BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E34 m50b25 pali 1 litr oleju na 100 km
Autor Wiadomość
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2011-01-02, 19:56   

No tak. Musisz dać tłok i oni wtedy robią na standardowe pasowanie chyba że chcesz turbić to luźniej :P
_________________
 
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-01-02, 21:21   

a jaki jest koszt tulejowania ? bo sam raczej tego nie zrobie :wink:
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-02, 22:38   

kiedyś brali 80zł, teraz ?? ? trza zadzwonić.
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-01-03, 11:17   

dzis dzwoniłem s pytałem, koszt na jeden cylinder to 170 zł , czyli niebardzo mi się to kalkuluje. Będę szukał nowego motoru raczej.
_________________
BMW E34 525 24v
BMW E34 525 IX Touring
BMW E30 318 Touring
 
 
globi 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2006
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2011-01-03, 11:47   

też popieram tych co mówią "drugi silnik", też jeden remontowałem i nici z niego, tylko strata $, starzy fanatycy BMW mówią że silników BMW sie nie remontuje i chyba taka prawda.
_________________
DLA WSZYSTKICH CO KOCHAJĄ E30 (Forum)

Bóg Mnie Wybrał !!
 
 
 
maju e30 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2009
Skąd: KOŁO
Wysłany: 2011-01-03, 13:36   

Witam, kolego nie pakuj sie w remont tylko odrazu tnij koszta i ładuj drugi motor... wiem z doświadczenia, że ze starych żadko wychodzi to co byśmy chcieli... Niedawno próbowałem zakończyć projekt, ale motor padł i popsuł mi humor i stan finansowy :x
_________________
STOP mechanikom-laikom!!!

STOP mechanikom-laikom!!!

STOP mechanikom-laikom!!!

CHCESZ MIEĆ DOBRE AUTKO??? ...buduj sam!
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-01-03, 18:17   

remontowalem w zeszlym roku m52b28...wstawione nowe tuleje w bloku,nowe pierscionki,panewki,zrobiona glowica i smiga az miło.
Spalanie oleju spadlo z 1L / 200km na zero od wymiany do wymiany :mg:
_________________
 
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-01-03, 22:03   

wyjatek potwierdza regule :) nie remontuj tylko wymieniaj.
 
 
 
Kali___ 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-01-04, 00:17   

Jak sie wie co sie robi , to wymienianie dla mnie jest bez sęsu , ja osobiście wole 4 razy rozebrać silnik niż wkładać kota w worku.
W sierpniu robiłem swoje m50b25 też pożerało masakryczne ilości oleju.
2 tuleje uszkodzone , najpierw szukałem nominalnego bloku (nie do ogarnięcia prawie wszstke które oglądałem nadawały sie do szlifu) 1 i 6 cylinder z reguły uszkodzone.
Zawiozłem panu , pan wstawił 2 tuleje, reszta zahonowana , nowe pierscienie panewki , stroker na 2,8 doprężony dosć mocno 11,7:1. Nawet mu do głowy nie ptrzyjdzie żeby olej brać.
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-04, 00:59   

Stammek86 napisał/a:
Spalanie oleju spadlo z 1L / 200km na zero od wymiany do wymiany

Kali___ napisał/a:
Nawet mu do głowy nie ptrzyjdzie żeby olej brać.

Są tacy znawcy BMW, co twierdzą, że 6 garów "musi" wziąć :D Sam miałem M40 które nic nie brało, kumpel miał E32 3,5L i też od wymiany do wymiany nic.
Ostatnio zmieniony przez beryl 2011-01-04, 01:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-01-04, 01:38   

wiesz m50/m52 jak sie ostro uzytkuje silnik to wiadomo ze olej musi wzias ale przy normalnej jezdzie
nie powinien jak jest zdrowy.

wyjatkiem jest m54 ktore nawet jak jest nowe to bierze olej...

moje 21letnie m20b25 bierze tylko 0,5 od wymiany do wymiany,a jak na m20 to chyba super wynik :mg:
_________________
 
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-01-04, 13:28   

zorientuje się jeszcze w cenach i dobrze przemyśle sprawe, może też zastanowie się nad strokerem.

Bo jednak co swój motor to swój :wink:
_________________
BMW E34 525 24v
BMW E34 525 IX Touring
BMW E30 318 Touring
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-04, 18:15   

DrAgOn napisał/a:
dzis dzwoniłem s pytałem, koszt na jeden cylinder to 170 zł

Gdzie pytałeś się, bo koleś jakoś niedawno robił w audi 5 garów i coś mi się zdaje, że koło 100 zł płacił.
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2011-01-05, 00:12   

Koleś od którego kupowałem dół silnika po remoncie i tulejowaniu mówił że za tulejowanie dał ~400zł. Na ul.Ogrodniczki w Białymstoku z tym że teraz nie wiem czy nie przenieśli się na wylotówkę na Warszawę.

No ale policz sobie dobrze koszta bo remont to tak po łebkach:
tulejowanie powiedzmy ~400
zimmeringi wału 2szt ~70
panewki ~300
pierscienie ~230
uszczelka pod czapkę 2.05 - ~140
szpilki głowicy ~65
remont głowicy-400-600zł bo zależy na czym stoisz
uszczelki pod pokrywę zaworów ~70
olej x2 i filtr 2x (na dotarcie + olej docelowy) zależy co zalejesz ale spokojnie ~300zł na same maźidła :|
Wypadało by pompę wody- 140 dobra
świece bo na śmietnikach szkoda składać ~70zł
-i masa inny pierdółek których nie sposób zliczyć.



I już powoli zbliżamy się do sum rzędu 2500-3000zł więc przemyśl czego oczekujesz. Bo albo robisz po łebkach i za jakiś czas coś znowu wylezie albo robisz silnik na lata.

Może i rozsądniej poszukać zdrowego gołego słupka...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek2290 2011-01-05, 00:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kruczek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2007
Skąd: Orońsko
Wysłany: 2011-01-05, 09:10   

wcale nie tak łatwo będzie kupić zdrowy dół/silnik w rozsądnych pieniądzach, jeśli chcesz tym jeździć dłużej remontuj.
 
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-01-05, 14:14   

Grzesiek2290 napisał/a:
Koleś od którego kupowałem dół silnika po remoncie i tulejowaniu mówił że za tulejowanie dał ~400zł. Na ul.Ogrodniczki w Białymstoku z tym że teraz nie wiem czy nie przenieśli się na wylotówkę na Warszawę.

No ale policz sobie dobrze koszta bo remont to tak po łebkach:
tulejowanie powiedzmy ~400
zimmeringi wału 2szt ~70
panewki ~300
pierscienie ~230
uszczelka pod czapkę 2.05 - ~140
szpilki głowicy ~65
remont głowicy-400-600zł bo zależy na czym stoisz
uszczelki pod pokrywę zaworów ~70
olej x2 i filtr 2x (na dotarcie + olej docelowy) zależy co zalejesz ale spokojnie ~300zł na same maźidła :|
Wypadało by pompę wody- 140 dobra
świece bo na śmietnikach szkoda składać ~70zł
-i masa inny pierdółek których nie sposób zliczyć.



I już powoli zbliżamy się do sum rzędu 2500-3000zł więc przemyśl czego oczekujesz. Bo albo robisz po łebkach i za jakiś czas coś znowu wylezie albo robisz silnik na lata.

Może i rozsądniej poszukać zdrowego gołego słupka...


głowice robiłem na ogrodniczki, i chyba troche spaprali robote, bo zawiesiły mi sie 4 zawory, wybieram sie do nich, żeby naprawili swoją robote.

A niekture żeczy z tej listy już mam, więc myśle że w 1500 zł bym się zamknął, poza tym mam na to prawie cały rok, niezamierzam się spieszyć :wink:
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-05, 18:21   

DrAgOn napisał/a:
bo zawiesiły mi sie 4 zawory

Za spieprzone prowadnice kazałbym im oddawać koszty naprawy.

DrAgOn napisał/a:
poza tym mam na to prawie cały rok, niezamierzam się spieszyć :wink:

Też wolałbym zrobić i wiedzieć co mam :spoko:
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-01-05, 19:06   

beryl napisał/a:
DrAgOn napisał/a:
bo zawiesiły mi sie 4 zawory

Za spieprzone prowadnice kazałbym im oddawać koszty naprawy.


Z tym fantem akurat nie wiem co zrobić, w te zawory przywaliły mi tłoki i chyba zrobiły się w nich dziury, bo usłyszałe tylko jeden wielki łomot, od tamtej pory olej leje się strumieniami. Jeśli bedzie to wina ich spapranej roboty to bede próbował odzyskać pieniadze, ale to była by ciężka sprawa ;/
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-01-05, 20:56   

nie wiem gdzie za 400zl wstawia ci 6 nowych tulei.wstawienie 6 nowych do m52 kosztowało 1200zl
_________________
 
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-01-06, 20:57   

w białymstoku :wink: , z tego co pytałem znajomych, to niby za 6 szt. biorą 600 - 700 zł, lae na 100 % dowiem się jak podzwonie i popytam
_________________
BMW E34 525 24v
BMW E34 525 IX Touring
BMW E30 318 Touring
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-01-07, 12:54   

chyba ze przy zeliwnym bloku jest taniej niz w przypadku alu m52...
_________________
 
 
 
DrAgOn 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2011-01-09, 17:09   

jednak koszt tulei to 700 zł.
Dzis rano jak odpaliłem auto, był wielki niebieski bąk :wink: , a potem normalnie, tylko delikatny biały dymek
_________________
BMW E34 525 24v
BMW E34 525 IX Touring
BMW E30 318 Touring
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16