BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wykres mocy i momentu M52B28 pilne proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
Jacek E30 
em pała E30



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2006-05-29, 17:49   Wykres mocy i momentu M52B28 pilne proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak jak w temacie po prostu charakterystyka zewnętrrzna silnika, bracia pomóżcie bo do piątku muszę oddać pracę dyplomową a bez tego ani rusz-najlepiej jakby to było jakieś duże zdjęcie albo cuś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Generalnie moja praca polega na tym, iż udowadniam, że silnik V6 o różnym kącie rozwidlenia oraz VR6 jest "badziewiem" przy R6 :lol: :lol: z wielu względów....

P O Z D R A W I A M i prosze o szybką odpowiedz.
_________________
Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
 
 
 
Adi 
urzędas



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Skąd: Hindenburg OS
Wysłany: 2006-05-29, 18:20   

siema!
takie coś udało mi się na szybko znaleźć
http://palar.de/e36/328ivsM3VsB3.pdf
http://palar.de/e36/Vergleichstest_325_vs_328.pdf
niestety na każdym jest też charakterystyka innego silnika nałożona no i jakość nie za ciekawa ale na tej podstawie można to dość łatwo przerobić na elegancki wykres w excelu, robiłem ostatnio tak z moim m20b20 do projektu na uczelnie i wyszło całkiem całkiem
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2006-05-29, 18:29   

http://www.bmwworld.com/engines/m52.htm
troche danych













takie cos znalazlem - moze sie przyda
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
jaqub 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2006-05-29, 23:33   

POWODZENIA R6 rulezzzzzzzzz!!!!!!!!
_________________
GABINET NEUROLOGICZNY LUBLIN:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
 
zyggy
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-30, 08:34   

Proszę bardzo:

BMW Technical Reference Information 2.8 Liter Six Cylinder Engine M52
 
 
Jacek E30 
em pała E30



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2006-05-30, 09:28   

Dzięki chłopaki!!!!!!!!!!! Jak tylko będę po obronie zdam relację, pozdrawiam.
_________________
Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
 
 
 
korba
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-05-30, 15:01   Re: Wykres mocy i momentu M52B28 pilne proszę!!!!!!!!!!!!!!!

Jacek E30 napisał/a:
Generalnie moja praca polega na tym, iż udowadniam, że silnik V6 o różnym kącie rozwidlenia oraz VR6 jest "badziewiem" przy R6 :lol: :lol: z wielu względów....


Chetnie dowiem sie co to za wzgledy :)
 
 
Jacek E30 
em pała E30



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2006-05-30, 15:17   

Na minus widlastych i VR możemy wymienić m. in. :

- o wiele gorsze wyrównowazenie niz R6, w V6 trzeba stosowac walki wyrownowazajace, w R6 wykorbienia i odstępy miedzy zapłonami wypadają równo co 120*

-technologiczność produkcji V6 jest droższa niż R6 np bardziej skomplikowana budowa kadłuba i głowicy itd
_________________
Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-05-30, 20:26   

Dotyczy tesu w pokazanym czasopiśmie:
Czy zauważyliście, że różnica pomiędzy 328i, Alpiną 3.0 i M3 jest tylko powyżej pewnych obrotów? 328i po prostu szybciej się kończy, około 5000 RPM, ale do tych obrotów to praktycznie to samo.

Czy cała misterna konstrukcja M3 to więc tylko podwyższona trwałość komponetów, więcej paliwa i później odcięcie????

To aż dziwne że wyższa pojemność wcale nie zwiększa momentu do 4500 RPM w M3 i Alpinie.

Czy jest to związane z niedoskonałością rozrządu, czyli power albo wysoko albo nisko????
Czy może Alpina i M3 mają większą średnicę cylindrów???

Jeżeli tak to wolę M62
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2006-05-30, 21:02   

Piotr_1 napisał/a:
Dotyczy tesu w pokazanym czasopiśmie:
Czy zauważyliście, że różnica pomiędzy 328i, Alpiną 3.0 i M3 jest tylko powyżej pewnych obrotów? 328i po prostu szybciej się kończy, około 5000 RPM, ale do tych obrotów to praktycznie to samo.

prawie robi wielka roznice

Piotr_1 napisał/a:

To aż dziwne że wyższa pojemność wcale nie zwiększa momentu do 4500 RPM w M3 i Alpinie.


328i - 280Nm/3950 obr/min
M3 - 320Nm/3600obr/min
Piotr_1 napisał/a:


Czy jest to związane z niedoskonałością rozrządu, czyli power albo wysoko albo nisko????


niestety nie da sie zrobic plaskiego przebiegu momentu tym bardziej jesli silnik kreci sie do 7 tys obrotow - max moment wystepuje tam gdzie wystepuje max napelnienie a ono z kolei wystepuje wtedy gdy jest oddzialywanie falowe jest najsilniejsze
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-05-30, 22:54   

Nie znalazłem charakterystyki nowego silnika N52. W pojemności 3 litry oferuje 300Nm w zakresie 2500...4000RPM. Może byłby lepszy do twojej pracy, tym bardziej że podobno jest o 10% bardziej ekonomiczny.

http://www.mwerks.com/art...inter_960.shtml
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2006-05-31, 20:06   

Jacek E30 napisał/a:
Dzięki chłopaki!!!!!!!!!!! Jak tylko będę po obronie zdam relację, pozdrawiam.


Trzymam Cię Jacek za słowo (bardzo interesujący temat), już kiedyś dawałeś podobny temat ale w OFFTOPICU i nic się nie odezwałeś jak tam...
///3M am kciuki :mrgreen:
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15