane ale poddalem sie i je polakierowalem niestety takiego polysku nie ma ale tez nie jest zle
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2006-01-10, 17:43
raz na tydzien to nie jest az tak czesto.przeciez to tylko 4 razy w miesiacu.duzo? moim zdaniem nie...no chyba ze nie ktorzy z was jezdza na myjnie raz w miesiacu albo i nawet rzadziej.jestem bywalcem myjni przynajmniej 2 razy w tygodniu i z przyjemnoscia siedze tam po godzinie.
pzdr
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2006-01-11, 13:50
hmm, jesli polakierujecie bezbarwnym wypolerowana fele to staci ona ok 40% polysku i bezbarwny zacznie odpryskiwac po jakims czasie gdyz bedzie polozony na wypolerowana powierzchnie( lakier nie bedzie mial "przyczepnosci")
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Mar 2005 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2006-01-11, 18:56
menel napisał/a:
raz na tydzien to nie jest az tak czesto.przeciez to tylko 4 razy w miesiacu.duzo? moim zdaniem nie...no chyba ze nie ktorzy z was jezdza na myjnie raz w miesiacu albo i nawet rzadziej.jestem bywalcem myjni przynajmniej 2 razy w tygodniu i z przyjemnoscia siedze tam po godzinie.
pzdr
hehe... ja tam ma ciekawsze zajecia niz siedzenie w myjni po godzinie...
a tak apropo to w jaki sposob przygotowac felgi do chromowania? I jaki jest koszt prawdziwego chromowania (nie lakierowanie) tak +/- za felge 17" ? robil ktos?
Jak juz mówimi własnie o lakierowniu powierzchni polerowanych - czyms jakos niemcy felgi maluja polerowane ranty w moich poprzednich felgach tam miałem pokryte były ala plastykowa osłona.Z tego co sie dowiadywałem lakier do aluminum zeby nie odpadał musi byc jakis tam spelcjalny który sie "wgryza" w materiał.
A co do lakierów akrylowych????
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach