jak wyglada uklad przenoszenia napedu na 4 kola
czy ten naped jest zawsze 4x4, czy zalacza sie przednia os jak tylnia nie wyrabia
jak z jego awaryjnoscia
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-04-02, 00:57
Jest to stały napęd na 4 koła z proporcją 35% przód i 65% tył oraz szperą na osi tylnej w postaci 25%. Przełożenie w dyfrach jest 3.64 (sportowe wersje jeszcze wychodziły co miały 3.93 chyba).
Jedni go chwalą drudzy nie. Na pewno przyspieszenia sa na tym gorsze niz w wersji jednoosiowej, gdyż jest to nienajnowsza konstrukcja i dużo mocy pochłania. W ekstremalnych warunkach sprawuje się dobrze. Generalnie z tego co słyszałem to najczęściej padają przeguby i ta główna przekładnia transmisyjna... trochę o nią ciężko. Prowadzenie jednak zdecydowanie lepsze i na sucho i na ślisko...
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Pomógł: 15 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-04-02, 01:23
co do osiagow to faktycznie X zabiera troche bo moja sliczna idzie z takim rowno, co do awaryjnosci to pada z reguly przod (kolega ma taka) zapomnij o kreceniu baczkow czy innych zabawach - no a jego najwiekszym bolem jest to ze przednie polosie napedowe przechodza przez miske olejowa i wiecznie ma ''tam mokro''. Pozdrowionka.
yoshi Gość
Wysłany: 2004-04-02, 07:23
dziekuje za wyczeprujaca odpowiedz
kaprys Gość
Wysłany: 2004-04-02, 08:44
z przodu też jest chyba szpera
Anonymous Gość
Wysłany: 2004-04-02, 10:32
Fakt troche jest jakby przymulona od tego ze to 4 napęd. W moim przypadku to jeszcze automat -11.5s do 100 z 2.5l W zakrętach na mokrym i na suchym prowadzi sie prawie tak samo (idealnie) Jest tak że jak wypadam z piaskowej na asfalt to jak przod juz wpadnie na asfalt to tył przejmoje reszte mocy i bokiem pojdzie Mi narazie nic nie siadło w napędzie ale słyszałem że są żeczywiście nie trwałe i tak jak mówi sarna1 głównie pada przód. Ja bym tak strasznie się nie wkurzył jakby mi siadł bo wolałbym w sumie tył napęd. 8)
Gość
Wysłany: 2004-04-02, 12:13
SmasherE30 napisał/a:
Generalnie z tego co słyszałem to najczęściej padają przeguby i ta główna przekładnia transmisyjna... trochę o nią ciężko
powodem padającej skrzynki rozdzielającej są różne wymiary opon na przedniej i tylnej osi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach