Wysłany: 2006-03-25, 10:52 Piotr318_M40 -->> E30 323 Coupe Schwarz Diamond
witam, auto mam dwa dni, kupiłem je dzieki Menelowi i Brunerow ( szczegóły w podziekowaniach: http://forum.beemka-klub....t=9844&start=40 )
E30 323 rocznik '86 oczywiście z silnikiem 6 cyl. poj. 2,3, z oryginalnym radiem, elektryczne lusterna, ręczny szyber, na felgach BBS 15", oponki 195/45/15, białe kierunki z przodu
Igiełka ale jesteś pewny że to silnik 2.3 ?? bynajmniej mój 2.3 jest jakiś inny ten mi wygląda na 2.5 bo w 86r. nie było chyba już 2.3 ??
Jak lubisz serie to nic tylko jeździć i cieszyć sie z posiadania takiej perełki, osobiście to bym ją troche obniżył, felgi większe i może czarne lampy
[ Dodano: Sob Mar 25, 2006 10:58 am ]
Zapomniał bym, chyba masz mało płynu w zbiorniczku może mi sie wydaje ale po moich problemach z chłodzeniem to pierwsza rzecz na jaką patrze w silniku to zbiorniczek, przez chwile śniły mi sie po nocach zbiorniczki
witam, auto mam dwa dni, kupiłem je dzieki Menelowi i Brunerow ( szczegóły w podziekowaniach: http://forum.beemka-klub....t=9844&start=40 )
E30 323 rocznik '86 oczywiście z silnikiem 6 cyl. poj. 2,3, z oryginalnym radiem, elektryczne lusterna, ręczny szyber, na felgach BBS RS 15", oponki 195/45/15, białe kierunki z przodu
silnik na pewno 2,3 numer VIN się zgadza i nr. silnika
co do obniżania, to i tak miska 7 cm nad ziemią więc i tak nisko jak na warunki Wrocławskie, nie wiem jaka zawiecha w min jest ( amory żółte )
a lampy zostawię , jakioś german style mnie nie przekonuje
kurcze mialem na nia smaczka ale 2 beemki nie sa mi narazie potrzebne.
dobrze napisales - jest sliczna , nic nie zmieniaj w stylistyce.znaczek z klapy zamien na 323 oryginalny z e30 i mieszek od biegow troche krotszy.sam bym jeszcze troche ja na glebe rzucil.
pozdro i dbaj o nia 8)
Stan wizualny igła, niema rdzy widze...nie widze jej na żywo a po fotkach mozna stwierdzic tylko tyle, niech zostanie serią, bo serii juz jest mało ... praktycznie wszystkie klasyczne e30-tki do 1987r sa juz poprzerabiane w dość niesmaczny sposób
Widze ze masz fajerke M-technik I poszukaj też gałki a jak nie to założ seryjną bo ta jest rażąca no i jesli to 323i i w papierach ma 323 to wywal ten znaczek
LORD ŁUKASZ prędzej bym powiedział, że to jest 2,0l a nie 2,5!!! 2,5l ma inny kolektor a 2,0l i 2,3l ten sam tylko nie raz są takie dolewane dwa czopy do kolektora!!!
Tylko dziwne w 86 roku to juz szły chyba 2,5 zamiast 2,3l no ale...
Ogólnie auto widac zadbane i to się liczy, pozdro.
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
hmm nie wiem jak sprawdzić czy to 2,5 czy 2,3 - może w Toruniu sami sprawdzicie w każdym razie RealOem podaje zakończenie prod. dla 2,3 na 09.1986 a rozpoczęcie 2,5 na 03.1985 więc............
piekna nic dodac nic ujac i nie dawaj germana bo spowszednieje i nie bedzie juz taka wyrazista, czarny kolor + chromy=miodzio ale rs'y czy rm'y by sie przydaly wtedy by juz nic jej nie brakowalo
pozdro
hmm nie wiem jak sprawdzić czy to 2,5 czy 2,3 - może w Toruniu sami sprawdzicie w każdym razie RealOem podaje zakończenie prod. dla 2,3 na 09.1986 a rozpoczęcie 2,5 na 03.1985 więc............
Jesli sie wszystko zgadza to wyjdzie ci 323 .... a jaki silnik łatwo sprawdzic ustań z kimś kto ma 2,0 powinines go bez problemu łyknąć... jesli miałbys 2,5l to juz bys o tym wiedział
ok , jutro sprawdzee prędkości bo spota mamy, ale za małe kółka mam więc i tak będzie zafałszowane,
matowa lekko to wszędzie jest , ale to chyba dobrze akurat
dałem 3 700
Jeszcze raz gratuluje zakupu, bardzo ladna, nieskazona reka wiestunera sztuka. Zachowaj ja w takim stanie, bo coraz mniej juz widac waskich lamp w oryginale. Szkoda tylko ze nie sprawdziles dokladnie VIN-u
ok , jutro sprawdzee prędkości bo spota mamy, ale za małe kółka mam więc i tak będzie zafałszowane,
matowa lekko to wszędzie jest , ale to chyba dobrze akurat
dałem 3 700
chodzi mi tylko o to czy na dwojce dojdziesz do licznikowych 100km/h - a to ze masz mniejsze kola to nic nie szkodzi ;licznik bedzie pokazywal troche wiecej niz jest w rzeczywistosci
z poprawkami lakieru to poczekaj az sie prawdziwa wiosna zacznie i posprzataja troche na ulicach ; pasty sa rozne - automax i inne tego typu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach