BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RoboCop
2007-05-31, 16:58
Co myślicie o takich felgach do e32?
Autor Wiadomość
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-02-07, 20:04   Co myślicie o takich felgach do e32?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85662214

A tak wyglądają na aucie:
http://www.bmwarchiv.de/model/model_e32_2.jpg

Jakby je wypolerował to chyba by nieźle wyglądały nie? Co myślicie?
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Piotrek 
LudwikIIISpryskiwacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: /K/R/A/K/O/W/
Wysłany: 2006-02-07, 20:08   

100 za koło to nie duzo , bierz , moze powstac cos ciekawego z tego

Ps. Moje pierwsze skojarzenie było takie ze to kołpaki :twisted:
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-02-07, 20:12   

No dokładnie, pokazałem je kolesiowi i to samo mi powiedział hehe, ale mi osobiście podobają się dlatego że są dosyć nietypowe i wypolerowane mogą nieźle wyglądać.
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Piotrek 
LudwikIIISpryskiwacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: /K/R/A/K/O/W/
Wysłany: 2006-02-07, 20:15   

tylko koniecznie trzeba byłoby usunąć dekielki i w ich miejsce wstawić płaskie tak jak ja mam w moich borbetach , wtedy będzie super efekt! :D
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-02-07, 20:20   

Hehe, to już byłby hardcore po całości, ale też przeszło mi to przez myśl, tylko wtedy wyglądałyby jak talerze albo jakieś patelnie w mordę! :lol:
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Gniewek89 
Na razie teoretyk.



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-02-07, 20:26   

za tę cene to spoko mogłbym załozyć takie do e30 coupe a do takie 7 jak ty masz to bym widział od nowszej 7(e38) nie mówie już o najnowszej hehe. Moje zdanie jest takie za tę cene są to najładniejsze i najlepsze felgi do e32 aczkolwiek widziałem ładniejsze felgi niekoniecznie za cene 15 000 zl.
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-02-07, 20:30   

Właśnie o to chodzi, że nie chcę felg od e38, szukam jakichś orginalnych od e32, a te koła mnie troche zaintrygowały, no i ta cena :wink:
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Piotrek 
LudwikIIISpryskiwacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: /K/R/A/K/O/W/
Wysłany: 2006-02-07, 20:34   

Gniewek młody jeszcze jestes i nie kumasz bazy tzn. nie czujesz tego klimatu co my :D po co miec takie felgi jak ma 1000 osób w Twoim miescie jak mozna popuscic wodze fantazji i wyczarowac cos naprawde oryginalnego :D

Sam bym cos pokombinował z innymi felgami bo tych borbetów A to juz na pęczki jest...

Takie moje zdanie 8)

Sosen bierz je i poleruujjjjjjjjjjj :D
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2006-02-07, 20:45   

Wyglądają jak z filmu sf z wczesnych lat 80-tych :D :wink: (to jest komplement bo to fajne filmy są)
Bierz je i do roboty.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
BADYL 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2004
Skąd: *****
Wysłany: 2006-02-07, 20:52   

Sosen napisał/a:
Hehe, to już byłby hardcore po całości, ale też przeszło mi to przez myśl, tylko wtedy wyglądałyby jak talerze albo jakieś patelnie w mordę! :lol:


Sam sie zastanawiałem nad takimi felgami maja cos w sobie.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Adi 
urzędas



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 30 Sie 2005
Skąd: Hindenburg OS
Wysłany: 2006-02-07, 20:53   

Tak jak napisał Piotrek. Nie można ciągle tych samych felg pakowac do aut. Za dużo tego będzie. A tak bedziesz oryginalny. Bo nie wydaje mi się żebyś kiedyś zaobserwował E32 na takich. A jak się je wypoleruje to naprawde ciekawie będzie wyglądać a napewno wyróżniać się od innych.
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-02-07, 20:59   

No dokładnie, widzę że nie jestem jedyny, któremu te felgi się widzą, a już myślałem że mam jakiś wypaczony gust :) Zdecydowałem, że je wciągam i tyle. Dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi i za wyrażenie swojego zdania na ten temat.
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Kaczor 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 04 Lut 2006
Skąd: Kęty-Małopolska
Wysłany: 2006-02-07, 21:01   

Mi te felgi bardzo sie podobają. Bierz je do Swojej e32 i polernij je.Jakieś szerokie kapcie i efekt na aucie będzie piękny :mrgreen:
 
 
 
Piotrek 
LudwikIIISpryskiwacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2005
Skąd: /K/R/A/K/O/W/
Wysłany: 2006-02-07, 21:04   

widząc reakcje kolegów na te felgi dochodzę do wniosku ze w lecie co 2 bedzie miał własnie takie :twisted:

Pamietam do dzis jak weszły lampy cleary ,najpierw miało je paru a na następnym zlocie mieli juz wszyscy i juz nikt sie tak nimi nie podniecał :D
 
 
Gniewek89 
Na razie teoretyk.



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-02-07, 21:09   

Piotrek napisał/a:
Gniewek młody jeszcze jestes i nie kumasz bazy tzn. nie czujesz tego klimatu co my :D po co miec takie felgi jak ma 1000 osób w Twoim miescie jak mozna popuscic wodze fantazji i wyczarowac cos naprawde oryginalnego :D

Sam bym cos pokombinował z innymi felgami bo tych borbetów A to juz na pęczki jest...

Takie moje zdanie 8)

Sosen bierz je i poleruujjjjjjjjjjj :D
musze przyznac ci racje po czesci np zderzaki z seri M i lusterka M e36 to juz mi uszami wychodza tyle podrób jezdzi z takimi i tyle nosi beemek jakis 1,6 ze juz zygac sie chce. A co do felg faltycznie wypolerowane moga kozacko wygladać! Przemyślałem sprawe i zakładaj je ja poprostu nie czuje 7-demek. Po wrocku troche jezdzi beemek z takimi felgami wczesniej myslalem ze to kolpaki :D Wypolerowane mysle beda wygaldac gruntownie inaczej. Narazie niemam zdania poniewarz rajcuja mnie e30 i inne sportowe zabawki. Jak wypolerujesz felusie i poadzis na nich autko to wtedy sie wypowiem juz oficjalnie i ostatecznie.
Pozdro

[ Dodano: 2006-02-07, 20:11 ]
Piotrek napisał/a:
widząc reakcje kolegów na te felgi dochodzę do wniosku ze w lecie co 2 bedzie miał własnie takie :twisted:

Pamietam do dzis jak weszły lampy cleary ,najpierw miało je paru a na następnym zlocie mieli juz wszyscy i juz nikt sie tak nimi nie podniecał :D
i tym sposobem szukajac oryginalnosci i odmiennosci zatacza sie kólko.
 
 
 
Tomek3er 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Królewski Kraków
Wysłany: 2006-02-07, 21:15   

Kumpel mojego ojca ma takie na zime do e23 i jak je zoabczyłem z rok temu pierwszy raz to bardzo interesujaco wygladały... :) ,a mysle ze po polerce beda bardzo na siebei zwracać uwage... :D
 
 
 
J E L I T O 
na czarno



Dołączył: 16 Wrz 2005
Skąd: STALOWA WOLA
Wysłany: 2006-02-07, 21:17   

Te felgi są fatalne, pod żadnym pozorem ich nie kupuj. Widziałem je na żywo.
Moim zdaniem nie pasują, wyglądają jak tanie kołpaki.
_________________


ZOBACZ TO 540i http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=23752
 
 
 
Bruner 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Tczew
Wysłany: 2006-02-07, 21:18   

Widzialem dzis takie fele na pewnej E32 na autohandlu, powiem ze nie wyglada to zle, pasuja do fury. To sa jakies fabryczne? Bo wygladaja podobnie jak fabryczne 14-tki do E30.
_________________
E30 318is '90
było:
E46 318i Touring '04
E30 318i Touring '92
E30 325e '86
E30 320i '90
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-02-07, 21:47   

To są orginalne felgi, tutaj można sobie obejrzeć: http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Osobiście nie mam wygórowanych wymagań jeśli chodzi o wygląd auta to po pierwsze, po drugie lubię mieć coś innego niż ogół, po trzecie nie stracę komfortu jazdy na koleinach itp. po czwarte cena jest atrakcyjna, a po piąte takich felg nikt mi pewnie nie ukradnie hehe
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2006-02-08, 00:13   

J E L I T O napisał/a:
Te felgi są fatalne, pod żadnym pozorem ich nie kupuj. Widziałem je na żywo.
Moim zdaniem nie pasują, wyglądają jak tanie kołpaki.


Absolutnie się z Tobą zgadzam - te felgi to niewypał na całej linii, też to widziałem na żywo
i osobiście to wolałbym czarne stalówki (zresztą e32 wygląda kozacko na stalówkach)...
Sosen, na Twoim miejscu, jeśli szukasz czegoś w miare niedrogiego i pasującego do lat w jakich wychodziło Twoje 7, to z tego linku który podałeś szukałbym kół
o oznaczeniu: styling 9, a najlepiej styling 8 - obydwa rodzaje z serii 8, na tych pierwszych
jeździła u nas taka e32 i naprawde wyglądało to dobrze - koło napewno nieopatrzone...
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Menel 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Lis 2004
Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2006-02-08, 00:37   

a ja bym je na calo w polerke,max gleba i lans .cultstyle 8)
_________________
Fanatyków E30tek zapraszam :
Forum modelu E30
 
 
 
Przemass 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Wrz 2005
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2006-02-08, 00:40   

wzór cos a"la modele TURBO u ronala i zendera, ogólnie fajna sprawa w poler
_________________
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2006-02-08, 00:43   

żartujesz, albo miałeś męczący dzień i zaraz będziesz pisał "se" :D
te alumy wychodziły chyba pod rynek amerykański, pewnie do samych iL...
nie wyglądają dobrze...
ps.to było do Menela!
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
urbi 
SilaDrzemieWBemie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2006-02-08, 01:06   

mi nie pasuja ! wygladaja jak kola od ruskiej amfibi, z tej www co podales sosen styling 2 i jestesmy !
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17