byla taka krotka seria o ktorej czesto mowia mtechnik II ale jest to cos innego..boki miala z nakladkami plaskimi ala ferrari a przod lekko wysuniety do przodu. ogolnie ta przednia bardzo rzadko spotykana i bardzo ladna.
Jak składałem swoją to chciałem ją zamonotwać na szerokim zderzaku. Dokładki chciałem kupić w Poznaniu od firmy AGT. Oni to robią i sprzedają. To był ich demo car.Miałem kupić u nich dokładkę tylna 3 częściową, miała kosztować 360 PLN. To było jakieś 3 miechy temu. Ale z tego co wiem to dalej mają w ofercie ospojlerowanie pod szeroki zderzak.
A tak powracająć do tematu, samochód jest sliczny, ale maska wynocha i wtedy naprawdę nie będzie się do czego przyczepić.
Znam to autko od jakiegoś czasu ... dzięki temu że AGT ma dobry kontakt z redakcją pisemka GT to to autko wiele razy było na 1 planie. Ostatnio był to bodajże teledysk Kalwi&Remi - ElNinio.
Generalnie jeśli nie ma już naklejek no to nic tylko śmigać!
Maska jak dla mnie może być ... nie ma tragedii.
Wywal zaslepkę wlotu chłodnicy oleju bo psuje efekt.
Kierunki jak będziesz nabywał to przezroczyste zapodaj i najlepiej ze srebrnymi żarówkami, będzie czysty nosek
Co do sterowników to 325 w szerokiej lampie miało tylko jednego motronika 1,3 i do niego coś tam niby jest ale ogólnie ja się nie spotkałem z kimś kto po zastosowaniu ogólnodostępnego chipa odczułby poprawę osiągów pomijając przesunięty limiter obrotów... no i na to jest osobny temat ...
A jak tam dach? Cały? W dobrym stanie? Da się tym w zimę śmigać? W ogóle masz zamiar nim śmigać w sezonie zimowym (inne koła etc.?)
Pozdro
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Maska jak dla mnie może być ... nie ma tragedii.
Wywal zaslepkę wlotu chłodnicy oleju bo psuje efekt.
maska jest do d***, ale nie bede wydawał kasy na pierdoły skoro rdzy na niej nie ma to niech bedzie. Co do wlotu to nie przygladałem sie az tak i nawet nie wiem czy bardzo przeszkadza - ogolnie autko mi sie podoba (nie liczac maski), inaczej bym go nie kupil
Cytat:
Kierunki jak będziesz nabywał to przezroczyste zapodaj i najlepiej ze srebrnymi żarówkami, będzie czysty nosek
kosmetyka :-;
Cytat:
Co do sterowników to 325 w szerokiej lampie miało tylko jednego motronika 1,3 i do niego coś tam niby jest ale ogólnie ja się nie spotkałem z kimś kto po zastosowaniu ogólnodostępnego chipa odczułby poprawę osiągów pomijając przesunięty limiter obrotów... no i na to jest osobny temat ...
moze ja juz mam tego "chipa" bo obroty konczą sie cos kolo 7tys rpm.
Cytat:
A jak tam dach? Cały? W dobrym stanie? Da się tym w zimę śmigać? W ogóle masz zamiar nim śmigać w sezonie zimowym (inne koła etc.?)
dach jest w stanie takim sobie (szyba jest peknieta i poklejona obrzydliwą tasmą - bleee ) - jak dla mnie do wymiany
co do kół to na razie nie mam zadnych co by mialy 4x100 wiec autko sie garażuje :-/. No codzien to chyyba jednak zdecyduje sie na 735 - bezpieczniejsze na zimę
skoro obroty się kończą na 7 tysiach to już było coś dłubane seria odcina przy ok 6250obr.
a dachy odobno sa obrzydliwie drogie
jakoś mi sie tak wydaje ze przy 7000rpm jak sie sucho zrobi to wyjade sie troszke polansować i napisze dokladnie.
do tego jest ponoć szpera 80% (tak mowił garnek) i wydaje mi sie że za szybko sie obroty konczą. Jaki ja moge mieć dyfer?? W jednym z linków napisane było ze od 86r 3,86 - ale czy to prawda to nie wiem.
Dach mam nówka sztuka za 1,6kPLN + 300 montaż
nie było w e30 takiego mostu jak 3,86
i nie było takiej szpery jak 80%
zwykłe zaszperwane dyfry mają 25%, są jeszcze duże dyfry ze starszych M6 i hartge, tak do końca to właściwie nie wiem, ale mają 40% ... i są wyczynowe z zewnętrzna chłodnicą i pompą napędzaną z paska - 75%
przełożenie dyfra znajdziesz na tabliczce przykręconej jedną ze śrób tylnej jego obudowy (jak nic nie widać to użyj druciaka)
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
nie było w e30 takiego mostu jak 3,86
i nie było takiej szpery jak 80%
zwykłe zaszperwane dyfry mają 25%, są jeszcze duże dyfry ze starszych M6 i hartge, tak do końca to właściwie nie wiem, ale mają 40% ... i są wyczynowe z zewnętrzna chłodnicą i pompą napędzaną z paska - 75%
przełożenie dyfra znajdziesz na tabliczce przykręconej jedną ze śrób tylnej jego obudowy (jak nic nie widać to użyj druciaka)
o druciaku juz czytałem - sparwdze i dam rade.
Co do tych 80% to tak wspomniałem bo nie znam sie na tym kompletnie - to jest mój pierwszy samochód ze szperą.
SMASHER to jest właśnie cały garnek ten człowiek potrafi takie cos gadać np szpera 80%, że zawieszenie w E30 od 88 roku jest inne itd on i jego koledzy to naprawde siąść i płakać... jakie teorie tworzą!!!
Lepiej żebym nie mówił dalej co z ich ust juz usłyszałem...
Tak samo gadał, że te ospoilerowanie co ma KUBUS w tym cabrio to M-Technic II
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
Spoko Kubus na tym forum jest sporo osb, ktore dysponuja nie mala wiedza, wiec na pewno szybko sie nauczysz sporo ciekawostek o szperach i E30 w ogole.
P.S. Niedawno na techn. byl temat o szperach (ze zdjeciami i opisem).
hardtopa kupilem i czeka na mnie w deutschlandzie,
oponki tez juz kupiłem i sa juz na autku, do hardtopa dostałem od szwabka w prezencie oryginalny bagażnik dachowy BMW co by mozna bylo narty podpiąć i jechać w góry.
Jestem na etapie poszukiwań BORBETów A i tu pojawia sie problem- czy mam brać 2x7,5" i 2x9" czy kupic 4x9"
Bardzo ciezko znależć cos ciekawego w rozsądnej kasie wiec jeszcze nie kupiłem
Co do zawieszenia to z tyłu mam czerwone sprężynki i żółte amorki ale jaki producent nie mam pojecia. Kto mi powie co to moze byc??
Osobiscie uwazam, ze na tych alu wyglada lepiej niz moze wygladac na Borbetach "A"
Jesli juz uparles sie na zmiane to proponuje Brock "B1" 8,5" i 10" tyl ew. 4x9"
ale to tylko taka mala dygresja z mojej strony...
_________________ E30 316i '89 Diamandschwarz Metallic <-- Była
Audi Coupe 2.3NG '92 <-- Jest
Osobiscie uwazam, ze na tych alu wyglada lepiej niz moze wygladac na Borbetach "A"
Jesli juz uparles sie na zmiane to proponuje Brock "B1" 8,5" i 10" tyl ew. 4x9"
ale to tylko taka mala dygresja z mojej strony...
sugestia jak najbardziej trafna tylko znależć brock B1 w takim rozmiarze (mowisz oczywiście o 8,5Jx17" i o 10Jx17"??) za rozsądną kase to jest problem. Pewnie ze Brock B1 jest ładniejszy od ale ich niestety na rynku wtórnym brak!! Nie wydam pzrecierz po 250euro za jedną nową fele
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach